Коментари - "Тесла" намалява цените за всички модели за трети път тази година | Бизнес.dir.bg
назад

"Тесла" намалява цените за всички модели за трети път тази година

Американската корпорация обяви, че планира да разшири използването на по-евтините литиево-йонно желязофосфатни батерии

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - "Тесла" намалява цените за всички модели за трети път тази година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И аз смятам че бъдещето не е в електрическите коли

Много ме кефи ,как ви лъжат от 5 години напоследък с тия електрически автомобили. Знам със сигурност ,че бъдещето на автомобилостроенето е в колите с водородна клетка. Това с тия коли на батерии и на малките деца им е ясно че батерията има срок от около 6 години. В най-добрият случай - 9 години. И после? Света ще се напълни с мильони коли за скраб .Ще се чудят къде да ги складират .

50 хил. долара за кола е неоправдана глупост. Производителите трябва да влязат в час - новата кола трябва да е 8-10 хиляди и след 6 години за скраб и купуваш следващия модел.

За $50К ще си купя Acura Type R или Lexus. Коли от лукс класа. Което и ще се случи скоро.

Ами купи си и как това се отнася по темата? Амура е в упадък последния модел е силно надценена кола с лошо ускорение, евтини материали и т.н. Не случайно това е марката с най голям спад на пазарен дял. Но ти си купи де. Колкото до лексус - това е друга каса но не очаквай ускорението на тесла.

Ще спираш и ще се ускоряваш нон-стоп ли, или ще искаш да ти е комфортно и да не ти е евтино платмасово?

Нонда НИКОКА не е била и няма да е в упадък. Новата "Интегра" е вече хит. Tipe S с РЪЧНА СГЛОБКА е само със записване и чакане https://www.acura.com/pmc-edition Екстрите които предлага са стандартни за модела. Особенно АКТИВНОТО ОКАЧВАНЕ. И докато повечето лукс седани са 4×4 като водещо е задното предаване а отпред е само допълнение, то при Type S основното задвижване е отпред а отзад е спомагателно в съотношение 60×40. С активното окачване тази кола е най-добрата в завоите, като не ги усеща. Хонда( Акюра) продават технологии а не лагерни колички. Вече 4 г не ми се разделя с Акорд Спорт 2,0 турбо с РЪЧКА. Ако беше и 4×4 цена нямаше да има. Този модел е вече в класът на колекционерски коли. Хонда повече няма да пусне Акорд ръчка. Единствената кола издържаща на всякакви издевателства, наречени тюнинг, е Сивик. Истинско удоволствие е да застане до мен някой Мехико с наточена Сивик от края на 80-те.

ша пада дялкане с теслите.Еле пък и поевтиняха

А защо ги намалява цените, като продажбите растели ? Цените се намаляват, когато продажбите не вървят ! А дали бавно, но сигурно осъзнават, че изцяло електрическите коли са само за градско ползване и имат ограничен брой клиенти ?

Навън или в гараж от стиропор, теслата няма палене. Дори в градски условия.

Теслите са като моторите.. не виждаш нито една между ноември и март

Какво палене те гони бе другарю? Как точно се пали електрическа кола? Леле мале разбирачи.