След прогноза на Мъск акциите се сринаха и изтриха $80 млрд. от стойността на Tesla
Шефът на автомобилния производител каза, че очаква забележимо по-нисък растеж на продажбите заради фокуса върху по-евтини модели електромобили
Обратно в новинатаКоментари - След прогноза на Мъск акциите се сринаха и изтриха $80 млрд. от стойността на Tesla | Бизнес.dir.bg
Коментари
Мъск е ментак, плаче за затвора с тия манипулации по борсите. Ако беше случаен, досега да е опандизен.
Заминава си поредната пирамидка. Нищо, фараончето мъски е вдигнал много. Докато има балами за обиране няма да му свърши "бизнеса".
каза, че искал да притежава повече акции, за да има по-голямо влияние в Тесла. Хитро врътна инвеститорите.
Някои хора ще си напазаруват и след седмица-две ще излязат с прогноза за увеличение на продажбите...
Няма да стане. Тойота, ГМ, ФОРД спряха РВ-тата. Губят пари на всяка продадена електричка. Пазарът се насити. 50 % от купилите РВ-та не мислят да повторят. Общо взето, електрокарите си показаха несъстоятелността, поне за следващите 10 години, докато не излзе някоя добра технология за батерии.
Едва ли може да се постигне значително по-голяма енергийна плътност от сегашните. Въпросът е да се увеличи скоростта на зареждане и да се повиши експлоатационния цикъл. Но главният проблем си остават зарядните станции. За да може електрическият транспорт да стане масов, ще трябва или да се подмени цялата енергопреносна мрежа, или електричеството да се генерира на място в зарядната станция. За първия вариант ще трябва много повече мед, отколкото се добива сега. С две думи, нищо няма да стане. Като дойде крайния срок за забрана на ДВГ, ще го отменят или ще кажат, че хибридите, които изминават 100 км на ток са достатъчно добро решение.
от тази година Хонда пуска на пазара 100% електрически лукс модели. При Хонда и Акура. Хонда, които са изключително внимателни да не анонсира умрели идеи. Върховният им модел също е вече електрически, само. Преди 2 дни гледах финала на Формула Е в Мексико. Основният момент на състезателите бе да стоят след водача, за да пестят енергия, преди да атакуват на финала.