Коментари - Семействата на жертвите от двете катастрофи със 737 MAX искат САЩ да глоби Boeing с $24 млрд. | business.dir.bg
назад

Семействата на жертвите от двете катастрофи със 737 MAX искат САЩ да глоби Boeing с $24 млрд.

Компанията е нарушила споразумение за отложено наказателно преследване, постигнато през 2021 година, което я защитаваше от наказателни обвинения

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Семействата на жертвите от двете катастрофи със 737 MAX искат САЩ да глоби Boeing с $24 млрд. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На Американската индустрия. Стана черна дупка като всичко последните 30 години. 9 трилиона са попиле във войни в Близкият изток само. Вместо да окошарят банкерите им дадоха още пара. Какво да стане? Практически САЩ нямат суверенитет. Те се командват от ционистки израел през ЕЙПАК а останалата част са банкрите и уолстрийт. Къде им е държавата на тези? Всичките тия пропаганди толкова дрънкат на тенекия, че няма на къде. Светът видя реалното лице на еднополярният ред. Рекет, войни, пландемии, кражби, избиване на цивилни, палене на конфликти, финансиране на терористи. Тва са. И продължават с простащините си.

Китайците имат различни качества на стоките, например за америка е едно, за бг друго качество Предполагам че и при самолетите е така, по добре направените самолети са за америка, по лошото качество за булгаристан и индонезия

Индонезия и Етиопия ??? Измрели са някакви мангали и маймуняци.. Да мрът !!!

А ти за какъв мислиш те имат американците? За долен мангал като индонезииците!

Някой да ги продаде за един долар.

"Отложено наказателно преследване", интересни закони имат в "най-голямата демокрация на света". Чудя се дали за обикновения американсер има такива споразумения, или те са само за който може да си плати да е по-върховен от американсерското "върховенство на закона", ги ги ги!

Да,споразумения има и за обикновените американци.Зависи какво е провинението,дали е за първи път и т.н. и най вече зависи от прокурора и съдията.Но по принцип американското законодателство дава право на споразумения.В последните години Боинг допуснаха снижаване на качествения контрол и много техни служители алармираха за това.СЕО то беше сменен,шефа на сигурността и качествения контрол също беше сменен преди 2 месеца.Целия проблем възникна когато щаб квартирата беше преместена първо в Чикаго,после в Атланта,а производството и качествения контрол останаха в Сиатъл,т.е вече няма пряк контрол от големите.Защо им дават право на споразумение.Ами защото ако ги надънят с 24-25 милиарда глоба те могат да обяват частичен или пълен банкрут като последното е малко вероятно.Но даже и частичен банкрут ще доведе до масово съкращение на хора / там работят десетки хиляди хора / за да могат да направят икономии за да изплатят тези глоби.Това естествено ще бъде проблем за цялата държава,защото те имат служители в щатите Вашингтон,Орегон,Илинойс,Джоржия и тези са за които аз съм сигурен,може да има и други.Но и тези са достатъчни за да се разклати икономиката,защото не трябва да забравяме,че Боинг е основния строител на самолети в САЩ.Впоследствие това ще рефлектира и на компании като Локхийд,Стратън,Ролс ройс и дуги които правят двигатели,също и компаниите с електрониката и т.н.Затова всъщност се прави това споразумение и ако хората искат глоба от 24 милиарда най вероятно ако има глоба не мисля,че ще бъде повече от 10 ина милиарда или по малко пак по горните причини.

Много глупости написах, сега да бягам да разнасям пици

Моля пишете само на български език в коментара. Е как да напиша термини които не съществуват на български бе дирници кухи 24 милярда за роднините 24 трилиона наказателни И 24 години затвор за всички от Ц екипа

Тия от ДИР са бати тъпите копИлета! Тъпи като антични лопати! Обслужват интереси и лапат парички, а всъщност само паламарки трябва да лапат тия гейове с издънени гъзове.

Сложността на новите апарати изисва монументални усилия по контрол на качеството. Колкото и добри да са конструкторите и инженерите, идва момент, в който усилията за изработка и контрол са огромни. И от там големите корпорации пестят - щото трябва да има за акционерите плюс бонуси за СЕО. И от там въртележката тръгва. Няма да ги глобят. Ясно е. Но е очевадно, че са се разюздали и трябва петел в курника!