17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В монета движението към Северозападна България може да мине през две места - Искърския Пролом и прохода Петрохан. Извършва се обаче по един трети - през прохода Витиня и Ботеград. Това удължава пътя София Монтана от около 100 на около 150 километра. Но магистралата в този участък е на предела на възможностите си, въпреки облекчението, което получава от избора на много хора да пътуват за Варна и Шумен по магистрала "Тракия" и пресичане на Стара Планина в източната и част. Това удължение е много изгодно за "Лукоил" и приятели, но означава бадева изгорени хиляди тонове гориво всяка година - тоест огромен излишен внос на нефт. И задръстване по Витиня - тоест потрошени нерви и МПС-та. Бих се раздвал ако се появи връзка през Петрохан с качеството на пътя от Пирдоп до Розино през Козница, а дали ще е през тунел или ще намерят друг начин за реализаията и - не ме интересува. Е ако е магистрала - още по-добре, но може би не е нужно.

Изберете чужда фирма само не българска или турска.За да имаме свестен проект.

Щом са български фирми,само да не започнат да дълбаят от едната и от другата страна,че да се срещнат по средата !При всички случаи,ще имаме два тунела !

Те построиха тунела под Шипка, че сега и Петрохан .... само писаници !

Ще го спечеи осмата фирма - Божков, ООД