Коментари - Сърбия купува скоростни влакове "Щадлер" | business.dir.bg
назад

Сърбия купува скоростни влакове "Щадлер"

Мотрисите ще се движат по линията Белград - Нови Сад - Суботица

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Сърбия купува скоростни влакове "Щадлер" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И ние планираме високоскоростни влакове, но само до 160 км/h. Това за да не прецака бизнеса с автобусите. Бойко е за * зариди това. Надявам се новите да променят това и да ги докарат до 200 км/h, но се съмнявам тъй като сторежа/подмяната на релсите вече тече. Пак ще сме последни.

Абе сърби, Вие не знаете да пазарувате. Как влак ще струва 62 милиона евро. Ние такива пари даваме само за локомотив.

Даже и в това ни изпревариха.

За пръв път бях в Сърбия през 2008 г. и видях, че може да си купиш обувки на изплащане(!) с месечни вноски за година. Отогава посещавам Сърбия на 2-3 години и виждам само подобрения. Пътищата им са в отлично състояние, градовете им се изчистиха и облагородиха.. Като мина границата и подкарам пътя към София се чудя дали нас не са ни бомбандирали съвсем скоро. На сърбите мога да им кажа само "бравос", изглежда има живот и извън ЕС.

то убаво, ама защо им е, като нови сад и суботица са в войводина, а разтоянието помежду им е по 100 км.

Първо, влакът тръгва от Белград, а не свързва само Нови Сад и Суботица. Второ, дори само Нови Сад - Суботица, защо не? Милано-Бергамо е 50 километра, регионалният влак се движи със 160 км/час, а спира и на междинни спирки.

Tova si e cista propaganda.Rastojaneto mezdu beograd i subotica e 170 km ...a Nis -Caribrod 110 km za 5 casa kandilkane.Balkanski nomera

Zabravix da kaza ce vojvodjna e kato tepsia.

Защо не си купихте руски???

Тиквата купува Сименс, че там са най-добри комисионните

В Русия разстоянието между релсите е различно. Направено е, за да не може евентуален агресор да ги използва. Няма за три влака да си създават главоболия. За функционални изпитания на влак, лабораторията е ж.п. линия дълга поне 100 километра.

Русия им направи инфраструктурата /ж.п. линиите /прочети инфо и виж договора с РЖД от 2015г.

при нас преди два дена се разпадна поръчката

браво на сърбите. Въпреки, че до тях не се разпределят средства по линия на ЕС строят магистрали и инвестират в инфраструктурата за удобство на хората. Докато магистралите може отчасти да са финансирани с пари от ЕС, то тези влакчета са за удобство на хората. Браво.