Коментари - Само 2 км остават за изграждане от българската страна на Коридор №8 | business.dir.bg
назад

Само 2 км остават за изграждане от българската страна на Коридор №8

Имаме едни много трудни 23 километра, които са от страна на Северна Македония и въобще не са готови, което не е в полза на НАТО, заяви постоянният секретар на Министерството на външните работи Иван Кондов

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Само 2 км остават за изграждане от българската страна на Коридор №8 | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само не знам от Радомир до гюешево как ще се движи модерен влак като тая линия е на 100 години. От Кюстендил до гюешево средната скорост е 15 кмч

мене ако питате тия оставащи два километра трябва да са противотанкови и противопехотни заграждения

Правилно действат от македонска страна. НАТО е агресивен блок и се готви за война с Русия, която в момента впрочем тече до последния украинец. НАТО-то ще ни даведе беля и на балканите в частност и на нас.

нещо не вдеваме.... за чф точно ни е да прокарваме път към мънкидонията и как точно тва помага на нату... натувците войски и техника ли ше прекарват от там или просто искат да си карат колите....

Интересно ми е какъв поток от стоки очакват по този коридор? Какво ще возят по железопътна линия от Вльора до Бургас и обратно?

И да има стоки, макетата ще ги скъсат от проверки докато стоките се развалят или загубят.. Да ги построят тези оставащи километри за да спрат да лаят онези оттатък границата. Единственият ни плюс за коридора Гърция - България - Румъния е Шенген, но трябва бързо да се строи, макар че на север пак опира до Унгария, а маджарите също ще саботират товаропотока защото интересите им са в Македония.

Внасяхме с кораби сяра насипно и битум във варели от Дурацо (Дурес).

Стоките които се превозват с кораб и се спестява минването на Босфора и Дарданелите , разтояното от Вльора и Бургас до София е едно и също

Целта е да заобиколят България, и Британците се включиха с дял. Най важното на света е България да бъде изолирана и маргинализирна.... Македонците бързат да строят пътища през Гърция, това ще вдигне Сърбия отново на крака, искат Белград д ае центъра през който минава трафика и през пристанищатав Солун... Трябва да поббрзаме със Струма, Хемус и връзките с Румъния.... Сериозно се опитват да ни заобиколят и се чудя всичкит тези зелени които спират Струма чии са знаят ли кой им плаща да ни бавят, това са геополитчески интереси. Всички ключови позции ги губим, а Гърци Турци, Сърби реализиртат техните,даже е дна Македония много успешно си прокарва нейните (про сръбски) политики

Да ама МаССква не дава! Още през 18-ти век султана е искал железница от Цариград, Солун, Скопие, Белград до Будапеща и Виена, ама руският иператор, казал НЕ.........Та построили Варна-Русе......

Не са 2 километра. Линията от Кюстендил до Гюешево е негодна. А и преди това. От Радомир до границата всичко трябва да се изгражда наново, а това са поне 80 километра.

Недей да опонираш на чакалите от ОПГ ГРОБ и на Боко Шарл.... Те имат изградена и изпитана система от години! Ще обявят линията за приключена, ще бият тъпана, Боко ще резне лентичката и ще я мушне в малкото джобче. Усилено се говори, че в село Банкя ще има музей на отрязаните от един техен съселянин лентички - и на ножицата, естествено. За сега се спори само колко декара застроена площ е необходима. На другия ден след фанфарите ще обявят, че се налага малък ремонт на трасето, че ще бъде разходвана неголяма сумичка / за шкафа преди вдичко/, но те не са виновни - вновни ще са Орешарски, Путин, Асен и Киро - както винаги - хиените в бяло, а всички останали в л@й.... Капиш?

Хиляда плюса!