Рестарт за автомобилната индустрия в Европа

Това става факт, след като се отслабиха карантинните мерки

Обратно в новината

Коментари - Рестарт за автомобилната индустрия в Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И? Кой ще им купува колите в условия на пандемия и глобална финансова криза?

Как кой? Същите, които и досега купуваха. С нови кредити. Тези два месеца ги отпечатаха и ги вкараха в икономиката.

ДОЙДЕ ИМ АКЪЛА В ГЛАВИТЕ.

Една добра новина. Заводът във Вослбург почва да бълва гоУфофе. След 15 години ги чакаме У Перник. :)

Светът се събужда и иска да навакса проспаните месеци. Само нашите фатмаци още 'катерят кривата' ( и копаят дъното) с безумни идей, забрани, заповеди и тъпотии.. Обаче в Германия дума имат експерите. Тука - шапкарите...

Ще бъде трудна година за производителите на автомобили. Със сигурност .... 1. Много хора няма да разполагат със средства за купуването на нова кола, тъй като корона кризата създаде финансови проблеми на всички; 2. До момента в Европа има около 110 000 починали, вероятно да изкореняването на вируса бройката ще достигне 150 - 200 хиляди души. Т.е. ще има намаляване и на броя на потребителите. 3. От трета страна резултатът от загубата на 150 - 200 хил. души ще изкара на пазара и допълнително около 50 - 100 хил. употребяванеи автомобили, от починалите хора; Така че ... да трудно ще е.

200 000 старци и тежко болни са починалите,на тях и преди не им е било до нови коли! Нови коли си купуват хората с финансови възможности,като в Европа планират стимулирането на вътрешното потребление! Затова ще се оправят нещата бързи,така направиха и в Китай,докато в нашата кочина нищо не се прави,чака се вируса да си мине от само себе си,после кризата да мине от само себе си и те така,затова тук нормални хора не остават!

Много ми е интересно как ще стимулират вътрешното потребление. Аз лично от стимулите няма да видя и един цент, най-много да ми вдигнат още данъците. Парите ще отидат за кръчмари, хотелиери, таксиджии и прочие, щото трябвало да им се помогне. Хайде нека приемем и това, но резонно ли е те да ги използват точно за потребление и то на нови автомобили ? Или производителите трябва да си намалят печалбите драстично или тия ламарини ще идат директно на скрап.

Отдавна е ясно, че целта беше да се блокира бизнеса за два месеца. Достатъчно време за фалит на някои и за нови дългове при други. Плановете бяха за блокиране до края на април, май месец всичко започва отново. Всички авиокомпании подновяват полетите си както досега в първите дни на май.

Къде мога да ги прочета и аз тези планове? Или на усет говорим?

До това се стига след много внимателни наблюдения и познаване на икономиката на света от римската империя досега. Трябва да си предприемач и да решаваш сложни проблеми в няколко страни едновременно. Ако човек има такъв опит и познания може да моделира процесите и да не се притеснява от фалшиви вируси, като този.

"Рестарт за автомобилната индустрия в Европа" УРА А а! Сега и ние ще рестартираме нашата автомобилна индустрия. Ще продължим да шием тапицерии и да теглим кабели за фарове.

Това е защото в Германия нямат такъв "велик" президент като проваления-"бизнесмен" Тръмп. Малоумника препоръчващ инжектиране на дезинфектант във вените на пациентите, неудачника фалирал 4 пъти досега. Същия спасител на Америка.

Няма никакво инжектиране!Препоръчаха да се приема вътрешно!

И от кога Фиат Крайслер станаха французи?

Никога не е късно да се изложиш. Намали ракията...

Ами прочети - чичко Гугл знае.