Продажбите на употребявани автомобили - ръст на цените, спад на предлагането
Търсят се все повече електрически коли "втора ръка"
Обратно в новинатаКоментари - Продажбите на употребявани автомобили - ръст на цените, спад на предлагането | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ново Subar Outback в Англия е 37,000 паунда, което е 81400 лв. У нас същото е 97200 лв. Разлика от 15800 лв. как ви се струва ?
Електрическа кола втора употреба никой не търси, Изтощи ли се цикъла на батерията от зареждане и разреждане следва огромна инвестиция за нова. На Тесла бетерия е 28 000 долара.
Какво трябва да не ти е наред да си купиш електромобил втора ръка? Те чисто нови не ги знаеш кога ще те оставят на пътя, пък втора ръка ремонт на такова чудо ще ти излезе златно. Истина е, че поради огромните субсидии, които се опитват да прокарат електромобилите, много хора се насочиха към тях, но технологията им все още е крайно ненадеждна, че да си позволиш втора ръка.
С два двигателя бензинов и електрически. Този никога не е чел за хибриди или електрокарчета. Винаги си купували нови коли допреди. Всеки две три години. И този индивид не е чувал за Европа. Те сега от три години сигурно почнаха да купуват втора ръка. Защо не се опита да ме убеди в тази теза. Да ни покаже статистика за средната възраст на автомобилните. Колко са продадени втора ръка преди 7 или 10 години. Дали съществуват фирми за части афтър маркет, които произвеждат предимно за такива автомобили. Дали има автомонтьори там. Тъй като при новите не ти трябват толкова...
Нали разбирате, че говорим за 5 годишни коли и по-малко. Няма връзка с нашия пазар 10+ и от моргите.
Електрокар с преевана батерия не ти трябва. Земи си един Лексус втора ръка, напръй му едно първоначално обслужване и ще те надживей.
Не знам кой го направи. Но за нов камион ман например ще чакаш 2,5 до 3 години. Камион на малко километри в момента струва колкото нов. Жена ми работи там и като ми казва какво става ми се струва че е нарочно.
Вървя,пеш и карам колело!Зрдав съм купонясвам защото не съм роб на колата,а като искам във чужбина просто на самолета във Мюнхен,а там има удобен и бърз транспорт!
Не е прост този българин или фирма,който иска пари за колата си,а този българин,който му дава парите си!Това е като на лов за риба!
Намалели са покупките, не заради доставките - а защото хората си приоритизират разходите. Аз самия щях да купувам кола, но се октазах, тъй като не е толкова необходима.
Абе,що ми се стува,че някои българи трява да се научат да вървят със собствените си крака!
Една от най бедните страни в света като покупателна способност БГ .с най високите цени Африка на Европа.
При комунизма чакахме 15 години за нова кола, а сега, при демокрацията повечето хора, и цял живот да работят , нова кола не могат да си купят
купувайки тези коли ще продължваме всеки ден да слушаме за загинали в катастрофи.Честита демокрация и няма да чакаме за нови коли като при социализма .
Въпрос на избор. След като имах три стари кошници за които през месец давах по 500 лв за някакъв ремонт, по едно време останах без кола. За 6000 лв първоначална (оферта с каско за първата година) и 500 лв на месец съм с кола, която не иска никакви ремонти и харчи 5 градско.
Щото бай гъзар се чуди: нова корола за 50 бона или БМВ 530 на 5 години. И винаги избира бмв-то, щото е гъзар. И после дава по 500 лв горница за бензин и ремонти на месец. Ама кефа цена няма.
и задкормилното устроство е важно но се моли да не попадаш на кола която може да те убие
Вашингтон са виновни, че от 77 г в България има мутри, внуци на ЗАСТРАХОВАТЕЛИ НА МАНДРИ. https://www.hyundaiusa.com/us/en/vehicles/venue Виж колко струва в САЩ едно ново джипчле Хюндай.....колкото употребявана кола.
И я да сметнем общо как е. Първата година тази кола вече ти струва 12 Хил лв. Ако не се брои застраховката Каско. Която е поне 4000 при този тип кола. Значи 16 Хил. Втората година добавяме още 10000. Просто няма как да не плащаш Каско за нова кола. Еле пък ако е на лизинг, каквато е твоята. И ще плащаш по най високата тарифа. Това е изискване на лизингидателя. Нали ако ти я откраднат....да не пиеш една студена вода. Третата година още 10 Хил. Може и малко по малко заради Каското. И така до петата година, докато я изплатиш. Накрая ще ти вземат още пари и за крайната вноска. Резултата е следния. Пет години по 10000 плюс 6000 за началната вноска. И още няколко хиляди за крайната вноска. Грубо 60 000 . Сериозна сума, за кола, която струва под 40 000. И за колко ще я продадеш. Максимум 15 до 20 хил. Обща загуба между 40 и 45 Хил. А колко пъти ще те ударят на паркинга...не ги броим. После пак повтаряш упражнението за следващите пет години. С нови 40-45 Хил загуба. Найс, а. Сега да си помислим дали да не си купим същата 5 годишна кола за 15-20 Хил... Ако не си гъзар това е нормалния вариант.
Тези мошеници, търгаши, печалбари и спекуланти и всякакви подобни гадове, които помпят сега инфлацията чрез нагла спекула на цените на храните и на всичко останало, ТЕ са същите и която надуват цените на автомобилите втора употреба. Парадокс: стар автомобил трета употреба по-скъп от нов. 1000% СПЕКУЛА! Всъщност по-правилно е да се каже МутроСпекула и Мутропазарна икономика! Хей, българи, спрете да участвате в пазара и стой та гледай кво става. Спрете да купувате ВСИЧКО! Това е тактиката на неучастие и несъдействие. Всеки пазар се състои от 2 сегмента: продавачи и купувачи. Като има 0(нула) купувачи, познайте къде отиват продавачите? Отиват директно не в киреча, а в ЛАЙНАТА! Изправете се и те ще паднат!
Познавам няколко такива. Общо взето всеки е с Шкода Фабия на 5-6 години купена на старо за 7-8хил лева.Бръмчат си из града с нея и си ходят до яхтеното пристанище на Созопол с нея и вобще не ги е*е кой каво ще си каже. Качват се на яхтата и отплават за турските курорти. Ама тъпите мазни чичаци дето изкарват по 2 бона на месец няма да го разберат и ще продължават да събират парички за нови мерджани.
Ако намериш Фабия на 5 години , да не е блъскана, под 100 хил. км, на цена под 15 хил. лефа, купувам ги всичките.