Коментари - Превозвачи: 3 филийки от 1 хляб ще отиват за тол таксата | Бизнес.dir.bg
Коментари
5E/100km горе долу трябва да е цената на лек автомобил магистралната такса, за да не плаща всичко живо масрафа.
Обикновено се заплаща и от необядвалите. ГЕРБ излъгаха поне 100 пъти че магистралите пе са безплатни за българските граждани. Т.е. ще плащат и тези, които не ги ползват.
Крайно време е да се плаща на шофьора както в Европа и на всички работещи в други свери.Само търсят причини как да вдигнат цените ,да грабят народа.
Нали от МРРБ казаха че според техни данни немало да има шоково поскъпване на основни стоки и услуги бе ? Нека се изяснят кой лъже МРРБ или Превозвачите ? От 1-ви Юли ако одобрят желанието на държавата да удари тока за бита и малките фирми с 20% то съвсем вероятно ще е да ходим за хляб до Германия щото там ще е по ефтин
Който ползва ще плаща. Добре е да се качиш на автобуса или в камиона и да пътуваш София-Бургас за четири часа - нали. Хубаво е да стигаме до Кулата-Промахон за три часа, май, май! Още по-добре е това да се случи и от София до Варна или Русе. Да обаче Европа не може да плати 80% от стойността на всичките ни пътища, следователно ще плащаме и ние! Българските превозвачи кой знае защо са склонни да плащат стотици евро за преминаването по "Аутострада дел соле" в Италия - например, която е вечно задръстена и средната скорост по нея е 50 км в час, при това е затворена за тях в събота и неделя, а в БГ не са склонни, въпреки, че тъкмо те рушат ни пътищата!
Опитват се да изкарат как тол таксата им е 15% от цената на стоката , а всъщност става въпрос само за цената на транспортната услуга. На практика повече от 2-3% не би могло да се отрази в цената на кой да е продукт. Само необразовани и глупави хора ще се вържат.
Аман от претенциите на превозвачите .... планът "Макрон", сега тол-таксите, а утре сигурно нещо друго ще им пречи. Става въпрос за някакви 5 ст./км. и то само за магистралите.
Предлагам една добра идея на АПИ: Да обхванат с тол такса и движението на автомобили в рамките на пътищата с дължина 100 км извън границите на България. Основанието е, че щом се движат близо до границата ни има 100 % вероятност да я пресекат и това означава да изхабят пътищата ни още повече. Просто се дава едно задание на австрийската фирма и готово. Какви парички ще паднат само.
Как на запад има и тол такси и хубави пътища и качествени стоки в магазините на по-ниски цени от Булгаристана. Тез шменти капели са бая изтъркани и вече никой не им се лови. Вие си оправете скапаните камиони с гуменките че ден не минава някой да не се обърне. Безплатният обяд за тарикатите свърши.
ШЕФОВЕТЕ НЯМА ДА СИ КУПУВАТ ПРЕЗ ГОДИНА НОВИЯ GL А ПРЕЗ ДВЕ ГОДИНИ. АЙДЕ МАЛКО ПО СКРОМНО А!
Само за магистрали и първокласни путища трябва да се заплаща и то не повече о 0.003 лв. за километър. Тоя простак от банкя как ги мисли нещата не знам ама че умре скоро
живи да ви ожали човек.Не се накрадохте и наимахте.България е в първобитно общинен строй от вас крадци алчни.Вдигнахте цените ,сега преди Великден ,обратно на останалите ,които точно за такива свети празници ги намалят.Бог да ви накаже.
Първо хляб се вози в града, а в града ТОЛ такси и винетни при това - просто няма. Нека приемем тези три филийки за метафора. Най-дългата дестинация - ГКПП Кулата - ГКПП Дуранкулак е 600 км. - с най-скапания камион е 94 ст на км значи 500 лв. Та този ктамион стока за 3000 лв ли ще вози по толкова дълга дестинация - то и в момента такива казуси просто липсват. Навсякъде в Европа таксите са много по-големи. За да си оправим пътищата трябва да плащаме, няма как цял живот да сме на европейско финансиране за изграждане на пътната инфраструктура.
Много хора, в т.ч. и аз, се опитваме да обясним на представителите на държавната администрация, изобретили термина "тол такса", че такъв термин не може да съществува, просто защото самата английска дума "toll" означава "такса за преминаване по мост или път", т.е. това е вид такса и следователно "тол такса" не означава нищо друго освен "такса пътна такса". Време е да назначите езиково грамотни хора и ако нямате такива, потърсете съдействие от компетентни филолози.
Това лоби е по-добре да се обърне към строителите на пътища, които ако започнат да ги правят по стандарт няма да има нужда от толкова ремонти и съответно ще могат да се намалят таксите. Всичките са строени, като от ученици пети клас и след това имат нужда от безмислено скъпа поддръжка, така че сте сбъркали адресата. Гледайте за какво се харчат тези пари, а не колко са, там си искайте.
Един камион нанася щети на пътя колкото 1000 леки автомобила. Защо обикновените шофьори трябва да продължават да ви плащат масрафа?
това, че пътищата са направени така, че да им се нанасят щети от камиони, е дело на тези които възлагат изпълнението по изграждането им и на тези които изпълняват проекта. Защо изобщо правиш такова разделение? Защо прехвърляш вината на тези с камионите, за това, че възложителите и изпълнителите са откраднати милиарди?
Не искаме да плащаме тол такси, не искаме да плащаме данъци , но искаме хубави пътища, силна армия и се сърдим на Б.Б че не се репчи на Путин и Ердоган. Колкото до филиите защо трябва да се разнася хляба по пътищата. За малките населени места и села достатъчни са автомобилите до 4 тона.
Иди и виж Швеция , прекрасна уредена държава с прекрасни пътища и аутобани. Там никъде няма винетки и тол такси но пак се справят отлично а тук колкото и да ни дерат пари никога няма.
Превозвачи: 3 филийки от 1 хляб ще отиват за тол таксата
Очаква се поскъпване на всички стоки и услуги между 13 и 20%, предупреждават от бранша
Обратно в новината