Поредна порция наказани кораби от "сенчестия флот" на Русия
Три кораба през тази година са превозили повече от 4 милиона барела руски петрол, съобщи британското правителство
Обратно в новинатаКоментари - Поредна порция наказани кораби от "сенчестия флот" на Русия | Бизнес.dir.bg
Коментари
За да се избегнат номерата с преименуването всеки кораб, още при залагането му в корабостроителницата получава, уникален ИМО номер (ИМО на латиница- Международната морска организация), който се вписва във всеки документ и сертификат касаещ този кораб, задължително се изписва и на корпуса на кораба, обикновено на кърмата и в машинното отделение, като се използват заварени за корпуса цифри. Така че не само качилите се на борда власти, ами и всеки любопитник с бинокъл или ползващ приложенията следящи излъчващите от транспондерите на корабите данни, могат да проверят в публично достъпните регистри кой кораб под кой флаг плава, коя е класификационната организация която е издала регистровите му документи... и кой му е застрахователя, тъй сенчест флот няма, а и не може да има. Са друг е въпросът че напоследък, освен Саудитска Арабия, и Индия стана голям износител на петрол, при това и Индия и Саудитска Арабия изнасят повече отколкото добиват;)
Явно си в морския бранш, я обясни, а тези санкации какво точно включват, проблем ли са за тези кораби? Няма да спират в Европа, а някъде в Африка (за презареждане), това защо им е проблем? Със застраховките по-сложно, ама пак, ще намерят някой Руски застроховател регистриран в Остров Х и са ОК? Та кораб с такива санкции - какви са реалните последствия за него? Спира ли да превозва петрола или продължава?
Е най-голямото наказание за русофобите евроджендъри и островните инцести. Всичко е както трябва да бъде. Уроците на Историята се повтарят за да бъдат запомнени. Някой обаче искат да бъдат заличени от историята. И никой не може да спре самоубийството им.