Подписано е компромисно споразумение за превозвачите в ЕС

То ще служи за основа за преговори с Европейския парламент преди приемането на нова европейска нормативна уредба

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ако с крадените пари си бяхте оправили държавата а не да я разрушавате , сега шофьори емигранти щяха да са с достойни заплати.Да си работят в родината и нямаше да виете за евтини роби.

В годината на най- успешното Евро председателство в която след небивал дипломатически успехи - Западни балкани- Европейски инициативи - Совалки по близкият и далечен изток пак гащите ни са на букаи и сме с редовната чупка в кръста . Уважаеми членове на правителството да Ви припомня защото някой от вас може да е пропуснал урока - Когато Византия преместила тържищата в Солун цар Симеон обявил воина и ги попилял - Вие какво направихте да защитите интересите на България / не вашите /

"Компромисно споразумение" - да се чете така - от Западна Европа споразумението, а от нас компромиса :(

смешно , смешно тъ чак тъжно! Помня миналата година как едно евро-депутатче от ГРОБ (Новаков ли му бе фамилията не съм сигурен) как ревеше в ектаз по БНТ че извоювали победа над пакета на Макарона от Париж. После карикатурките от ГРОБ обещаха да защитят превозвачите пред Европа и днес видяхме след усърдна работа как защитиха България. Само така! Сваляй Гащите Боце така шанса да ти пуснат некоя троха се увеличава неимоверно с толкова джендъри в Брюксел а за народа един голем ... ! Нека после като иде да гласува да мисли за гол задник ли ще пусне бюлетинка или ще намери някой който има топки да се противопостави на скорост 88-ма в ЕС

Унгарци, чехи, поляци колко ги заплашваха с санкции на ЕС за имигрантите, за спиране на проекти от ЕС за съдебни процедури, ама не клекнаха, сега пак са се преборили за шофьорите, да не е тотален протекционизма на Франция и Германия, на техния транспортен бизнес. Нашия за емигрантите, кво правеше- викаше нема проблем ще ги заселваме, щом така искат ЕС. За АЕЦ' Белене', за ' Южен Поток" все закриваше нашия и викаше такива са нарежданията. Чехия през 2017, президента им отиде в Сочи и подписа споразумения с Русия за 20 млрд. евро стокооборот и инвестиции. Добре, че е Радев дето отиде през май да се срещне през май с Путин и да договори поне една тръба за газ. После и на няколко срещи с президенти на ЕС, договори тръбата. Че дотогава само хъбове на хартия гледахме. Радев трябваше да преговаря и за това споразумение, на нашите шофьори да се плаща, колкото на немските и френските, а не нашите да губят, щото трябвало да следват правилата на немците и французите, ама не като заплащане, а като мерки за ограничаване на по ефективната конкуренция от Източен ЕС.

"освен в някои особени случаи" - това ще бъде експоатирано на макс от нашите "превозвачи". Нямам предвид самите шофьори, но техните работодатели, които явно вместо да им плащат добре, си прибират печалбата.

Ами да ти кажа, на наште им плащат в немски и френски фирми, колкото им плащат и българските фирми- международните шофьори. За опитен шофьор със стаж 2000- 2 200 евро, за начинаещ 1400- 1600 евро. Немските и френските шофьори са 1, 5 по добре платени, за разлика от българските, полските, унгарски шофьори в същите немски и френски фирми. Споразумението не е за изравняване на заплащането, а за приемане на мерки създаващи по големи разходи за чуждестранните фирми и ограничения, за да се предпази немския и френския транспорт от по ефективната организация и конкуренция на източните транспортни фирми в ЕС. Заплащането без значение дали си в българска, полска, унгарска или немска, френска, австрийска фирма си е същото за чуждестранните шофьори. Пак се покриват същите километри, като превоз на стоки и от едните и другите.

И аз имам предложение. Мениджърите на западните компании в България да получават заплата съобразно българските реалности. Да видим тогава колко от тях ще останат в България и на колко на местата ще бъдат назначени българи

Що па ти бе, нали тука има тролове дето пишат, че наште като идат у немска или френска фирма и ще им плащат колкото на французите. Има доста такива българи, ама пак си им плащат колкото и в българските, полските, унгарските и т.н. фирми. Западняците са по специални, те ще се сринат психически, ако им плащат колкото е масово заплатката в България, дето си писал, да взимат колкото е у нас- мениджърите на западните компании в България.

Бойко и герпавата компания отново клекнаха ! Бойко отново излъга българите ! Има ли някой учуден ? Бойко е силен в лъжите и пред БГ журналистки ! Иначе е мистър Йес !

Как бе това е успех! Натиснаха го за " Южен Поток" и Бойко го закри, сега го натиснаха за шофьорите Бойко клекна, ама ще каже, че се договорил за едната тръба на " Турски Поток" за сметка на шофьорите, а те се договорили " Газпром" и ЕК, та нашия пак го натиснали и той пак клекнал.

Страни като Словакия,Полша,Чехия и Унгария отдавна направиха каквото трябва/ инвестираха в имот и сграда на територията на ЕС/ и сега си работят безпроблемно.....

(Полша, Унгария, България, Хърватия, Малта, Ирландия, Латвия и Литва) ...8 страни, които нямат никакво значение в ЕС, вече е в сила правилото за Европа на нам си колко скорости. Т.е. на 1-ви коловоз са бързите влакове, на 2-ра пътническите, а на останалите ръждясали разхлопани линии са конските вагони като нас. Абе другари либерасти, нали конкуренцията е основно правило в капиталистическата икономика? Как така ограничаваш някой, който ти предоставя по-евтина, по-качествена, по-бърза услуга?

Май му иде края на по половин година живот в кабината на камиона без прибиране. Шефовете много ще ги заболи.

Ти виждал ли си шофьор на ТИР в отпуска- пиене, пиене, пиене, на 7 ден почва да идват в офиса, уж за някакви си административни неща, питат как са маршрутите, как е колегата по същия маршрут, не ги свърта. 80 % са така. Много предпочитат така, в кабинката 3- 4 месеца, после почиват 1 месец, като след първите 5- 14 дни, почва да не ги свърта и искат пак да се качват и да хващат " геврека". Не знам дали това е привързване към професията, но шофьорите на ТИР, но повечето казват " че ако не са в ТИР-а, друго не знаят какво биха правили". И българските фирми плащат добре на международните шофьори с опит 2000- 2 300 евро, новите без опит почват на 1 600 евро. За вътрешните линии не знам как е заплащането.

баси двуличните европейци - уж четирите основни ценности на ЕС (свободно движение на хора, стоки, капитали и услуги) бяха непоклатими, когато заливат БГ пазара с евтини боклуци от свръхпроизводството си е ок, като си изтеглят парите от продажбите им също е ок, като им идват на крака БГ специалисти, отгледани и изучени с парите на БГ данъкоплатеца в БГ също е ок, но когато ги конкурират БГ шофьори изведнъж вече не е ок...поне да си го казваха открито, а те - загрижени за условията на работа....пфффф

преди време викахме ПОБЕДА...а то какво-пак сме прекарани...

Пак Полша и Унгария отстояват правата на " пазарната конкуренция" в ЕС, докато другите използват протекционизъм за собствения си бизнес- Франция, Германия и т.н.. Нашия пак квото са му спуснали това е изпълнил, за да получи " конгречюлейшън". Той ще кажа ама получихме една тръба от Турски Поток, да ама преди това нашия спря двете тръби на Южен Поток, щото така му наредиха същите, като сега за транспортните работници.

Най сетне нещо, скоето ще поставят на място БГ мутрите, които превзеха пазара с ниски цени и подбиванена цената за сметка на робският труд на шофьорите.

Я пак? Пак ще си карат толкова часове, само че ще губят пари през командировките нашите шофьори, щото командировъчно, не е пълен надник. Успеха е за французите и немците, дето взимат 3 пъти повече от нашите, а работят по малко от нашите, и фирмите им почнаха да губят превози, затова е тая дандания.

Да идат да работят във френската или немската фирма. Никой не ги задължава да работят за мутраците, да взимат по малко от колегите си. ТИР транспортът е дейност в висока печалба, затова там има и големи инвестиции от мафията. А Мафията иска ангария и евтин робски труд.