Коментари - Подписаха споразумението за доставка на още пет нови електрически мотрисни влака | business.dir.bg
назад

Подписаха споразумението за доставка на още пет нови електрически мотрисни влака

Към вече договорените 20 влака "Шкода Транспортейшън" и "Шкода Вагонка" ще добави още пет за България

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Подписаха споразумението за доставка на още пет нови електрически мотрисни влака | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Потресаващо е колко оръфано изглеждат болшинството от официалните ни лица...

комисионната хвана каката

Добре че не се навихме да вземем китайските понеже бяха на неколкократно по-ниски цени, субсидирано производство и непозволена държавна намеса. Освен това, който търгува с Китай, нарушава санкциите и финансира войната на Путин в Украйна! Ние не искаме това, може да е по-скъпичко, но избираме евроатлантическото!

Добре, де, защо нашата е облечена като Мортиша Адамс?!?!? Няма ли протокол за нея? Костюм, нещо?

Тия не знаят ли, че Шкода е руска фирма, 100% собственост на Газпром?!?

Познайте тая ако тръгне към стена кое ще стигне първо: носа или бозките.....

Вида и не издава скрития интелект но затова пък дрешките и веднага хващат око.Ама не стават за делова среща.

Хе-хе-хе, за какво им е редовно правителство, като и служебно си сключва сделки и комисионите си вървят.... Иначе е хубаво да се отбележи как някой бивши държави от соц блока са си запазили производството, като Чехия, а други са разпродали всичко на безценица, като нас......

Газпром още ли рита?...не умря ли

Малии, Красето да не е уплашила Петър че гледа така :))))))))))))

За 20 лева повече не искам децата ми да са заробени от Китай и русия... Свободата няма цена

Без да съм специалист по влаковете бих избрал винаги европейски продукт пред китайския. Независимо какво е. А особенно за транспортно средство не бих предпочел китайско.

Защото са поставени калинки, толкова си могат :)))

Не е разпродавано на безценица,просто не са плащали после или парите са били заеми от банки и не са плащани вноски после...

Ей браво, най-накрая. Значи от 2027 нови влакове. Дано успеят да ги опазят, че Ганьо не обича нещо да е ново и хубаво. Справка мотирисите от Сименс.

да не разбирам, как така винаги чехите по някакъв начин успяват да вземат от нас много пари, да ни набутат голями боклуци, които никой друг няма да купи и на половината цена и същевременно да ни плюят по всички възможни начини и да ни слагат спирачки навсякъде.

Половин България остава без вода, ние правим градския транспорт на най-богатия град с държавни бюджетни средства.

ТЪпотията е за цял живот ...

Копейките газ пикаят.... всяка добра новина за България ги дразни.... радват се когато стане нещо лошо, обвивяват, злословят когато бизнес се закрие или фалира, ако се отвори нов бизнес - "били сме роби", ако се затвори бизнес - "много корупция", ако се купят мотриси - зле, ако мотриса се счупи - радват се, плюят кмета и правителството.

Хаха - какъв "българин от ЕС" си ти бе - миризлив ганьовец с два лева в джоба, най-скапаната държава, ама вече европеец се пише. Не разбра ли, че те взеха в Европа да ти унищожат икономиката, енергетиката и да те направят тотално зависим от богатите. А иначе - сега клатим майка ти, като свършим с нея - тогава другото.

Най-богатият град изкарва 90% от парите които се харчат по провинциите, държавта почва да се оправя от центъра на столицата, не от крайните квартали.

Хора като вас доста неща не разбират, липсва им функционална грамотност, познания по история, маркетинг и публични комуникации. Ще се иненадате още колко неща не разбирате които стават по света.

Няма нужда друг газ да пикае. Миризливото племе, на което си и ти представител, ще осере, опикае, разграби и унищожи всичко новозакупено в тая държавица.

Е както виждаш, си купуваме пак нови... за това ви е яд, рушим и купуваме, както правят развитите цивилизации, икономията е майка на мизерията.

Кои нас дразните бе ? Отдавна съм се спасил от окаяната държавица. А заемите за влаковете ще ги плащаш ти, децата ти и внуците ти. Точно след няколко месеца ще почнат ремонта на ремонта на ремонта на тия мотриси.

Дразним хора като вас, родоостъпници, отишли да мият чинийте на западняцуите, но във Интернет ръсят акъл, как не трябва да купуваме нищо и да се възхищаваме на изтока. Всяка добра новина за България ви кара да се чувствате, че сте се прецакали, затова и са тези коментари и мрънкане под всяка новина от хора като вас.

Те спряха директния от Русе до София и нощния на през балканската, а сега говорят за Северна България.

Имахме завод за вагони в Дряново, какво стана с него, защо ние не произведем вагоните?

Вглеждали ли сте в планетарн. карта, където се вижда, че столицата Пекин на граничещ. с тихия океан Китай - е на около 9700 км от българск. столица София. От бълг. ст-ца София до чешката столица Прага са близо 1287 км. На палуба би преплавал кораба, от китайски Шанхай до бълг. Бургас, натоварен с влакове, 17477 км. По-кратко: с около 1000 км разстояние е от азиатски тихоокеански Шанхай до гръцкото пристанище Тесалоники - където да бъдат стоварени на некорабни\нефериботни жп релси и през Килкис , Нео Петрици, и Промахон да влязат в българск. гранична жп гара Кулата. Може би отделни части от чешките пантографни (червени, с жълта хоризонтална ивица по дължината на всеки от тях) локомотиви серии 41 - 46 са годни за ползвани в очакваните да пристигнат от Китай влакове. Вкратце - вероятно се касае за възможно по-малки финансови разходи за закупуване и транспортиране на нова фабрична продукция очаквана да пристигне или от европейск., или от азиатския континенти, живи + здрави