Коментари - Oтстъпката от 0,25 лв. за литър гориво остава поне до Нова година | business.dir.bg
назад

Oтстъпката от 0,25 лв. за литър гориво остава поне до Нова година

Правителството отпусна още 38 млн. лв. за удължаване на антикризисната мярка

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Oтстъпката от 0,25 лв. за литър гориво остава поне до Нова година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

е на физическо лице, но е N1. С такава регистрация е закупен като върнат от лизинг автомобил. Въпреки, че е на частно лице не мога да ползвам отстъпката от 25 ст. С други думи духам супата. Опитах да му сменя регистрацията, но се натъквам на следваща бюрокрация, специална фирма трябва да направи тест и да ми издаде документ срещу 500лв, че Рено Меган не е товарен автомобил!!!!!! Дори и малоумник може да разпознае лек от товарен автомобил, но не, .... Както и да е, да го духат

Иди е шел. Гоу уел. Искат ми картата ми само.

Обектите, които ще участват в мярката за подпомагане или ще предоставят отстъпка от 25 стотинки, имат право да направя това само при зареждане на автомобили, собственост на физическо лице или с краен ползвател физическо лице (видно от малък талон – клетки С.2.1 и С3.1.), които са от категории L и М1 - това са мотори и мотопеди (в т.ч. триколки), автомобили за превоз на пътници до 8 места, но без мястото на водача. За зареждане на всички видове корпоративни автомобили, както и автомобили на физически лица, различни от L и M1, държавна помощ няма да се предоставя.

Ако е на физически лице, но е N катерогия също не се дава отстъпката ! Такива коли имаме доста и сме прецакани.

moket1

Предния собственик при вноса я е писал N1, само че вече се сещаш данъчна привилегия няма. Аз като нов ако искам тия стинки бонус трябва май Технотест да посетя срещу едни 500 кинта. Сещаш се кога ще стане.

Проблема на това, че бизнеса не получава компенсации е, че това се връща като бумеранг в цените на дребно към потребителите....И става - ето ти 25 ст за гориво, но плащай дебело в магазина.....

А лошото е че дори и да я дадат за бизнеса, той няма да свали цените за крайните потребители.

Видно е, че псевдодемократите до тук я докараха! Ако се беше приело предложението на генерал Борисов щяхме да караме с по 1 лев по-евтино, но Киро и Асен нямат интерес от това!

Краси , същият еднокнижник си като генерала ти ... И да ти обясня колко безумно и безмислено е изказването ти (както и предложението на бойчето), пак няма да разбереш !

Ааааа Как така ? Бочко банкянското леке обеща леФче !

Оня измамник от Хасково нале щеше с левче надолу да сваля цените? Къде си бе машмурок? Къде сте бе, гербаджииска шайка?

Гласувайте правителство и ще го свалят!

Изборчета баце искаме да сме депутати.

Тези с фирмените коли всяка сутрин отиват на работа да изкарат отстъпктата на тези с колите на физически лица. Не, че и те не ходят на работа, но не е конституционно. Там пише, че всички форми на собственост са развнопоставени, но в този случай съвсем не е така. И никоя медия или журналист не повдигна този въпрос. Друго: Излезе тези дни председателя на софийското народно събрание и се изцепи, че в пунктовете за ГТП слагат еко норма. А там гледат годината на производство. Той говореше за катализатори газове. Пълен ташак без извинение. И журналиста го гледа и подскача около него, а милионите собственици гледат и си плащат.

От къде ги отпусна, нали нямаше пари в бюджета и бил на минус.

Нека да помислят и за физическите лица, които са закупили лек автомобил от официален представител, но същият се води категория N1 (товарен автомобил по талон, защото има два колана на задната седалка вместо три - така е от завода). Тези лица реално не могат да се ползват от отстъпката само заради неточна формулировка, която ги приравнява към тежкотоварния транспорт, а реално имат лек автомобил. Това се решава по следния прост за всички начин - отстъпката да се ползва от физически лица, т.е. автамабилът не е собственост на ЮЛ. Така няма да има значение категорията на превозното средство.

То става ама трябва малко акъл, а такъв липсва. Щели видиш ли да си ползват колите за работа. Е как точно ще ги ползват като не взимат фактура на фирма и колата е собственост на физическо лице нашите управляващи не могат да кажат. Важно е да има раздор в народа - разделяй и владей.

сори за въпроса, но защо не си взехте нормална кола, а такава с N1, пак е било нещо по тънката лайсна нали?

Купуваш си автомобил, върнат от лизинг и той е бил регистриран като N1. При закупуването му не можеш да го промениш. Това е.

A като плащате данъци като за N1 оплаквате ли се?

Вече разликата в данъците м/у N1 и M1 e минимална, така че "тънканийка" няма ...

От много време данъците за М1 и N1 са еднакви и няма никакви превилегии, така че ........

Нека да помислят и за физическите лица, които са закупили лек автомобил от официален представител, но същият се води категория N1 (товарен автомобил по талон, защото има два колана на задната седалка вместо три - така е от завода). Тези лица реално не могат да се ползват от отстъпката само заради неточна формулировка, която ги приравнява към тежкотоварния транспорт, а реално имат лек автомобил. Това се решава по следния прост за всички начин - отстъпката да се ползва от физически лица, т.е. автамабилът не е собственост на ЮЛ. Така няма да има значение категорията на превозното средство.

спекулантите ще се принудят да продават на нормалните цени, защото няма да има отстъпка. Иначе още като разбраха, че ще има отстъпка и веднага вдигнаха цената!

Само от тая отстъпка си купих нова кола!

Не се възползвай тогава , никой не те кара, не е задължителна.