Нови изисквания за пожарогасителите в превозните средства

Целта е намаляване на щетите при произшествия, чрез подбрани и технически изправни пожарогасители

Обратно в новината

Коментари - Нови изисквания за пожарогасителите в превозните средства | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До сега не съм видял запалил се автомобил да е загасен с пожарогасител. Поредното скубане на шофьорите.

До сега съм загасил два автомобила с праховия пожарогасител от колата. Така че наличието им е оправдано.

Няма нужда от стикер за проверка, я е направена, я не. От друга страна никой не може да гарантира, че след ден състоянието няма да е друго. Трябва да се проверява от КАТ дали стрелката е в зелената зона!

Ами ще се палят и изгарят автомобили защото ганьо е свикнал на евтиното и си купува пожарогасители от Кауфланд за десет лв бройката ами с такава пародия не можеш и фас да изгасиш цървула купил автобус за триста хиляди лева вози едно гробище народ ама му се свидят двеста лева да го оборудва поне с четири качествени пожарогасителя еи затова ще горят като факли

,..както написа един колега,статията нищо..но накрая написаха,че ще има ГЛОБИ!!! Трябва да се пълни бюджет.

Дебелосерците от Мисирски кабинет отчитат дейтост

Статията не казва нищо за новите изисквания? Какви са новите изисквания? Нещата, които пишете ги има от години. Явно нещо ново има, но не сте го написали в статията. Проверете си пак информацията и напишете истинска статия, която да е полезна на хората. Сега просто ми загубихте времето да чета нещо, което нищо не казва.

Дори самият опит да изгасиш кола с пожарогасител е опасен.

Тази година ми изгоря един бус. Не се запали бързо, а пламна след 10-15 минути. Бях викнал вече пожарната, защото пушеше. Изпръсках един мой пожарогасител - по-сериозен, а не от онези флакони, изпръскахме още един пожарогасител на спряло пътна помощ и изсипахме две 12 литрови бутилки с вода. Все едно нищо не бяхме направили. Високата температура на колектора и останалите компоненти явно не го усети и пушенето продължи, след което тръгна и пламък. Дойде голяма пожарна - поливат със шланга на едно място, и като се прехвърлят на друго, там пак се разгаря. Не съм очаквал чак пък такова нещо да е горяща кола. Изсипаха сума кубици докато най-накрая остане само да пуши. Да си носим "по.сериозни" пожарогасители - ха, ха. Най-много да сме в състояние да загасим някоя цигара с тях или банална късо, дето и без това няма да е в състояние да подпали колата...

Същия опит, но с автомобил. Беше се запалил откъм двигателния отсег. На Хемус. Спряхме 3 автомобила. За учудване и трите с изправни пожарогасители. Изпръскахме ги. Ефектът беше като да се изпикаеш върху горски пожар. А пък кат стигна до купето стана страшно. Изгоря цялата. Тогава разбрах каква пунта-мара е всичко това с преносимите пожарогасители. Автомобилът нямаше газ...

Дадох го зо проверка но снимах пломбата.След три дни го получих със непипната пломба и платих 15 лв за проверката.В Метро нов е 16,50.

Нищо ново!! Това си го имаше едно време, стига само проверката и ремонта на пожарогасителя да е качествен!!

Куче-касичка, коркодилче-касичка, пожарогасител-касичка.

През соца на ГТП се преминаваше в КАТ. В София в началото на колоната от чакащи имаше павилионче за "проверка" на пожарогасителя. Плащаш 2 лв. и ти слагат едно стикерче - това беше проверката, при това в пункт на КАТ! Помня как един път пред мен представиха за "проверка" един пожарогасител стар, ръждясъл сякаш е от втората световна война. Казах си "Е този все пак няма да мине!". Ами мина. Проблемът е, че сега едва ли ще минаваме само с 2 лв. А "провеката" сигурно ще е същата.

Пешо

Тогава измерваха теглото на пълен пожарогасител.