Нова информационна система ще планира управлението на влаковете у нас
Очаква се софтуерът да бъде въведен в експлоатация през декември 2023 г.
Обратно в новинатаКоментари - Нова информационна система ще планира управлението на влаковете у нас | Бизнес.dir.bg
Коментари
7 милиона на вятъра... Те влаковете, като си закъсняват... тя какво ще промени? Какво и е на старата ?
Да не е същото като в Гърция, дето го въведоха миналата година и...предизвикаха зверската катастрофа там...наскоро...с жертви
Кога ли ще имаме бърези, надеждни и удобни влакове?
Това чудо е направено по искане на НК "ЖИ", като на този етап въобще не е ясно, защо, аджаба, НК "ЖИ" са го поръчали. Тази система няма да подобри, НА ТОЗИ ЕТАП, абсолютно с нищо движението на влаковете. Има дори основателни предпоставки, да се забави сегашната работо по осигуряването на движението на влаковете, най-малкото заради зависимостта от компютри, електричество, Интернет и тем подобни съвременни нещица, които в НК "ЖИ" са под всякаква критика. На практика, това ще улесни до някаква степен работата на влаковите диспечери, но за всички останали служби ще се усложни работата, а те, всички останали служби трябва да имат перфектна свързаност, от всякакво естество, с влаковият диспечер, за да се осъществява този замислъл. Най-малкото, трябва постоянно някой да има на някой компютър, който да изпраща и получава необходимата информация от влаковият диспечер. Това няма как да се усъщесви на този етап, тъй като на всички останали служби ще им се вмянят нови задължения, а не малко то тях ще бъдат прехвърлени на други от въпросните служби, щото така се работи на този етап в НК "ЖИ". А именно, едни прехвърлят задълженията си на други.... Подобни системи в нормалните държави, постоянно са под постоянен мониторинг и контрол от поддържащ персонал, който, естествено получава пари за това. А тук действа максимата - Пари няма......
И ще спрат ежедневните закъснения от по 40 мин ли кво?
Тя е за подобряване планирането на центъра,ама защо няма нова система за подобряване безопасността на влаковете.Старите релета и информационен кабел,който го късат крави и кози и цигани крадат,трябва да се замени с нови компютърни сигнализации,а не да използваме стари броячи на оси.
Чай да позная, дотнет под Уиндоус разбира се, ко прайм когато пратформата излезе от поддръжка или уиндоуса забие или реши да се рестартира или просто компа изключи? Хахаха