Най-големият двустранен хибриден ферибот тръгва през Ламанша
Това е поредната стъпка към намаляването на емисиите на морския транспорт
Обратно в новинатаКоментари - Най-големият двустранен хибриден ферибот тръгва през Ламанша | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тези емисии почти винаги са измама. Така че референция кораб и AA батерийки - личи си че нещо не е у ред. Да пуснат платноходка, дървена - тогава може да се каже че емисиите и са ниски.
Тия батерии ако потънат риба няма да остане около Англия , а там е най големия промишлен риболов.
"Корабът, който работи с дизелови генератори и електрически батерии..." A? Това като мотрисите на Германците - супер еко дизел върти електгенератор, захранва батерии , те ел мотор...а отгоре пушеци... :) "Пи енд Оу" на този етап не планира да строи още кораби от клас "Фюжън", тъй като цената им расте," Повече няма какво да се коментира след последното изречение...
Тунелът под Ла Манш, известен още като Евротунел, е подводен железопътен тунел с дължина около 50 km, който свързва френския град Кале с британския град Фолкстоун, под протока Ла Манш. През тунела преминават влакови композиции, които се товарят с автомобили, автобуси и камиони на терминалите в градовете Кале и Фолкстоун. Тези влакови композиции се обслужват от фирмата Channel Tunnel Rail Link. Една влакова композиция от този вид събира 120 автомобила и 12 автобуса, или товарни камиони. Терминалите имат голяма пропускателна способност; те са оборудвани със специални рампи и трябва да извършат натоварването за кратко време, за да бъдат конкурентни на водния транспорт. Пътуващите в автомобилите, автобусите и камионите водачи и пътници остават в превозното средство. Скоростта за движение в тунела е 160 km/h. Времето за преминаване на тунела е 35 минути.