Набедиха капитана на кораба "Евър Гивън" за блокирането на Суецкия канал

Разследването ще определи виновните за инцидента и по този начин ще станат ясни страните, които ще плащат обезщетение

Обратно в новината

Коментари - Набедиха капитана на кораба "Евър Гивън" за блокирането на Суецкия канал | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Причината за инцидента с контейнеровоза е в мениджмента. За да премине такъв голям кораб през канала е задължително да се наемат влекачи - един на носа и един на кърмата. Това обаче струва пари. За да се спестят (вероятно мениджмента не се е съгласил), капитанът е принуден да се довери само на пилота. Ако пилотът е калпав, се случва това, което се случи. Извод: големи кораби от определен тонаж нагоре задължително да преминават през канала с влекачи.

Айде пак неразбрали в коментарите че едното е името на кораба другото е името на компанията А българина иначе бил умен. Една седмица не могат да разберат това елементарни нещо. Чакам си минусите от тия дето не им работят мозъците и само псуват.

Както казваше един даскал от Морското ни училище като стане белята всички са виновни, а Съдът/арбитража се занимава с това да определи кой е по-виновен. Само за информация всеки квалифициран капитан знае че той е единственият който отговаря за кораба... защото пилотът е само СЪВЕТНИК на капитана и капитанът не е длъжен да се съобразява със съветите му. Това е императивно правило уредено в International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, Code А, членове 49 и 50, друг е въпросът че много капитани не прилагат правомощията си или направо се "панират" от по-нахалните пилоти.

Ще ви го кажа, като бивш мастър!: Идват някакви бивши фараони и водят таралясника през цялото време! Не, защото са профита, ами заради кинтите! После, Тутанкамон, им е виновен!

Това египетското леке, да не се прави на луд и да иска капитана да поеме отговорност за нещо, за което вина носят египетските пилоти на канала. Те са го начукали в пясаците. Но по-лесно е капитана да поеме отговорност, за да не плаща египетската държава за поразията. Както е споменато в коментара по-долу, в канала корабчетата се управляват от местни, египетски лекенца, още повече, че този кораб е много близо до границата на газене в канала и е критично преминаването му. Не е имало нито вятър, нито тех. проблем! Египетските лоцманчета са го набили в пясъка. така е от години в този канал. Това са си арабели, с тях оправия няма. Знаят само да цоцат кинти и да изнудват по корабите.

Евър Гивън или ЕвърГрийн?!?

(фор)ЕВЪРТЪП

Разлика между име на кораб и име на компанията собственик правиш ли?

в тубата "излезе" тематично видео за: OOCL Hong Kong, в което показват и обясняват че в канала се качват пилоти/лоцмани/, които поемат командването и капитана на кораба само гледа. показаха огромна администрация и командване със симулатори тренажори на пилоти/лоцмани/ важното е да се вдига пушилка

тоя кораб изобщо не е трябвало да се навира там. Кораби по-дълги отколкото каналът е широк са предпоставка за това, което се случи. Нито кривините ще вземат, нито вятърът ще е предвидим фактор, същото и за разни там подводни турбуленции. Видели са газенето, решили са че може да мине и ако мине. Ама не мина

Да не би за първи път да минава тоя кораб от там? И по-дълги са минавали.