17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко е свързано.

Хонда се провалят с малките си моторчета, 1,5 и смешната си скоростна кутия CVT.

Имам Акорд 2,0 двойно турбо. Същият мотор както Type-R но с намалена мощност до 257 коня и балансиран мотор. В началото когато я купих, често натискат бутона да включа мотора повторно, защото не се чува изобщо на място. А любимото ми занимание е да "дръпна" на светофарите с РЪЧКАТА до лимита и да гледам отзад джипжве, пикапи и всякакви американски таралясници, както Камаро, да вадят буталата през ауспуха ...за да ме задминат. От Хонда никой мотор не е по-добър. Хонда съсипа конкуренцията при всички мотори с нейните малки моторчлета с къс ход на буталата и непостижима компресия. 2,2 L в 6 цилиндъра с турбо няма настигане на Формула 3 с мощността си над 700 коня.

Ford направи същото и с Волво през 90-те, след като го получи работещо и стабилно от Renault. Същото направи GMC с Mitsubishi и днес Renault го реанимира. Спасението на Мазда е продажба на Тойота. Както преди няколко години Тойота спаси с купуване Субару. Хонда не си слага такива таралежи в гащите. Карам само хонда. Но Хонда произвеждат самолети и са носещи в роботиката. Автомобилите им днес са иширпотреба....на бренда.