КЗП проверява А1 и Теленор за внезапното повишаване на цените
Увеличението отразява инфлацията през последните две години
Обратно в новинатаКоментари - КЗП проверява А1 и Теленор за внезапното повишаване на цените | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не се оядоха! Бойко знеше как да се опрвя с подобни измекяри! 13 години ни пазеше от тях!
Няма такова животно , като " честен частник " А пък най малкото е когато той е чужденец , защото няма такъв който да обича чужденец освен да го дои ! Договори , договори , договори , ама я тръгни да ги разтрогваш КРЕПОСТНО ПРАВО у нас през 21 век ?
Виваком направо краде сумите по картите, без предупреждение, и без причина. Ей така, защото се чувстват в монопол. И безпричинно гълта картите, ако не ти харесва, купи си нова, на тройна цена. Мафия нещастна!
1. Вземете да си прочетете договорите. Вече. Като сте ги подписвали - не сте ги чели. Там има клауза, която позволява това, което правят. Форсмажор, инфлация... 2. За тях работят НАЙ, НАЙ, НАЙ добрите адвокатски кантори в България. Отделно НАЙ-ДОБРИТЕ адвокати в България за тежки случаи. Плюс средно ниво адвокати от чужбина. На абонамент! Десетилетки, не на парче! Вашият адвокат? Как ще се справи? 3. Ако няма категорично основание, на 99% да излезе от ситуацията - той ще се разбере с адвокатите на ответника, телекомуникатор, а вас ще ви претакова. Те адвокатите се познават. c)8-D
При съществуващите договори могат само да се хванат за палците. На договора пише (примерно) 23 лв, той ще ми го вдигне ей тъй, шот било инфлация. Ми да го вдига, щом му се виси по съдилищата...
И проверката ще констатира,че всичко е ок.Ние като имаме неограничени минути,а не ги ползваме 30 дни по 24 часа на денонощие,тоест пестим им разходи,та защо не ни връщат на нас пари на база това потребление?
Е, хайде сега, като че ли КЗП за първи път ще разглеждат договорите на тези оператори! Като ги проверят и анализират после да се произнесат, а не с гръм и трясък да обявяват на хората и да дават напразни обещания. Смешници!
Мошеници и монополисти. Всеки дребен предприемач ако си индексира договорите, клиентите му ще го обявят за долен лъжец, ще си прекратят договорите и няма да го потърсят повече. Винаги съм се стараел да подписвам възможно най-краткосрочните договори, но те го направиха така, че и това да не става. Обявяват цени, а после ги намалят за двегодишните договори, като така те принуждават освен да ги подпишеш, ама и като им дойде края ти да ги търсиш за нов договор, вместо те да ти предлагат. Да не говорим как се допусна да се окрупни пазара на интернет и телевизия и там вече са само монополисти. Въобще в България всичко е направено максимално да улесни големите пари. Тук има три или четири фирми, чиито лога се веят над бензиностанциите, ами загледай се на запад как е, всеки сульо може да си отвори и да си продава. Тук даже и реповете ги окрупниха. За българите остава да бачкат за големите, после нямали предприемачески дух, щото са пост комунистическа държава. Там групичка мутраци се събрали и овладяват къде що има бизнес среда в България, чрез политически лостове и протекции, докато съда спи, пък после, оле-ле бедни сме. Еми дайте им всичко пък чакайте от тях заплати. Еми колкото ви дадат толкова.....
За 20 години в теленор такова увеличение ми се случва за първи път.
Егати плебеите пишат отдолу.Плащат жълти стотинки за планове и пищят, като ощипани за още 5 лева на месец.
И трите да провери ,все същото! Загледайте се внимателно в плановете и ще видите,че са еднакви и при трите оператора! Няма ли кой да ги вкара в съда за ЛОЯЛНО ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА...иначе казано и трите оператора налагат допълнителни такси ако повечето време си в роуминг! Оправдават се с ЕС разпоредба.Такава НЯМА!!! Аз имам немска и финладска карта като в Германия не съм ходил от 5 години...говоря колкото мога в ЕС за 8 евро на месец! На бг картата ми изваха сметки от по 200-300 лева за нелоялно ползване!
И аз съм в Германия.По договор с Теленор имам 6000 мг на месец за роуминг.Да но на 4- тия месец ми пратиха извезтия,че почват да ме таксуват,защото според някаво си честно ползване било така.Тогава за какво ми е този договор? Да не говорим,че аз не ползвам и 1000 от полагащите ми се 6000.
Хайде стига с тези високопарни заглавия. И на децата е ясно, че КЗП няма да направят нищо.
КЗП се самопроверява! Проверява защо е спала досега! Общите условия на Телекомите се одобряват от КЗП. Въобще не е трябвало да се допускат подобни неравноправни клаузи. Но какво да очакваме от тази вечно пияна калинка - Митю Маргаритов - протежето на Кунева...Който на всичко отгоре е с изтекъл от близо две години мандат, и е абсолютно нелигитемно представлява Комисията.
Ако няма опция да можеш да се прехвърлиш на по-нисък тарифен план поради същите причини, поради които те имат право да дигат самоволно цените, то това си е дискриминация.
Е ПО ПОРЪЧКА НА ПРОВЕРЯВАНИТЕ И ЦЕЛТА И ДЕ КАЖЕ НА ОВЦЕТЕ - АМИ ДА, ИМАТ ПРАВО, ЗАЛОЖЕНО Е В ДОГОВОРА! ПЛАЩАЙТЕ ! КАТО ТРЯБВ ДА ПРОКАРАШ НЕПОПУЛЯРНИ МЕРКИ, ВИНАГИ СА НУЖНИ "ЕКСПЕРТИ" КОИТО ДА ОПРАВДАЯТ МЕРКИТЕ.! ТОЗИ ФИЛМ ВЕЧЕ Е ГЛЕДАН!
Хитрината е че договорите са промоционални за целия срок с примерно 50%. Не можеш да си го направиш постоянен щото след макс. 2г. почва секира. Не позволяват да се прехвърли на прима. Тъй че или ужасен край или ужас безкрай. Аз избрах емиграция и първото!
Вижте плановете на а1 в Австрия. После тези у нас. Еднакво големи държави с подобен брой население. Доходи между 4-8 пъти разлика....и пак се убеждавайте че не е толкова лошо.
2021-12-22 12:19:32 като сключвах договора - (нерегистриран) спежиално попитах "дали е цената за целия срок ?" - отговор -ДА, ..... сега - питай си дедовия ---- 2 ГОДИНИ ... СЛЕД ДВЕ ГОДИНИ - ЛАПАШ ХУРКАТА...
Мобилните оператори трябва да бъдат проверявани дори какво закусват! Такава лъжа и измама са, че не е ясно земята как ги търпи.
Интересно, а мерките на държавата, които компенсират бизнеса заради високата цена на тока, заради COVID, заради "международното положение", заради констелацията на звездите и т.н., дали ще бъдат взети предвид? То е ясно, че няма да послужат за повод за намаляване на таксите, де.
ДА МИНАВАТЕ НА ДВУГОДИШНИТЕ ДОГОВОРИ "С ПРЕФЕРЕНЦИЯЛНИ ЦЕНИ ЗА ПЕРОДА" ?? ЩО НЕ СИ СТОЯХТЕ НА СТАРИТЕ ПЛНОВЕ "КОМФОРТ", КОИТО ОТДАВНА, ОТДАВНА ЗА БЕЗСРОЧНИ И НИЩО НЕ МОГАТ ДА ВИ НАПРАВЯТ "ДО ГРОБ" ! ВИЖТЕ "ПЛАНОВЕТЕ" ИМ БЕ - "БЕЗКРАЙНИ МИНУТИ" ЗА ПО 50 ЛЪВА ПЛАН, ЛУДА РАБОТА. а АКО СИ НАПРАВИТЕ СТАТИСТИЧЕСКА СПРАВКА, ЩЕ ВИДИТЕ, ЧЕ Я ГОВОРИТЕ 200 МИН, Я НЕ! ЗАМИСЛЕТЕ СЕ ВЕ ОВЦЕ ПРОСТИ, РАЗГОВОР СЕ ВОДИ ОТ ДВАМА ДУШИ, Т.Е. ЕДИНИЯТ ПЛАЩА ЗА РЗГОВОРА, ДРУГИ НЕ. ЗНАЧИ ЕДИНИЯТ Е ПРЕЦАКАН , ЧЕ Е ПЛАТИЛ А ПЪК РЕАЛНО ГОВОРИ "БЕЗ ДА ПЛАЩА" ЩОТО МУ СЕ ОБАЖДАТ. РЕАЛНО ВИНАГИ ИМАТЕ МИНИМУМ 50% НАДПЛАЩАНЕ СПРЯМО РЕАЛНО ПРОВЕДЕНИТЕ РАЗГОВОРИ, СИРЕЧ ТЕЛЕКОМИТЕ КЪРТЯТ "ПАРИ" ЗА ЕДНОТО НИЩО! ЗАТОВА В ЕДНИ МОМЕНТ ПРЕДПЛАТЕНИТЕ КАРТИ СТАВАТ НАЙ-ИЗГОДНИ ИЛИ ТАРИФЕН ПЛАН СЪОБРАЗЕН С РЕАЛНИТЕ РАЗГОВОРИ КОИТО СЕ ВОДЯТ , А НЕ "БЕЗКРАЙНИ МИНУТИ" КОИТО НИКОГА НЕ ГИ РЕАЛИЗИРАШ, АМА ПЛАЩАШ КАТО ЗА "БЕЗКРАЙНО" ....АМА ТОЙ ЖИМОТА ВИ Е КРАЕН, А ВИЕ ПЛАЩАТЕ ЗА "БЕЗКРАЙНИ МИНУТИ" , ПРОСТ МАТРЯЛ!
Ох, ще ми вдигнат с лев и нещо месечната такса..
четир милион потребители по едно левче по 12 месеца, мойш ли да смяташ? Помниш ли скандала с 1 ст. на Топлофикация. Някои хора стават милионери с твойто левче, а ти обясняват че за детски площадки пари няма
ИМА ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ Щом твърдят, че "това е заложено в договорите", защо тогава служителите им твърдят, че цената е за целият двугодишен период? И след като са изчислили, че за последните 2 години се е вдигнала инфлацията, защо първо подписват с клиентите договор на по-ниски цени, а после ги вдигат? Това си е ИЗМАМА от където и да го погледнеш! Направо си плачат за отнемане на лиценза!
Намирисва на картелно споразумение. Вероятността два оператора случайно да обявят това в един ден е около нулата.
И другото интересно е, че двете фирми имат едни и същи клаузи в договора и съвсем случайно ги ползват в един и същ момент. Ама хич не е картел.
касиерките да им превеждат "заплатите" и "пенсиите" на разцните му там "оператори", "дружества" и "вериги" , че да се свършва!! А дано не е за много години! Само населението си трае и безропотно приема каквото му наложат, всички други пускат оправдания от сорта въстания в Горна Волта, ерупция на вулкана в Минданао /където и да е това/ и повишаване на цените на майната си някъде...Кога някой ще си поиска със същите мотиви по-висока заплата или друго?
спежиално попитах "дали е цената за целия срок ?" - отговор -ДА, ..... сега - питай си дедовия
Трябва да ги поставим на място, както има един ден без електричество, така един ден без телефони, и бойкот на новите договори, изтича договора отиваш при друг, е така напук, изтича, при следващия, после пак се връщаш, в чужбина не са толкова скъпи разговорите, нашите гавази тук няма оправяне с тях, пълни ментета, но вече всички ги знаят и навън, ще видят ...
Най-смешното е, че през последните два дни ни заляха с една и съща новина от различни медии, и навсякъде неизменно съществуваше твърдението "че това е заложено в договорите".
Защо само 2 години назад? Защо не е инфлацията за 20 год. ? И когато сключвах договора тази година нямаше ли преди това инфлация, че подписахме на тази цена? Сиромашки (политкоректно) номера. Евтино ти дадох бакъра, я дай още 10лв.
Аз мисля да ги информирам, че поради инфлацията и нарасналите цени е намалена възможността ми да плащам таксите по договора и като така, намалявам плащанията с 10%. Ако аз нямам такава опция, а операторът има, то тогава страните в договора не са равнопоставени, което е изискване на КЗП. Един вид той може да вдига цените когато и колкото си пожелае, а аз не мога нито да се откажа, нито да ги намаля.
Четах си го договора с Теленор - такава опция няма. И в Общите условия няма. Но пък има следното нещо: 19а. (изм. на 12.04.2021 г, в сила от 12.05.2021)Потребителят има право едностранно да прекрати безсрочен индивидуален договор с едномесечно писмено предизвестие. Потребителят има право едностранно да прекрати индивидуален договор срочен или безсрочен, при съществено или системно нарушение на Общите условия и индивидуалния договор от страна на Теленор, с едномесечно писмено предизвестие 24. “Съществено нарушение” означава: 1. нарушение на което и да е задължение по тези Общи условия или по индивидуален договор/и, което прави изцяло невъзможно неговото изпълнение; 2. действие или бездействие, с което сериозно се засягат правата на другата страна;
Интересно някой мое ли да сподели що са взели инфлацията от 2020-та за да вдигат месечни такси през 2022 ? Що не са взели инфлацията през 1986-та например ?
Всички оператори, като публични дружества декларират регуларно финансовите си отчети. Някой от тях, при значителен спад на клиентите, отчитат осезаем годишен ръст в нетните приходи.
Имам договор от миналия месец. И неговата такса ли ще бъде вдигната?