Колко зелен водород и възобновяема енергия са нужни за декарбонизиране на корабоплаването?
IEA изчислява, че ще са необходими 130 GW капацитет на електролизера, за да се произведе достатъчно H2 за амоняк
Обратно в новинатаКоментари - Колко зелен водород и възобновяема енергия са нужни за декарбонизиране на корабоплаването? | Бизнес.dir.bg
Коментари
известен също с името Юл Браун , е австралийски изобретател от български произход, популярен най-вече с работата си върху приложението на оксиводорода и по-конкретно с твърденията си за открита особена форма на оксиводорода, най-често наричана браунов газ https://patents.google.com/patent/US7014740B2/en
добре е, че пишеш за нещо реално, в което България има принос, че пропагандата на новата нереална религия се дава вече и в заглавията
И защо преустановиха простата и действена практика за "платна" на съвременните кораби, когато тези платна, по тогавшни данни пестяха до 30%. Или може би целта не е да се пести енергия и да се намалява въглеродния двуокис, а да се руча зелен хайвер, от който някои да печелят в зелено.
Нужно е да се намалят маймуните заради които има корабоплаване и стоки които се нуждаят от корабоплаване
Да товариш с кранове кораб с платна и мачти. Плюс че собственика на кораба прави разход а се очаква превозените да плащат по-малко. Ама не става. Разходите са толкова високи че цените трябва да се вдигнат още. И така нито собственика има интерес, нито тоя който иска да превози стока
Яз на тез меринджейчета дето смятат колко водород е нужен и колко електролизьори шъ го произведат, ако им тикна Менделеевата таблица у ръките дал ша го найдат тоз пусти водород за който сал ни хортуват. Питам за свако ми от село, че няма интернет. А пък от коя валентност е ич биля няма и да ги питам, да са не шашнат и да не объркат нещо изчисленията.