Китай поиска САЩ "незабавно" да премахнат всички мита върху китайските стоки
Предполага се, че администрацията във Вашингтон ще обяви идните дни по-високите мита, след като вече два пъти отложи решението
Обратно в новинатаКоментари - Китай поиска САЩ "незабавно" да премахнат всички мита върху китайските стоки | Бизнес.dir.bg
Коментари
Точно така трябва да се действа с. китайците. Те отдавна налагат мита на чуждите компании за да запазят пазара за свойте компании, После ги и субсидират, за да продават на дъмпинг навън, за да убият конкуренцията и станат монополисти. Само с налагането на мита ще могат да бъдат озъптени. То, като преди време САЩ и Европа направиха грешка, като ги допуснаха до СТО, сега трябва с мита да ги озъптяват.
не знам кой ще "озъптяват", но Китай е най-големия пазар в света, всичко се произвежда там, много ясно, че ще си защитават производството, ти кво мислиш, че в Корея и Япония не е същото ли? даже още по-зле защото са по-малки държави и конкуренцията е жестока, а САЩ и ЕС като се правят на големи демократи, да спазват правилата за свободна търговия и конкуренция, като не могат да се конкурират с Китай и веднага почват с к...ските номера и санкции, мита
Що? Тия не стават ли по-силни от сакции или само Русия го владее тоя номер? :))
Китайците вече нареждат на американците. До къде стигнаха краварите.
Идеята е, че някой някъде прави нещо, което е със сходно или не толкова по-лошо качество, но на двойно по-ниска цена. Естествено, потребителите ще го предпочетат. Слагайки мито от 100 процента, американската администрация иска да прибере като налог себестойността на автомобила + заложената в цената печалба. Аз лично не мисля, че разликата в цената е само разлика в заплащането на труда. Китаеца притежава много от минералите и елементите, вложени в автомобила и от там му идва евтиното производство. Отделно от това се налага мито и на лития, което оскъпява и електричките в европа и щатите и от тул пак се прибират налози. Още по-отделно от това се мъчат чрез зелената сделка да задължат масите да минат на електрички. А в същото време много големи автомобилни концерни изоставят плануваното производство и развитие на електричките. В крайна сметка няма да им се получи да задължат хората, защото не могат да ги накарат да си закупят. Не и на цени 400+ процента от себестойността. Здрав бъди!
За субсидиите какво ще кажете и те ли са част свободната търговия и конкуренция?!! Политиката, че да имаш производство в Китай трябва задължително да имаш партньор и да споделиш ноу хау също?!! А затова, че ползват технология без да плащат няма да споменаваме. Южна Корея прие закон конкретно насочен към Китай.