Kaufland България изготви специално приложение за регионални продукти към своята седмична хартиена клиентска брошура. Приложението предлага специални цени за регионалните продукти и ги представя със снимки и подробна информация.
Тази седмица на фокус са продукти на производители от и в близост до София и Пловдив. Затова там клиентската брошура, валидна до 31 май включително, беше разпространена с приложения за продукти от съответните региони. Сред предложенията за София са млечни и месни продукти, хляб, брашно и минерална вода. Изборът от регионални продукти в Пловдив е разширен също с предложения за вино и зеленчуци от местни производители.
Специалното регионално приложение към клиентската брошура е поредната стъпка на компанията за подкрепа на родните производители. Kaufland България си партнира с български производители и доставчици от 26 региона на страната и така предлага местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен.
За лесна ориентация на потребителя Kaufland България постави кафяво сърце с текст "От нашия регион" върху ценовия етикет на всеки регионален български продукт, включен в асортимента. Това е допълнение на дългогодишната практика на веригата да обозначава всеки артикул с роден произход и със сърце в цветовете на трибагреника.
Регионални продукти клиентите на компанията могат да открият и на специализираните фермерски щандове, които Kaufland развива в партньорство с малки и средни български производители и семейни мандри и ферми.
Kaufland България работи устойчиво, за да увеличава дела на родната продукция в ключови за българския потребител хранителни категории. За млечните продукти в своя асортимент, например, компанията работи с производители от 19 български региона, като към момента 65% процента от млечните продукти в хипермаркетите на веригата са българско производство.
За българските колбаси, които предлага, търговската верига разчита на местни производители от 12 региона в страната. Производители от 9 региона снабдяват търговската верига с прясно българско месо, като делът на родната продукция при месото и месните продукти, които веригата предлага, към момента е 72%.
*Рекламна публикация
НАЙ
БДЖ и "Дойче бан" подписаха договор за доставка на 76 модернизирани вагона
За ролята и значимостта на посочената заплата в една обява за работа
Нова наредба намалява сроковете за присъединяване към електрическите мрежи
ГЕРБ, ДПС и опозицията решиха: БЕХ запазва дивидента от печалбата въпреки аргументите на Василев
БДЖ и "Дойче бан" подписаха договор за доставка на 76 модернизирани вагона
ЕС тихо работи върху забраната за китайски вятърни турбини подобно на Huawei технологиите
Нова наредба намалява сроковете за присъединяване към електрическите мрежи
ГЕРБ, ДПС и опозицията решиха: БЕХ запазва дивидента от печалбата въпреки аргументите на Василев