Kaufland България изготви специално приложение за регионални продукти към своята седмична хартиена клиентска брошура. Приложението предлага специални цени за регионалните продукти и ги представя със снимки и подробна информация.

Тази седмица на фокус са продукти на производители от и в близост до София и Пловдив. Затова там клиентската брошура, валидна до 31 май включително, беше разпространена с приложения за продукти от съответните региони. Сред предложенията за София са млечни и месни продукти, хляб, брашно и минерална вода. Изборът от регионални продукти в Пловдив е разширен също с предложения за вино и зеленчуци от местни производители.

Специалното регионално приложение към клиентската брошура е поредната стъпка на компанията за подкрепа на родните производители. Kaufland България си партнира с български производители и доставчици от 26 региона на страната и така предлага местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен.

За лесна ориентация на потребителя Kaufland България постави кафяво сърце с текст "От нашия регион" върху ценовия етикет на всеки регионален български продукт, включен в асортимента. Това е допълнение на дългогодишната практика на веригата да обозначава всеки артикул с роден произход и със сърце в цветовете на трибагреника.

Регионални продукти клиентите на компанията могат да открият и на специализираните фермерски щандове, които Kaufland развива в партньорство с малки и средни български производители и семейни мандри и ферми.

Kaufland България работи устойчиво, за да увеличава дела на родната продукция в ключови за българския потребител хранителни категории. За млечните продукти в своя асортимент, например, компанията работи с производители от 19 български региона, като към момента 65% процента от млечните продукти в хипермаркетите на веригата са българско производство.

За българските колбаси, които предлага, търговската верига разчита на местни производители от 12 региона в страната. Производители от 9 региона снабдяват търговската верига с прясно българско месо, като делът на родната продукция при месото и месните продукти, които веригата предлага, към момента е 72%.

 

*Рекламна публикация