Коментари - Какво предизвиква кризата на автомобилната индустрия в Европа? | business.dir.bg
назад

Какво предизвиква кризата на автомобилната индустрия в Европа?

Основният проблем на производителите се свежда до една дума: търсене

Обратно в новината
| Редактор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Какво предизвиква кризата на автомобилната индустрия в Европа? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2

Коментари

В Европа де произвеждат все по-скъпи автомобили, които не могат да се конкурират с японските и южнокорейските по цена и качество. Защо да плащам луди пари за немска кола, като за по-малко ще си взема японска? Разлика в качеството почти няма, даже японските са по-икономични. Трябва да се произвеждат и предлагат коли, които са по джоба на купувачите.

Урсула е много проста и корумпирана жена. Най-вредният за Европа след Хитлер. Народите, които я търпят, са прости народи. Средната класа е носителят на просперитета, както е известно. Тази наследничка на фашистки функционер и простакеса с рептилска усмивка репресира интелигенцията ни, унищожи вярата в демокрацията и хората се отпуснаха в чакане, докато ги ограбват с нейна помощ. Изнесе трилиони за САЩ, обезсмисли усилието на можещите с негативна селекция на бездарни опортюнисти и нарпави от Евроап парцал-изтривалка за конкурентите. Мръсна и проста жена. Моментално трябва да си ходи, а не да губи времето на общшеството ни да се занимава със срещи с нея.

на потенциалните купувачи е в основата на всяка подобна криза;)

"Основният проблем на европейските производители на автомобили се свежда до една дума: търсене." Основният проблем е, че и в политиката и в големите фирми управляват дебили слабоумни. Те това е основния проблем, другото е следствие. ----- А инак и аз мога да насипа куп ламарини, да им искам вагон пари (защото инак при тази цена на тока няма как да си платя разходите) и да кажа - ами то проблемът е в търсенето.

Ако спрат с "политиката" - "все по-чупливи коли, на все по-висока цена" може и да се засили търсенето на Европейски коли, ако разбира се спечелят отново доверието на потребителите...

Ама европейските производители вече не са способни да произведат качествена кола. Причините са много, като се започне от лошото образование в европа , липса на ресурси и се стигне до лошото управление - не може един връзка със смешно икономическо "образование" да се нарича "високоефективен мениджър" и да си раздава 100 милиона премия, а инженерите които вършат цялата работа, да получават трохи, и то ако не ги съкратят. Когато икономистите си отидат на мястото - т.е да не са повече от счетоводители, нещата ще потръгнат.

Никой не иска вече европейските боклуци на баснословни цени

Малииии, русофилските тарамбуки как са се надъхали :))))))) И за Тръмр беше голям ентусиазъм, ама май там радостта спря ....

Не разбрах какво общо има Русия, когато се обсъждат проблемите на европейското автомобилостроене. Обесебен си. А това е вредно за теб и за околните. Такива като теб блокират всякаква възможност за развитие на ЕВропа и я свеждат до регрес чрез сравнение с Русия. Веден си, шумиш и пречиш да работим в ЕВропа за Европа. Ти си от тези, които работят за САЩ, а блокират Европа. Аз не искам да съм по-добре от руснаците. Аз искам моята Европа да е пшо-добре от сега и да върви нагоре вместо надолу, както е при управлението на неофашистката Урсула. А при това сравнението с Русия ще ни връща назад от целта ни. Ако ти харесва да се сравняваш с Русия, отскачай до там за успокоение, а ни остави да си вършим работата за по-добър живот в Европа. Ако психиката ти има нужда от Русия.

какво? Санкциите на запада които самият запад плаща всеки ден с фалити , рецесия и декапитализация. Няма доставки от Русия -няма икономика на запад. Факт.

Путин-Шефа на Бензиностанцията с ракети, предупреди БрюкСелските зелки , когато преди 3 години надъхани наложиха Санкции срещу Русия, че тези Санкции са самоубийствени и ще унищожат ЕС, ...ще обогатят САЩ,и малко ще навредят на Русия. Тогава обявиха че Путин говорел така от страх. Три години по-късно, Русия се оказа прав , ЕС в пред фалит,но...заради оръжията от ЕС и САЩ умряха 1 милион руски и украински руснаци.

В западна,централна и северна Европа има инфраструктура за електроавтомобили....проблем с инфраструктурата има източна Европа.... 1.Китайският промишлен шпионаж....кражба на НОУХАУ....копи пейст и на конвейра.... 2.Германия,Швеция,Франция,Швейцария,Италия,Чехия,Румъния-европейските автомобилопроизводители внасят природни ресурси за автомобило-производството..а Китай не те притежават всички природни ресурси.. 3.2015 скандала с манипулиране на софтуеър от страна на германските автомобилопроизводители.... 2019 насам,Ковид-пандемия,Война в Украйна,проблем с импорта на петрол,газ.алуминий,литий.итн....2023-2025 230% инфлация.... 4.Социална икономика....Здравносоциалното осигуряване и заплащане в сектор автомобилопроизводство....в Швейцария,Швеция,Германия,Франция,Италия е дсоста по-високо от това в Ктай(но в Китай ценовият стандарт...е супер....евтино) 5.Китайските работници са работохолици,военна организация и дисциплина в производството и логистиката(това важи за всички отрасли естествено) 6.Качество-Цена,промоционални доживотни или дългогодишни гаранции,логистика доставки,собствен търговски флот(собствено корабостроене)на световно ниво като по часовник.... 7.Бизнес-дипломация,Китай предлага реално партньорство.. а не налага "партньорство"за разлика от Запада...

Точка 1. Китайците крадяха преди 15-20 години. Вече са най големите иноватори в света и 99% от всичко в момента , което произвеждат си е тяхна разработка с тяхни ресурси.

Не са иноватори-изобретатели, а иноватори-компилатори. Комбинират откраднати знания. Не са изобретили почти нищо ново, но търсят всякакви, дори и побъркани решения на базата на изобретеното в западната цивилзиация. Но това пък им носи успех, като се има пред вид целенасочената политика на правителството им и работохолизма им. На фона на това ЕС го управлява бездарна кукувица неофашистка, която продаде опциите на ЕС на САЩ срещу някой друг милиард. Европеецът беше свикнал да разчита на демокрация, та спря да реагира на корупция от този мащаб, за да си пази личното портфейлче, на което е седнал. И каво очакваш от едно наивно, вече мързеливо и страхлово общество, освен да отпада. Което се случва. Те такива като Орбан могат да вурнат ЕС обарно, но ако не е твърде късно. Зпаочна се с Голямата Корупция с европейски средства, която не беше санкционирана от истински мъже. Продължи се с инжектирането на педерастия и отнемането на запазената морална марка на Европа, християнската вяра. С това ционистите, които управляват САЩ и богатеят невиждано от това, започнаха да навлизат безпрепятствено в морално отпадащото ни и деморализирано отслабено от тях общество. Без вярата ни и обособените ни доказно работещи ценности ЕС стана изтривалка на чужди сили. Ак одопуснем родата на разгула начело с Урсула да ни управлява още малко, тогава ще се простим с благоденствието си и скоро ще трябвва да си търсим работа в Китай, където ще плащат малко на мързеливци като европейците. Глупост и самонадеяност заедно са били причина за пропадането на велики култури в цялата история на човечеството. И са изпадали в робство или просто тежка многовековна бедност. ЕС няма собствени ресурси, с които да се издържа. Ако загубим интелекта и морала, които са основата на научния и технически просперитет, нямаме с какво друго да сме в топ благоденствието на света. А отдолу е тежко и усилно! Целта на ционистите в да загробят християнската култура и вяра. Е, лесно е, когато самите ние остъпваме без бой.

Санкциите действат и с обратна посока. Гейсъюза го разбира по трудния начин, педелази сър.

Абе електрокари с телевизор айде моля ви се.... И без да ми блокирате адреса...

Педро - кисело ли е гроздето?

Кризата, я предизвикаха малоумните Надупени политици, с безумието на въвеждането на СО2 за да въведът насила Електро автомобилите на които само батерията струва около 20 000 евро! А такъв автомобил може да измине 100-200 км.и трябва да се зарежда , НО къде ..няма инфраструктура , а ако времето е студено и с минусова температура пробега е наполовина ! Тези автомобили са "Ковид вируса" на автомобилната индустрия ! Другата причина е Измислената Ковид Пандемия , затварянето за 2 ГОДИНИ ...всичко , купуването на (ваксините-токсини) за МИЛИАРДИ с които източиха бюджетите на държавите и съсипването на здравните им каси ! Следващата причина е, спирането на купуване евтиният газ от Русия (която е 4 пъти по евтина от вноса от Америка ), взривяване на газопровода Северен поток , а в същото време изсипване на милиарди евра в Украйна (само Германия е подарила 70 милиарда евра на Украйна ) от началото на войната и освен това прибра 1 милион украинци "Бежанци" на които плаща всеки месец Социални пари БЕЗ да работят !?? Отделно сирийци , авганистанци и.т.н ..ЗАЩО ?? Не съм фен на ПУТИН , НО да си съсипеш собствената икономика и държавата по този безумен начин е престъпление ! Има и други начини , НО те избраха Този , чрез съсипване на страната си за да се "Борят" срещу Путин! До, като са васали на американците , ще страдат МНОГО !Пълно безумие !

За тези твърдения имаш ли факти или една жена ти ги каза на женския....

Това, не са твърдения , а мнение , а фактите са в самата статия и Катастрофалното състояние на автомобилната индустрия !;)

Европа се подготвя за бъдещата ограничена термоядрена война. Бизнесът бяга в САЩ и Австралия, Стратегическите производства се изтеглят, съкращават се инвестициите в наука и технологии. Унищожава се средната класа, образованието се замества с лъгъбътъ простотии.

Да залагаш на батерии, които са с определен брой цикли заряд-разряд и едновременно с това с непрекъснато спадащ капацитет си е глупост за печалбари. Като добавим и по-бързото изтощаване на акумулатора при студено време колата става проблем за ползващия, а не улеснение. Инфраструктурата или липсата и е другата причина за слабото търсене наред с непрекъснатото покачване цената на тока от печалбарите. Горивната клетка е алтернативния вариант, но тогава много от на вързаните по веригата търсачи на лесни пари ще изпаднат.

Зеления Толуп!

лева в София за средна хубост било на загуба , шестнадесет хиляди за същото в Индия и... думба лумба до небето, най-много разчитали на перспективния индийски пазар !

Елате да видиш в България как се продават жилища с 2% лихва и се грабят като топъл хляб . Ще ми се пъчат разни Германци и Австрийци ...айде ..духаите супата .

Вкарват бедни емигранти с които да заменят 20% от младото население на ЕС и да работят евтино. След това очакват това население което е бедно и работи за възможно най-ниската заплата да купува скъпи автомобили. Еми няма как това да се случи.

Европа беше спъната за да възкръсне икономиката на САЩ. И това стана по план, точка по точка. САЩ използваха момента с нефелното управление на Брюксел, пуснаха вируса, затвориха и блокираха дори движението, набързо внедриха ваксини за допълнително дебилизиране и бустери дори така че тъпотията да стане константна величина и за да стане хаоса в Европа пълен лансираха един луд в Украйна да почне да стреля по руските квартали, резултата не се забави. На давеща се Европа вместо да се хвърли спасителен пояс и бяха вързани нови железни котви за тялото, едната да плаща големи такси за въглеродни емисии, другата да поеме емигрантския удар, третата да поеме основната тежест на войната в Украйна. При такава хибридна война стоварена върху Европа, няма как икономиката и да просперира. А в същото време сената гласува 100% държавна помощ за фирмите в САЩ, имаше в ЕС протести но с половин уста , просто Европа се примири с поражението и сега търси спасение.

"Европа се примири с поражението и сега търси спасение" То е ясно какво ще е спасението - Еврокомисията ще издаде разпоредба, с която ще забрани колите и ще нареди всички да се возят на електрически тротинетки. А после Урсулата, като награда за доброто решение на кризата, ще си изпише още една премия от милион евро.

Оставки, кога????

"Основният проблем на производителите се свежда до една дума: търсене" Европедерастките коли са боклуци и затова никой не ги иска нито в европедерасткия съюз, нито в другите страни.

"европейците са все по-малко способни да си позволят нова кола поради по-високите разходи за живот и високите лихви." А тук усоробите ни обясняват как братушките били бедни, ги-ги-ги!

Най после доживях да има нещо в ДИР, с която съм напълно съгласен. Само се чудя Тръмп ли трябваше да дойде на власт в Америка, че от време на време и в губернията ЕС да започне да излиза и по свързана с реалността информация

Нарастващата конкуренция от чужбина, високите разходи за енергия, повишените лихвени проценти и несигурните икономически перспективи се отразиха на германската икономика, която се сви през 2024 г. за втора поредна година.

Със обявяването на Ковид спряха автоматично заводите за коли. След един месец ги пуснаха но новите модели вече струваха двойно. И при това с някакви 3-цилиндрови 1000 кубикови моторчета като за косачки, които имат 100 000 живот. В същото време поскъпването на живота изяде заплатите. Е как да се купува? Всъщност фирмите печелят пак толкова от двойните цени. За електрокарите историята е друга. Просто хората видяха че това е глупост.

Цените на колите скочиха с 30-40%, еврогея обедня с 30-40% как да стане купуването. Тъпанари

Тези, които таковаха майката на индустрията в Европа, не само автомобилната, се събират да обсъждат колко хубаво е било таковането, как да продължи за напред - с лубриканти, или без... Трета точка кърти - планова икономика, има консенсус за технологията, ама технологията я няма.

Ама само слабото търсене ли? Групата ФВ изпълни повелята на сфетофарното си управление. И си загуби пазар с продавани над 100 хиляди ФВ-та и Шкоди, и микробуси на година. Загърби и над 2 милиарда инвестиции в този пазар - завод, сервизи, дилърска мрежа. И всичко това - за да угоди на задокеанския си "благодетел" в стремежа му да провали ЕС като втората световна икономика. Факт - " Произведено в Германия" пак е на онова начално сатирично ниво, когато се е появила. Локомотива на Европа, вече с квадратните колела, кюмюрената тяга няма пара дори за свирката си..

Да намалят цените с 50% и ще видят дали няма търсене. Имотите ги чака същото свършиха баламите дето се заробват за 30 години за автомобил или апартамент дето не става за живеене.

за апартаментите в България все още има будали дето са готови и майка си да заложат с надеждата че цените ще вървят само нагоре И в Китай така мислеха ....

Нещата са прости като Фасул , и те се казват Евро ИДИОТИЯ ! Простите като гьон Урсуладжии , начело с патрона си , разбира се , която още си живее с мисълта , че основната суровина за производство на ракети - ей те това са ПЕРАЛНИТЕ , ПРАКТИЧЕСКИ УНИЩОЖИХА цялата Европейска индустрия , в това число и автомобилостроенето ! А лошото май тепърва предстои ... Щото ако гореупоменатата някакси успее да изкара и втория си мандат , лично аз НЕ СЪМ убеден , че такова животно ЕС все още ще съществува ! Дано нашият човек Бай Доньо , да успее да ги изрине буквално с Фадромата ! Иначе сме обречени ...

Ама те чакат планЪт Драги на стойност стотици милиарди :). Искат да папкат, че хората на еврохранилката са все повече..

Бай Тръмпчо го е подготвил ЕС-а.. Няма да претоваря с гинеколожката, Каи, Маи и т.н. А със всяка отделна евространа. По ингилизкия и евротертип - разделяй и владей. Някой да го е чул да споменува ЕС в приказките за мира в Усрайна? Не е .. И няма да го чуете.

Ама няма да кажат че цените скочиха с 20% заради скъпата енергия и няма кой да купува. Разходите за живот също скочи с 50%. Кой ще купува ? ЕС умре

Така и така сме го ударили на комунизъм, ЕК да плаща на елън мъск и да почнат да ги раздават теслите 2 за левче. Който си е вече купил да го духа.

Това, което се случва в Англия, пристига в Европа 20-ина години по-късно.

Боли ви к.ра и особено Лайнен. Да го ду.ате педеру.и

Липсата на евтини руски ресурси и факта, че китайците ги утрепаха отвсякъде при ЕВ-тата. Ако някой кажеше през 2005-та, че Германия един ден ще търси технологии за автомобилната индустрия от Китай, щяха да го помислят за луд.

Ами да спрат да пускат все по скъпи и по скъпи модели. Пуснете нещо по-бюджетно за нормални работещи хора, които искат да си вземат автомобил без да теглят кредит. А то голям зор да вземеш нова кола на лизинг за 5 години. Всеки нов модел натъпкан с всякакви безмислени екстри за една кола която ти е за работа, но наблъскали всякакви простотии за да вдигнат цената.

Ама те за работещите ги правят, ама не за вас, а за техните си хора - ония, дето работят в стартъпите, в НПОтата, в еврофондовете, в грантовете.. и т.н. Оказва се, че вие хем сте еврофил, хем май Лайнен не ви вижда като работещи, а по-скоро като клиенти на бързи кредити и кандидат служители за преквалификация (превербуване), че нали, да си "вдигнете приходите"...