Как България се опитва отново да привлече "Фолксваген"
София излиза с алтернатива - предлага повече пари. И Румъния влиза в играта
Обратно в новинатаКоментари - Как България се опитва отново да привлече "Фолксваген" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не можах само да разбера Плевнелиев от къде ги обещава тия пари на WV ?! От личната си сметка ли? Как така ще спонсорира с половин милиард ДЪРЖАВНИ лева някаква частна фирма ?! На мен ми е все тая къде ще им е завода на WV ! Печалбите ще се изнасят за Германия, скъпоплатените инженери ще са си германци, а българи единствено ще завиват болтове и гайки за по 800 лева заплата.
НЕ мога да ги разбера тези ГЕРБ и софиянци, София се задъхвала и пак завода да е до София . Сами си го слагате от зад хора и утре пак ще ревете че хората станали много...... Като не мислите и не виждате по далеко от носа си накрая ще станете град държава каквато сте си и сега де.
Накрая да не се окажем ние инвеститора във Фолксваген. От толкова даване на пари и навеждане. Нашите заводи си ги затрихме сега ще слугуваме на чужденците при това ще си плащаме за да назначат нашенци за по 1000 лв, при терен от държавата и гаранции и данъчни облекчения за чужденеца и т.н.
Няма да дойдат в БГ-то. Ще изчакат аскера на Ердоган Паша да изколи кюрдите и после ще отидат в Турция. Парите не миришат. Това е компания основана по нареждане на Хитлер, все пак, а не благотворителна организация. А и за тях БГ-то е по-долнопробна зона дори от Турция. Като сложим и Тиквун и Шайката - сделката става почти невъзможна. Това са фактите.
Европейски ценности, обаче като стане дума за пара лицемерието идва на преден план. Ако им беше по изгодно щяха и в Африка и детски труд да експлоатират......
Фолксваген ще изчака да попремине данданията и ще си построят завода. Решението е обмислено и обосновано. Истината е, че Плевню скучае.
ч.. хайде стига с тия гемански дебелогъзници - продадоха се за 30 сребърника на Султана! .. аз приключих с Фолксвагените и техните дъщерни фирми.
Те са силно уплашени, че 6 милиона бедняци няма да си купуват Голфове 5-та употреба :) Треперят от тази страховита заплаха :)
ОПИТВА СЕ ДА ПРОДАДЕ ПЛОЩАДКАТА, купена от братовчеда на Владислав Горанов, чрез кредит от ПИБ !!! Освен това с най-голямото си ДЕБЕЛООЧИЕ са поискали 2ма човека в борда на директорите (сигурно предлагат Киро Каратиста и други подобни калинки на ДПС). Срам нямат нашите идиоти, не могат да погледнат повече от собствения си напудрен нос!
Лошо няма,дано ни изберат,ама ние нямаме никаква инфраструктура,как ще се изнася тази продукция? Магистрала Хемус не е никаква магистрала,там постоянно има задръствания и от 15 години текат ремонти след ремонти,краят им не се вижда! Цялата магистрала е осеяна в неравности,да не говорим,че магистралата върви към Варна,не към Русе или Видин. Затова Фолксваген предпочитат Турция,а нищо чудно да изберат и Румъния,защото там също има по добра инфраструктура...
Най лесния начин за привличане е да се намали рушвета. Казано по модерно - КОМИСИОНА.
СПРЕТЕ да ни занимавате с този въпрос! Полза няма и да дойдат , само ще им завиваме винчетата, а печалбата ще се лее към Германия. Както всички чужди фирми тук ,които изнасят блага и ползват ниско платен човешки труд.
фолцвагин да питат всеки един от стотиците хиляди мигранти в гер, за да разберат защо ДА НЕ работят с българия.
А дано да стане. Ако този завод се пръкне в България и осигури 4000 работни места, които не могат лесно да се изпарят. Ако това ще съживи някоя запустяла област в България. Ако след него работата провлачи крак и други стабилни западни фирми се престрашат да влязат в България. Тогава съм съгласен да слушам още 4 години Бат Бойко да обяснява, че той докарал VW, той постройл завода и и той дава всеки месец заплати. И тогава турците ще са си виновни, че са изпуснали топката с безсмисленото си мачкане на кюрди. Защото иначе, щеше да се окаже, че уж свободна Европа изобщо не е свободна. След като Брюксел казва на една частна компания как да прави законен бизнес. Обаче другите проблеми си стоят - ниско квалифицирана и малобройна работна ръка, несигурна политическа система просмукана от корупция, бавна държавна администрация лутаща се между некомпетентност и отново корупция. Това са сериозни фактори за всеки развиващ се бизнес, които войната на Ердоган не може да изтрие. Освен това в играта влиза и Румъния, а те са 4 пъти повече от нас и поне отчасти се борят с корупцията. Аз стискам палци за нашите!
как ще съживи нещо? ти за 500 леа ще отидеш ли? на конвейра където до тоалетна не може да отидеш? а цигара? нема! а кафенце? нема! никой българин нема им работи
През 2012 г. Алиансът Renault-Nissan придоби дял от 75% от АвтоВАЗ. Със сигурност са по-евтини за поддръжка и ще са по-добри от коли втора употреба.
На мен пък тая ситуация ми звучи така. Ако Турците изпуснат VWто може да се случи старата българска поговорка двама се карат трети печели в случая Румъния където има традиции в автомобилостроенето не от вчера а отдавна. Освен това там също могат да предоставят нужните кадри (квалифицирани) на VW.
ДИР БГ , благодаря ви че виждате спам там където го няма. Нямам идея какво не ви харесва в твърдението че VW може да получи по добри условия в Румъния където са всеизвестен факт традициите в автомобилостроенето.
Абе, то при тия условия - 250 Евро за 8 часа на машината без почивка, и в Турция няма да се навият. Освен това, ако наистина го построят около Кремиковци може да има позиция и за такива като мен. А повярвай ми, моята позиция дори и да е свързана с конвейр, няма да е за 500 лева. Също така в началото заплатите ще са високи, защото ще събират хора. Може после да не мръднат 7-8 години, но в началото ще са високи. Дано да стане и дано да е наблизо.
Имайте достойнство хора, стига се унижавахте ! Ако не е в Турция ще е в Румъния, която има дълъг опит в този бранш или в Сърбия, която не е в ЕС и е свободна да заобиколи всякакви законодателни пречки. При нас не останаха хора освен в София, която се пука по шевовете.
Значи, втора грешка ТЕ няма да направят - от една не европейска държава - Турция, да си направят завода в Сърбия, която е същата !! По-вероятно е да се облагодетелстват румънците, правят "Дачия" от времето на Чаушеску, имат традиции в тая посока, освен това са 20 млн. народ без емигрантите им...Нямаме големи инвеститори, защото нямаме държавници, които да гарантират условия за дълготрайна ивестиция !! Днес едно, утре друго !! Смятате ли, че войната Борисов - Радев не я виждат ?! Неблагоприятни отношения в държавните институции, липса на дълготрайна сигурност !! Това е истината !!
Що не поискаме ТАТА да дойде в България? Индийците ще се навият. Да построй завода си в Северозапада. Да живне района. Това с ФВ няма да стане. Пък и ефтините мототриколки дето ТАТА ги произвежда ще изместят старите возила по селата.
Вервайте че имаме шанс. ФАЦ вече доказаха, че ги интересуват само кинтите, така че Сирия им е само претекст да изнудят още Доганя. Завода ще е в турско, казах!