Коментари - Издадоха последното разрешение за строеж на АМ "Европа", реновираха ГКПП "Калотина" | business.dir.bg
назад

Издадоха последното разрешение за строеж на АМ "Европа", реновираха ГКПП "Калотина"

Това е първата толкова мащабна реконструкция на граничния пункт за последните 30 години

Обратно в новината
| Редактор : Антоанета Начева

Коментари - Издадоха последното разрешение за строеж на АМ "Европа", реновираха ГКПП "Калотина" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Магистрала няма до там, но пък за това една боя предизборно му удариха.

Ето защо се е навъртал наблизо Паскуал!

Мащабна реконструкция върви и по Хемус от половин век.

И 250 гишета да направят, пак ще работят само три със скорост като за две. И то ако не уцелите смените, които отнемат не по-малко от час.

За 68 милиона лева яко краднанье е паднАло.

Има ли талетни на паркинга ?

Прайте, струйте, потоците от държавни кинти не трябва да секват, че... ше видите кон боб яде ли.

не съм много убаФ ама тия на снимките манекени от замака на Дракула кЪ па успееа д агепат 68 милиона с една бояджийска бригада ?

Колкото и коридори за камиони да направят в Сърбия работи един кантар. Опашките пак ще си останат.

КВи са тия чупки в плосък покрив, бре архитекте? А, сградата на полицията много бие на ламарина ... Сръбския пункт изглежда доста по-семпъл и интелигентно направен...

Платени паркинги за тирове има ли? :)

задължително ше има

честито контейнери ....

Ама не е за мир. Познай какво ще возят на тия камиони. Жокер тежи около 70 тона.

Пълният Шенген ще си остане неизпълнено очакване за българския ДЕБИЛ!!!! Въведеният контрол по границите от страна на Германия към Полша, Чехия, Швейцария, Дания, Белгия, Люксембург означава провал на Шенгенското споразумение, сключено преди почти 40 години. Това е типичен пример за европедерастията в действие. Наздраве!

коптор, закривай

не е да се радва човек, а да плаче каква трагедия е в държавата. Ще местят паркинга от Видин на Калотина да рекетират шофьорите.

Вероятно днешните откриватели на ГКПП Калотина са били изключително ангажирани в глобален мащаб и не са обърнали внимание на обстоятелството,че преди двайсетина годинки негово величество премиерът на Р България откри отново този ГКПП със съответната реч за това което щяло да стане.Само за ремонт на двуместната тоалетна - външна, пак там бяха изхарчени към 260 000 лв и файда нямаше никаква за ползвателите на тоалетното учреждение.....Така,че г-н главчев много много да не подскача на място , а да просвети и нашенците пребиваващи в Йоханесбург относно изборните правила.Ще го правят почетен член на Балкантурист №1

Тези тримата сигурно имат запек.Егати и жизнерадостните физиономии....

Все повече камиони минават през Калотина към Западна Европа, дори и Сърбия да не е в ЕС. Това е най-късото трасе от Турция, което прави на пух и прах обиколните пътища през Русе и Видин. Ако България иска да има транзитен трафик към и от Западна Европа през река Дунав, трябва по най-бързия начин да се изгради мост на Дунав северно от Плевен и тунел Шипка. Само такова трасе може да се мери с това през Калотина.

Какво е това комплексарско име магистрала "Европа"? България е в Европа. Първата европейска цивилизация се е зародила по нашите земи. Доста слагаческо е да се казва с това име. Например можеше "Сливница" да е, за да напомня за героите от Сръбско-Българската война, или нещо подобно. Ама не и такова име, с което да се слагаме по-ниско от другите.

На източната дъга на околовръстното, миналата седмица правиха "ремонт" и сега асфалтът е по-неравен от преди ремонта.

Споко, Румънците правят магистрала през Карпатите, от Видин до Арад.

Значи,щом България е в Европа, не може нещо да се именува Европа? Името си е много точно. Европа започва от България и от магистралата започва пътуване, към Европа

Аз работих на Калотина 30 години ! Не е важно увеличението на броя трасета за камиони и леки коли ! Най важно е служителите на Калотина било, то Митничари или Гранични полицаии да са на НИВО а не някакви политически назначения без покритие ! Защото като видя униформен ,,митничар с маратонки " просто ми идва да сляза от колата и незнам !

Сега откриват Калотина.След два месеца почват ремонтите и кръпките.Гледайте хубаво дали ще има един свестен знак или табели ,монтирани на здрава основа,а не с една лопата бетон.Гледайте как са застопорени същите отзад,и дали са вече ветропоказатели.Скоро ще почувствувате коловозите по асфалта от липсваща по стандартите основа и асфалт.Вижте колко котешки очи са монтирани по мантинелите и колко светят?Вижте как са осветени кръстовищата. Сега режат ленти другият месец почват да режат асфалта. Питайте тези дето режат лентите,как се отводняват тези магистрали. Търговците изядоха магистралите.

Калотина на вход трябва да има поне 10 платна и толкова на изход.За камионите е подобно.Нека управниците видят турците какво построиха на тяхна територия откъм Капитан Андреево. Писна ми да чакам по 4 часа на Калотина за да минат гастарбайтерите,а аз да не мога да стигна София.

Преди 2-3 дни преминах през Калотина. Положението е отчайващо - на пункта силно стеснение за кратко разстояние - от 10 платна в едно. Щяхме да се изпотрепим - а работеха само 2 платна. Също така след пункта в посока София има участък от 20-30 метра до АМ Европа, които са в ужасно състояние - дупки, неравности ....ужас! Нищо ново - само плямпат и режат лентички пред "мисирките"! Така ще е когато крадат 75% от парите за инфраструктура. На практика пътища с пръдня правят!

Да работиш 12 часа на трасе си е предизвикателство. Добрите, качествени и удобни маратонки са само в полза на служителите. Ако това не си го разбрал през тези 30 години, значи не си бил за там!

Къде го видя това трасе? Десет години след изграждането на моста при Видин, румънците не са мръднали и с метър. Те даже не го искаха моста там и затова не дадоха никакви пари за него. Румъния всъщност започва да строи магистрала от Тимишоара до сръбската граница при Вършац и с това можете да кажете сбогом на трасето през Видин, защото дори София-Тимишоара ще се пътува през Калотина, а Дунав ще се пресича на моста при Смедерево. Магистралата през Видин е нерентабилна и ще стои празна. Дори и със скоростно трасе през Петрохан, което е приказка за наивници, София-Будапеща е с 50-ина километра по-късо през Калотина отколкото през Калафат! Сега през Ботевград е още повече, както и през Русе, откъдето е с над 100км по-дълго от това трасе през Калотина. Само това, че Сърбия не е още в ЕС кара камионите да минават през мостовете на Видин и Русе към Западна Европа. Един скоростен път Плевен-Крайова/Слатина с нов мост на Дунав променя всичко за трафика през Румъния!

Щом удобството е по- важно за митничарите, отколкото че ппредствавляват България на граничния пункт, то нека в жегите да обслужват пътниците по потник и джапанки.

Не се накрадоха,не се наядоха.Къде ще ги носите тези пари ?Свещи да си купите