Имате ли App?
Ако „Кой е „идеалният клиент“ на бизнеса ни и как да го привлечем?”, е първият въпрос, който мениджърите си задават, то вторият неизменно би бил „Какво иска той и как да комуникираме с него?“
Съществуват теории, според които масовото навлизане на радиото е това, което всъщност е довело до появата на концепцията за тийнейджърството. Появата на интернет, а впоследствие и на социалните мрежи обаче постигнаха лавинообразна промяна в разбиранията ни за общуване.
След като поколенията Х и Y направиха революция в използването на интернет комуникациите, сега генерацията Z рязко навлиза сред активните потребители и компаниите, които искат да са успешни, се съобразяват с това. И не само - те се учат на нови начини да предлагат и рекламират своите продукти и услуги.
За новите потребители уебсайт или страница в социалните мрежи вече не са достатъчно атрактивен начин на комуникация. Те търсят още по-удобно взаимодействие, например чрез мобилно приложение - директно в телефона си. Затова А1 създава решения, чрез които компаниите достигат по-успешно до своите потенциални и настоящи клиенти.
Доскоро се считаше, че за да имаш мобилно приложение, то задължително трябва да си голяма компания с екип от IT специалисти и значителен бюджет. С решенията на А1 това далеч не е задължително. Малките и средните бизнеси също биха могли да се възползват, тъй като няма нужда от големи инвестиции, нито от екип програмисти, за да създадат свое мобилно приложение, и дори виртуална разходка из търговските си обекти.
С услугата А1 Smart App фирмите могат да се сдобият със свое брандирано мобилно приложение, чрез което те на свой ред да се свързват с клиентите си по нов и модерен начин. Отлично допълнение е услугата А1 Smart View, с която компаниите могат да получат професионално заснета 360° виртуална обиколка на търговските си обекти. Наскоро А1 добави към портфолиото си и Smart Video - изготвяне на рекламен видеоклип на бизнеса, който компаниите да използват за своето популяризиране, например в социалните мрежи.
Клиентът е цар!
А1 Smart App разполага с лесна за използване онлайн платформа на български език, с която компаниите могат с няколко клика да променят и управляват съдържанието му, за да е винаги актуално. Приложението идва с готови пакети, от които може да се избере, според конкретните нужди на бизнеса. Сред функциите на A1 Smart App се включват приемане на поръчки или резервации, както и редовното публикуване на новини и събития, свързани с компанията.
Една от най-използваните функции е възможността за изпращане на неограничен брой съобщения до всички, които са свалили приложението, или така наречените push нотификации. Съобщенията се появяват на екрана на телефона, дори когато е заключен, и няма начин да бъдат пропуснати. Това е бърз и ефективен способ за пряка комуникация с клиентите на всеки бизнес.
Услугата позволява на фирмите да организират програма за лоялните си клиенти по нов и модерен начин, който може изцяло да замени старите хартиени и пластмасови карти за лоялност. В приложението потребителите събират бонус точки чрез сканиране на QR код и могат след това отново през него да ги използват при следващи покупки.
Същевременно, вградената контактна форма е отлична възможност за получаване на обратна връзка от клиентите. Така бизнесът разбира веднага накъде да насочи усилията си, за да бъде по-успешен. A1 Smart App позволява и надграждане и добавяне на функции спрямо нуждите на бизнесa.
Една виртуална разходка?
А1 Smart View е отлично допълнение към мобилното приложение A1 Smart App. С негова помощ бизнесът може да получи професионално заснета 360° виртуална обиколка на търговските си обекти, панорамна снимка от въздуха, VR видео, слайдшоу видео и интерактивна навигация. Чрез услугата всяка компания може да покаже бизнеса си на потенциалните клиенти още преди да са преминали прага й.
Това е разумна инвестиция в имиджа на компанията, която се изплаща благодарение на повишената разпознаваемост на марката. Проучванията показват, че хората, които търсят информация за даден бизнес, са два пъти по-склонни да се превърнат в клиенти, когато видят и виртуална разходка на обекта.
Виртуалните разходки са съвместими с някои от най-съвременните VR джаджи, с които може да се пресъздаде реалистична симулация на заобикалящата ни действителност.
Всяка от тези услуги или комбинация от тях би могла да даде нов облик на компаниите в стремежа им да обслужват клиентите си по-добре и да достигат до нови потребители.
НАЙ
САЩ налагат всеобхватни санкции на сръбската петролна компания NIS
Какво следва, ако получим непоискани, но тарифирани мобилни услуги
Администрацията на Байдън обяви продажбата на оръжия за $8 милиарда на Израел
"Дойче бан" отчете най-големите закъснения на влаковете си от десетилетия
САЩ налагат всеобхватни санкции на сръбската петролна компания NIS
Администрацията на Байдън обяви продажбата на оръжия за $8 милиарда на Израел
Какво следва, ако получим непоискани, но тарифирани мобилни услуги
"Дойче бан" отчете най-големите закъснения на влаковете си от десетилетия