17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Искам Тесла

Днес акциите ще паднат и под $365. Но пак са скъпи!!

Абе Мъски ко стана с оня грозен ъгловат таралясник...дето бил брониран... А на Марс кога ще кацаме...а какво стане с тъпия ти интернет...ще биеш ли моя 1Gb/s optic line

Твоя optic line са го прокарали по шахтите до бетонния блок с копторите, ама я иди в точка x,y,z да те видя. А спътникът сваля всички ограничения. За Марс какво искаш, още утре да е готово ли ? Вярно акциите на Тесла са надценени, но това е заради психологията на стадото и пуснатите милиарди без покритие.

Голяма евтиния, няма що, Индия, Русия и Китай са готови да продават евтини електромобили за 5 000 долара.

Реално има ли смисъл от тези елмобили? Нямах отношение към тях - но след като този измамник Елон толкова се вре там, явно не им е чиста работата...

За сравняващите: Дългосрочният дълг на GM = 100 милиарда долара Дългосрочният дълг на Daimler = 106 милиарда долара Дългосрочният дълг на BMW = 127 милиарда долара Дългосрочният дълг на Ford = 154 млрд. Долара Дългосрочният дълг на Toyota = 185 милиарда долара Дългосрочният дълг на VW = 211 милиарда долара Дългосрочният дълг на Тесла = 13 милиарда долара

Умник. Я провери колко броя коли на година продават тези фирми и после ми говори за активи!!

Новата Тесла Plaid Powertrain Model S e с максимална скорост от 200 MPH, ускорение от 0-60 MPH под 2 секунди, обхват повече от 520 мили и мощност повече от 1100 конски сили, Или Максимална скорост 322 км/ч Ускорение от 0 до 100 км/ч за под 2 сек Обхват от около 840 км Мощност 810 кВт В момета това е най-бързо ускоряващата серийна кола в света и най-евтиният супер автомобил с цена от само 139 000 долара

И за какво ми е да ускорява за 2 секунди...ще участвам в НАСКАР ли? ТЕ да наблегнат малко повече на качество на автомобилите и да вземат да си махнат тъпия некадърен автопилот...

ами то, лошо няма да ти е пъргава колата и като цяло ел. автомобилът има много предимства пред автомобила с ДВГ, но основният проблем при електрическите автомобили си остава акумулаторната батерия, която към момента съставлява от 1/3 до 1/2 от цената на електромобила... Иначе, ако сравняваме ел. двигателя с конвенционалния ДВГ, то последният, безспорно е много по сложен и скъп за производство...

До момента Tesla не произвежда елементите за батериите, а ги взима от Panasonic, а китайския завод - от LG. Така че разработките на Tesla са само на управляващата електроника. Закупиха Maxwell за да имат производство на елементи, но още не ползват техни елементи, защото са далеч от нивото на Panasonic и LG. Явно Мъск се надява да откраднат технологията от лидерите, за да направят изцяло сами батериите и да бъдат по-евтини.

Всъщност Мъск се притеснява, че като започне да продава по над 1 милион автомобила годишно няма да има кой да му произведе батериите. Затова планира терафактори и сътрудничество със всеки възможен голям производител. И ако Тесла, които да водещи не са сигурни дали ще се справят, какво остава за разни недоразумения, като електрическите Фолксваген-и И-нещо си.

PEYTSCH

Когато почнат с едно бързо зареждане да минават 800 и дри 1000 километра ми се обадете...Нямам намерение всеки 350 километра да ноувам докато се зареди...2000 километра до България ще ги минавам за седмица ! Ужас,,,

Обаждам ти се. Новата Тесла минава 860 км с едно зареждане. Старата Тесла модел 3, още преди 2 години измина 2800 км за едно денонощие, така че имаш избор - отивай да купуваш!

Бързо зареждане

А какво стана с евтините, които щяха да се пускат 2018. Даже и депозити събра. После се оказа че няма как да са толкова евтини и вместо 30К започна да иска по 50К с разни врътки че не бил включен в цената софтварето и т.н.

35К бяха обявените евтини, тъпако и ги продават.

Мъск знае какво прави. Всички мастодонти само му се смяха, ама след като пусна Теслите и се наложи да извадят поне по един модел. Основната разлика на Теслите с другите електрикчи и плъгини е БАТЕРИЯТА или по-точно монтажа и охлаждането й. Така, че и сега най-вероятно има скрит коз.

В САЩ всички автопроизводители със закон са задължени да имат електрически модели. Иначе щеше да има Шеврошет Волт , ама само на картинка.

Шевролета се казва Болт (BOLT) Волт (VOLT) е стария хибрид.

След коментарите акциите поевтиняха..... По някакво странно съвпадение, след всяка повява на Борисов по медиите популярността му намалява.

За малко перспектива Тесла и Дачия произвеждат по 300 хиляди коли на година. А тойота например 10 милиона...... Та като си говорим за коли.... Всъщност Тесла са мъртви. Реалните електрички ще са китайски коли като Wuling Hongguang Mini EV. За по-малко от седмица продадоха 50 хиляди броя!!!! Догодина сигурно ще продадат повече от милион т.е. 3 пъти повече от Тесла......

Това е бъдещето м-р Питкин, бензинколонката ще фалира, цял свят пълни гушите на мързеливите араби и путиноидните крадци!

Мноооого си далеч от истината за какво най-много се ползва ПЕТРОЛА!

Тесла произвежда по 500 000 и повече вече годишно. Не гледай предишни години. Китайските са ментета и много бързо умират, затова са евтини. То и Тата продава коли за 2000 долара, ама кво от това.

Хубаво е когато човек си вярва, само че за миналия месец Тесла беше продала повече от една трета от електромобилите в Китай, като разбира се беше на първо място по продажби. Общите продажби на следващите трима бяха по-малки.

И тогава защо всеки уважаващ себе си и семейството си китайски бизнесмен иска да си купи качествена кола ( в момента това е Тесла). Geely и още няколко марки могат да ги конкурират, но все още са далеч, като качество.

ЗАЩО ТРИЕШ БЕ МОДЕРАТОРЕ?! НЕКА СЕ ВИДИ МАШИНАТА! The 2020 Tesla Model X pretty much DRIVES ITSELF (kind of) youtube.com/watch?v=rGVtTYsvi8&abchannel=TheStraightPipes

Я да видим за руските тролчета дали гроздето е кисело 2019/2020 Tesla Model X Long Range (100D) - Full Take Review (4K) youtube.com/watch?v=S1EMFhy848w&ab_channel=XRidesCars

кво общо имат сега "руските ти тролчета" и аз съм против Борисов ама карам Мерцедес. ебти тъпия коментар

Много си тъп бе Уили.

Мъск, сега нека ти кажа какви коли купуват американците. Умните американци купуват БМВ, Мерцедес, Тойота/Лексус, Фолксваген и Хонда.

хахах съмнявам се че Мъск ще ти прочете малоумният коментар. а Теслата се продава доста стабилно, въпреки че най евтината е 50К долара

Има богати, купуват. И колко бройки са продали? Тойота са продали 2 милиона коли за 2019.

а колко хубави електромобила имат?? Говорим за електромобили а тойота не мога да го успоря продават стабилно много коли но в електромобилите вмомента няма по силни от Тесла. А и Тойота мисля че имат рекорд за най продаван автомобил, Ярисът като излезна беше голям бум, хем евтина хем малко гори и малко се развалше. Аз лично имам Ярис на 6 години, сменям само гуми, масло и ангренажен ремък който ми струваше 16лв. Но Теслата направиха голям скок в луксозните електромобили. Имах възможноста да покарам 4 часа и то слабия модел и направо останах изумен. И тоя като ми обеснява какви работи има и какво може тази кола си виках подяволите ако имам 100 бона си взимам тази кола

Докато има нефт тия коли нямат шанс.

Нефта ще се използва за добив на електричество енергията на тези коли трябва да дойде от някъде, но разликата е, че няма да се замърсяват градовете, а изгорелите газове ще се бълват извън града и освен това в тецовете има доста по-ефективни пречистватели на газовете от тези в автомобилите.

Калинка, виненката, пак се е оляла с превода. Калинке, не се мъчи, тези работи не са за теб. Пиши си за вина и изби...

Без нова технология за батерии тия автомобили ще са с ограничен пазар.

Вчера тесла обявиха нова технология за батерии. А също и че вече ги произвеждат.

Ако са литий пак, значи не е ново. Трябва да видя какво са направили.

Тия тесли са някаква гротеска, отвътре изглеждат като евтина френска кола, ще се захаби след 2 години. А дизайна на таблото и с този огромен екран в средата е супер тъпотия.

Така ли ти се струват тролче Tesla Model S P100D Review | Recharging youtube.com/watch?v=3zmWSrtWGwM&abchannel=Recharging 2019/2020 Tesla Model X Long Range (100D) - Full Take Review (4K) youtube.com/watch?v=S1EMFhy848w&abchannel=XRidesCars

отвътре е взета всичко от мерцедес ауди бмв къде видя френска кола вътре

Евтина. Материалите са евтинджос. Шефа ме вози.

разбирам че всички се кефим на А8 и S-classa обаче като се развалят???, нали знаеш колко много пари отиват. А при Теслата нямаш двигател и ако шега ти си я е взел от представител на Тесла има и по 2 безплатни прегледа годишно.

Един нов голф е това бе Мъск, твоите боклуци най-много трябва да са до 10 000.

Пише се гоУф.

Доста трябва да си изперкал за да си купиш американска кола.

Какво мислиш за 9-и септември 1944?

Купува се немска или японска кола.

Мустанг 69та,74та,78ма???, Шеви Импала?? и още доста хубави коли си имат американците Да не говорим че имат едни от най здравите двигатели...и мощни на всичкото отгоре.

През това време в Китай има електрички за под 10 хиляди лева със стандартно оборудване за кола и дори с климатик..... Wuling Hongguang Mini EV 50 хиляди бройки ги разпродадоха за минути..... https://www.carscoops.com/2020/08/tiny-wuling-hongguang-mini-ev-has-locked-in-50000-orders/

Такива играчки има много. Мъск говори за истинска кола.

Мъск не може да направи кола, която да продава .... Колко тесли се продават на година и колко Тойоти или VW? Хайде стига глупости. Американска пропаганда. Получава милиарди субсидии всяка година и пак не може да направи свястна кола.....

извинявай ама фолкцваген с какви пари е направен??/ не са ли спонсори нефтените босове от САЩ

И тоя болен мозък не е на себе си. "Евтини" за 25 хил. $. Първо това е 10 кратна печелба, неоправдана с нищо освен с лакомия гъз, второ никога не бих си купил такава еднодневка, на която не се знае кое е предница кое задница.

А какво ще си купиш ?

Предпочитам ТоуоТа или нещо друго, които ОТДАВНА правят по евтини такива от евреина Мъск...

В статията става въпрос за електромобили, не за хибриди.

Тойота ще пуснат и електрички, когато това е смислено. Те все пак притежават и 20% от Тесла и са един от най-гллемите им инвеститори.....Отделно, че правят коли с електромотори от 20 години и знаят и как да ги поддържат в цял свят.... Просто за сега не са намерили как да направят нормална кола за пазара със сегашните технолгии. Това да ви каже и колко са смислени боклуците на Тесла.....

Илон да махне мигачите, те хабят най-много ток!

И да сложи църковни свещи

Колкото по-разпространени стават електрическите автомобили по белия свят, толкова по-евтино ще може да си купят Ганьо и Асан дизелови пърдялници, да им махнат ЕГР, да продадат катализатора на скрап и да вдигнат налягането на турбината, че да впечатлят нацапотените селски пръчки.

А ДПФ-а ще го оставят ли?

Много плоска новина!!! не е изтъкнато най важното че с новите батерий вдигат мощността и разтоянието което може да мине един автомобил с 50% Което е всъщност най важното от това събитие а не че щели да имат кола за 25 0 00 долара..

Няма такива батерии драги... Всички използват батерии за лаптоп... Или в най дибрият случай литиево полимерни...

Ми явно от вчера имат!

На всякъде пишат 16%. Аз до колкото разбрах като гледах събитието пробегът на електромобилите на Tesla се увеличава с 16% само от 1вото подобрение дизайна на батерията! от второто 20% от 3 тото 4% и четвъртото 14% което прави ЦЕЛИ 54% За мен това трябва да е главната новина а не че ще правят евтин автомобил за 25к, защото в крайна сметка събитието е Tesla Battery Day а не Tesla Cheap Cars day и е много по важно че с 50% повече пробег ще превземат тотално автомобилната индустрия! https://imgur.com/xr4ZZLM

Чудесно! 2033-2043 ще ги и у нас - ноФ Фнос!

ноФ Фнос, втора ръка, ясно, но пак прекалено оптимистично ми звучи, като за нашенско и особено, като за нашенското продажно правителство, което години играеше сечено при регистрация на електромобили .....

И аз не ща черен хайвер и шампанско. По ми хубу на боб с пръжки :))))

...и американците започнат да лъжат робите толкова открито от върховите на пирамидите си, значи нещата отиват на мноо зле.

само лъже народа . на планетата няма материала необходими за производсвото на толкова много батерии

НЕ МУ ИСКАМ БОКЛУЦИТЕ. Съседът има ТЕСЛА И КОЛКОТО ПЪТИ МИНАВАМ ПОКРАЙ НЕГОВИЯ ГАРАЖ, КОЛАТА ПОСТОЯННО СЕ ЗАРЕЖДА. ТОВА НЕЩО ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ НЕ МОЖЕ ДА ИЗКАРА ИЗОБЩО. НА ПОЛЕТО НЯМА КАК ДА НАМЕРИШ КОНТАКТ. ДОРИ ДО БУРГАС НЕ МОЖЕ ДА СТИГНЕ!

Не се пени толкова... Имам познат, който си ходи с Теслата из цяла Европа... И точно до Бургас ще стигне, не се притеснявай...

Държи я на контакта вкъщи, защото ... така се прави. Ти хладилника си спираш ли го от контакта? Електрическите автомобили, деде, са такива - прибираш се от работа, включваш го в контакта и отиваш да си вършиш работата вкъщи. Той през нощта си се зарежда и на сутринта ти е готов. Тя батерията като се зареди спира да черпи ток. Не само че може да стигне до Бургас, но и с по-икономично каране може и да се върне.

до Бургас и обратно ?!?!?! сериозен ли си, кои електромобили визираш, ако не е тайна иначе, далеч не само Мъск работи по въпроса и конкуренцията не чака никого ......

Майко мила, какви индивиди имало. Ами ще я зарежда като е електричка. Ако го видиш на бензиностанцията тогава пиши с главни букви.

И аз сега какво да купувам Дизе евро 6 или да чакам манната небесна?