Хотелиери у нас отказват да работят с български туроператори
Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация твърди, че няма подобен проблем
Обратно в новинатаКоментари - Хотелиери у нас отказват да работят с български туроператори | Бизнес.dir.bg
Коментари
То и туроператорите ни са едни... Гарантирали, че ще си вземем парите - невероятно! А Германският туроператор ти гарантира, че ще почиваш на тези дати, за които семейството си е взело почивка, без значение дали хотела е изгорял или фалирал. И ти дава много по-ниска цена за нощувка ... и възможност да се оплачеш след престоя в хотела, че и компенсации плащат ако примерно банята е била запушена... И аз да съм хотелиер и аз няма да се занимавам с фирмички без офис и сайт, писан от ученик в час по трудово. Всъщност, booking да не би да не връща пари? Че и хотела трепери да не го наредиш след това и да му падне рейтинга.
"Всъщност, booking да не би да не връща пари? Че и хотела трепери да не го наредиш след това и да му падне рейтинга. " Тук си много прав, със семейството си решихме да почиваме на планина в България, но си резервирахме сами през буукинга! При пристигането започнаха куп проблеми, места нямали, хора нямали, персоналът бил на море, абе пълен цирк! Е, като разбраха, че сме с американски паспорти и резервирали през буукинга и ще дадем подходящи отзиви, започнаха едва ли не подметките да лижат .... обаче им теглихме една, обратно на колата и в съседния хотел, където ни обслужиха съвсем нормално, после !
Да работят с тях Те не искат да работят с български туроператори Въобще нещо работят ли тия хотелиери или само перат ?
И кво? Аз на Люлин-морието не стъпвам. Къде са ми парите от туроператорите дето ги откраднаха покрай ковида? Къде е 20% ддс-то на ресторанти и хотелиери? Както аз, така и милиони други не щат и да ги помирисват и от 100 километра вече тия. Да не ни занимават с проблемите си през ден.
Българските хотелиери и изобщо тези в туристическия бранш особено в летния сезон по морето заслужават единствено да бъдат наказани от българите. Услугата която хората получават е несравнимо по-лоша отколкото тази в европейскит страни, повечето хора вече редовно хдят в Гърция и мога сами да си направят преценката колко е голяма разликата между услугите. Да не говорим, че за същата тази скапана услуга в България хората плаща повече на места от тази в чужбина. Храната е стара, скъпа и може да те отрови на места. Хотелите са скъпи, скапани, мръсни и какво ли още не... Нека просто всички заедно да оставим тези алчни копелета по черноморието да фалират, да не им стъпваме. Това заслужават.
- чудесно! И затова морето е по-чисто - няма урино и фекалотерапия от преяли и препили туристи!
туроператорите и хотелиерите се карат кой първи да обере българите взели неразумното решение да почиват там, където сервитьорите са сърдити на света и живота си, готвачите са мързеливи дилетанти, а цените са зашеметяващи! през това време на границите ни към съседните държави се чака по 4 часа за да прекараш почивката си уютно и спокойно!
Ще им лъснат голите дупета, колко евтино предлагат статиите на чужденците за това. Често се случва цената за немски туроператор да е в пъти по-ниска от тези, коти се цитират на рецепцията.
Правих всичките си резервации през… немското Туи. Стигал съм до 70% разлика в цената. За щастие, всичко това остана в миналото. Последната ми почивка в България беше през 2005. И изобщо не съжалявам.
Ми ще продадат 200-300 стека от онези и ще си изперат парите от ...страничния, но основен доход. Време е държавата да спре да дондурка хотелиерите и да се опита да си събере полагаемото се от ''страничните ''им приходи. Пълна данъчна ревизия и малко по-отговорно с контрола над ...всички знаем над кое.
Не само че не връща пари а дори не е туроператор. Букин е marketplace т.е. Пазар на който всеки може да си опвпри сергия.
Големите хотели в България и без един турист да останат, пак ще са на печалба пред нап. Причината е ясна на всеки. Ако страда някой, това са малките семейни бизнеси, но при тях проблема е друг - първите 7 години куцат. Няма да забравя думите на хазяина от Созопол, изречени преди много години за довиждане - “айде да свършва тоя сезон, че ми писна от туристи”. Какво да му пожелае човек?!
Отдавна не почивам в България и никога повече няма да отида. Скъпо е с лоша инфраструктура.
За букинга ще ви кажа че е по-скъпо през него отколкото директно обаждане на рецепцията,мейл до хотела или хотелската ел.резервационн а система. Дори с отстъпката от букинга за джиниъс ниво пак е по- скъпо. Отделно през букинга стаите са по кофти. Единствения плюс на букинга е търсачката и филтрите й
Да но когато плащаш с ВИЗА и се оплачеш за измама с резервацията, което си е самата истина, от ВИЗА ти връщат парите, а букинга нищо не дава на българския хотел! А я пробвай иначе да си вземеш парите от български туроператор или хотелиер, понеже си резервирал едно, а ти дават друго в последствие!
В Италия е рай. И абсолютно всичко е осигурено за спокойствието на почиващия - всяка стая си има шезлонги на плажа, запазени за нея. Към всяко легло в хотела, върви шезлонг с чадър на плажа. Когато искаш си го ползваш - стои си свободен денонощно и те чака. Няма мутри, няма разруха. Отиваш на Лидо Ди Йезоло на Ол инклузив и си в рая. Буквално.
Добра реклама на Италия. А тук как е?? Същото...Букинга задължава да не се дават директно резервации, за да си вземат пая, а ако директно си резервираш ако знаеш координати на рецепцията е по-ефтино. Услугите са еднакви и никой няма желание да се занимава със съдилища! Туроператорите плачат, че ги прескачат като излишни, каквито всъщност са си!
Ами ние БЪЛГАРИТЕ, не обичаме да ни унижават и едновременно обират. Ти ако си от другите си е твоя работа. И аз си пръскат паричките по чужди плажове и получавам повече насреща плюс уважение, което вече е взаимно.
скъпо е през букинг-а защото те взимат яка такса от хотела. Става само за търсене, а пък редервацията си я правите директно.
Ами тежко когато всяка партия по надлъгване и надцакване завършва с тежко реми ... то българин ако не преметне и не прецака контрагента си ще получи нервна криза, ще изпадне в истерия, няма да може да спи цял месец, ще се тъпче с успокоителни, впрочем няма - няма кой да се прецака да му ги даде на половин цена, хахаха
... когато мислиш за клиента и той мисли за теб, не може да му пробуташ развалени дини и да искаш той да е щастлив и отново да те посети, това може да било някога, но клиента вече се е огледал какво предлагат и на околните "сергии"