Green Week 2023: До 4 г. електромобилите изместват конвенционалните коли
ЦГМ мисли за свои фотоволтаични паркове, които да доведат до независимост от цените на енергийния пазар
Обратно в новинатаКоментари - Green Week 2023: До 4 г. електромобилите изместват конвенционалните коли | Бизнес.dir.bg
Коментари
Една малоумна статия! До 6-7г ако не се измисли по ефективни или трих тип батерии , електричките са приключили . Виж може да минем към водородни автомобили. Технологията я има , сам , че трябва да се и скубе раята и да се извлекът малка имал и дивиденти за електричките преди да се хвърлят на бунището
Да ги изместват още сега! Горивата ще паднат и ние - проклетниците, които (уж) живеем в миналия век - ще си обикаляме по 1000+ километра с един резервоар и без да мъкнем 3 киловатова Хонда в багажника!
До като не измислят, батериите да се сменят на станции за батерии "празно за пълно", електричките ще са назад. Ще пътуваш из Европа и на всеки 300-400 км ще чакаш някъде по 1-3 часа... Абсурд!
дори по малко - 150-200км макс ако си пуснеш климатичето или решиш да изпревариш некой тир или движиш по нанагорнище батерийката пада изведнъж спираш да заредиш на електростанцийката и да апнеш хамбургер с лабораторно месце и гмо хлебче нема се пуашите - давоския елит се е подготвилл да ви мандръса душманската
Някой плаща на тия лаладжии да залъгват хората, че елктроколите са "зелени" . Виждали ли сте снимки от безкрайните полета с излезли от употреба такива от Франция ? Не знаят какво да ги правят и оставят решението за бъдещето. А като знаем и каква мръсотия при изработка и след употреба са батериите какво му е зеленото? Поредната лъжа за бърза печалба, подобно на т.Н. КОВИД.
Погледнете списъка на фирмите "организатори" на събитието?! До една са собственост на Ком другарите..... Каква трансформация със западняшка помощ! Крадците си помагат...
сЪД ЗА зЕЛЕНЯСАЛИТЕ Сандов и Белев- убийците на ввитошката борова гора! АНАТЕМА зЕленясали корупциоНЕрчета!
Когато направите батериите на колите да не се взривяват....да не говорим, че "Зелената ви сделка" ще е безумно скъпа и кратка. Защо ли? Защото за направата на батерии и фотоволтаични системи се използват РЕДКИ ИЗКОПАЕМИ (НЕ ВЪГЛИЩА), за добива на които отиват в пъти повече ресурси, отколкото за добив на нефт и въглища. Някой знае ли как се добива литий, кобалт, никел.....? Колко скали се разрушават, колко сол отива?
>>>през 2027 г. над 50% от продажбите на нови автомобили ще се дължат на електромобилите и хибридите. >>>през 2027 г. Това е вдругиден, още не е станало ... >>> над 50% Посмали манго >>> от продажбите В Норвегия и Германия - може >>> на нови автомобили В България ? Нови ? В момента се продават годишно 25,000 нови и 300,000 стари >>> ще се дължат на електромобилите и хибридите. В съотношение 20:1 в полза на хибридите. Които са си пак с ДВГ.
Не очаквам ел. колите да поевтинеят. За производството на един електроавтомобил са необходими шест пъти повече метали- преди всичко мед, литий, кобалт и никел. Ел колите не са жизнеспособен бизнес модел. да не мислите,че произвеждащите ги фирми се интересуват от екология- не, тях ги интересува единствено печалбата. Мога да посоча доста стартапи за производството на ел. коли- на Форд или Дисон и др., които бяха закрити поради тотални загуби.Мерцедес, Фиат и Крайслер с печалбите от ел. коли едва покриват разходите за производството им. Доста държави даваха значителни суми на купувачите при купуването на ел. коли, но вече спряха това. Другата причина е съпротивлението на доста държави. Как смятате- Саудотска Арабия, Катар, Русия и др. ще се съгласят ли с тоталното преминаване на ел.коли?. Ръста на ел. колите ще предизвика липса и силно поскъпване на електричеството. За Германия ако всичките им коли минат на ток той ще бъде 50% от сега прпоизвеждания. Производството на ел. корите изисква повече ток и вода.
Глупост след глупост с тези еко фашизми. Електрическите коли са все още твърде скъпи и няма инфраструктура!
Ел. колите тежат около 1 тон повече от обикновените. Съответно пътищата ще се разбиват още по-бързо , съответно и колите. Проблемите ще се задълбочават
Айде не останаааа!...... Който разбира тука се спирааааа!...... (Дум-дум-дум с тъпана) Айде народееее!..... Електрически автомобилииии.....
На баба ви хвърчилото ще караме до 4 години. Само не знам оти не се се гръмнете от простотия и натягане...
да оправиме поне една дупка от хилядите по магистрала Тракия, че ще разглобят тия нови ел.коли
Знаете ли, че в Китай има огромни паркинги с паркирани нови електромобили. Така станаха пазар номер едно по продажби. Като субсидират покупките.
Световният икономически форум вече реши, че трябва да се премахне притежанието на личен автомобил. На раята се полага най-много велосипед. По0заможните ще са с каруци и кончета, другите оеш в 15 минутните концлагери.
Не веее, до 4 години ще ходим на Марс на почивка, минимум. Тез колици, още до края на щли ще сме ги направили всички електрически. Фасулска работа. Петилетката за 3 месеца!
само за България : 2 500 000 автомобили x 40 000лв. (груба цена) = 100 000 000 000 (100 милиарда) ?!
Тия живеят в някаква паралелна вселена! Бензин и дизел има за още поне 100 години, пропан бутан и природен газ в неограничени количества! И те ще ми налагат електромобили! Как ще решат въпроса с тежките превози, лек автомобил иди-дойди! А корабите, а самолетите! Ама то това е живота да ти минава в симпозиуми, в конференции и семинари! А гаечен ключ да не знаеш какво е! Имаме служебен електромобил! Повече стои на стоянката, отколкото да върви! Зимата въобще не излиза! Чакай ти скоро да замени ДВГ!
Абе то може и по-рано да стане, ако всяка електричка си мъкне отзад собствена електроцентрала... на дървени въглища...
Може, но ако има достатъчно зарядни и се зареждат за 5 мин.
ДИР … защо ми изтрихте коментара? Това са официални статистически данни … 2020 година едва 1% от леките автомобили в ЕС са чисти електрички (Plug In). 2022 година процента се дига до 2%. Останалите автомобили са с ДВГ - бензин, дизел, метан Как от 2 до 4 години ще подмениш 98% автопарк с ДВГ в ЕС? А за лекотоварните и тежкотоварните МПС дори не се дава статистика, защото там всичко е само експериментално. Китай на месец продава в собствената си държава 3 пъти повече електрички отколкото се продават в останалия свят.
Като гледам каква работа вършат фотоволтаиците си представям каква работа ще вършат електромобилите (никой не говори какво ще се правят скапаните акумулатори!). Все пак фашагите и за това мислят - имаше статия, без разрешени коментари ,за 15 минутните градове. Е в такива градове няма проблем електромобила, но колко са полезни и едните и другите??