Коментари - Глобалните продажби на електрически автомобили се възстановяват | business.dir.bg
назад

Глобалните продажби на електрически автомобили се възстановяват

Анализаторите посочват, че затягането на нормите за въглеродните емисии на автопарковете в ЕС вероятно е допринесло за този подем

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Глобалните продажби на електрически автомобили се възстановяват | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5

Коментари

Батерията тежи. Повечето ел. автомобили стават около 2 тона. Това означава специални гуми и всичко по ходовата част трябва да бъде от скъпи легирани стомани. Неразвита мрежа. Дългите пътувания са изпитание на нервите. Голямото тегло и разходите по ходовата част нулират икономията осъществена от ел. двигателя. Бързото зареждане съсипва батерията . Единствената икономия, която може да се направи е при по-компактните автомобили , т.е. с по-икономичен двигател и домашно зареждане, т.е. 2.5 Киловата и време на заредждане около 19 часа. Това одначава кола за градска употреба.

Горе долу е така, но което е тръгнало не можем го спрем и върнем в пещерата. Тия неща се знаят и хората работят и измислят. Та навремето конярите са се подигравали на първите автомобили, които са се чупели постоянно. До десет години 50% ще са минали на електрички.

А с батериите какво ще правим след някоя и друга година?

Ми ще си "реализираме" морги - морга до морга, морга до морга ! Няма да се плашиш.

ВСичко се рециклира, в момента. Айде да почетем малко а?

Принципно съм срещу налагането да се купуват ел. автомобили. Не сме дорасли още, а и са голямо ограничение за любителите на дългите пътувания, сред които съм и аз. Създадохме си една традиция още от 2007 и си пътуваме по Европа по около месец - месец и половина всяка година. Разкошно е! Това, с кола на батерии, няма как да се случи без изнервяне. Но, от друга страна, миналият месец бях в Китай. Там над 90% от колите са електрически. Градът е от над 8.5 милиона и е огромен по площ. Живея в Лондон и разликата в качеството на въздуха беше огромна. Макар и по улиците да се движат десетки хиляди коли навсякъде беше тихо, все едно че си на село. Да не споменавам, че цената на техните коли, които поне на външен вид са по-красиви от Тесла, варира между 6 и 20 хиляди паунда. Не е като тук 60 - 90 хиляди. Естествено, има и недостатъци, но се убедих, че за градска обстановка, колите на батерии са за предпочитане. Там за дълги преходи се използват високо-скоростни влакове и самолети. Хранят те и ти дават безплатни питиета. Багажът и той е в цената на билета - колкото чанти, толкова.

Лъжете си ,не ни пречите.Ама глупаците свършиха отдавна.

Пич, ако някой сега си купува нов автомобил купува електрически. Никой не купува дизел и бензин. А на Порше най-продаваемия модел е електрически. Има официални данни, и дира оттам ги чете, а ти не си вярвай.

А в панелките на Люлин де ша я зареждаш ва - в мазето или на тавана ?

Пишете неверни неща а, за порше не ми говори. Началника го имаше.. за много кратко

АКО Е ЛЪЖА , значи ТВЪРДИШ , че МАКЕ-тата като си продадат доматите ще ИЗКУПЯТ КИТАЙ, който все още живее в 1970-та години в Културната революция и прозвежда само ОРИЗ , толкова , че да гладуват 1 милиард , колкото са били тогава , и че Китай НЕ СА световен ЛИДЕР по ел. коли , панели , перки , батерии , и НЯМАТ ВИСОКОСКОРОСТНИ ВЛАКОВЕ !!!!!!!!!!!

малко и швепс

Диктатурата може да се прилага в много области.