Франция се отказа от касовите бележки
Клиентът ще получава своя бон, само ако изрично го поиска
Обратно в новинатаКоментари - Франция се отказа от касовите бележки | Бизнес.dir.bg
Коментари
Те скоро и убийци и измамници и крадци каквото правят ще е благото на планетата и особено в полза на климатичните промени.
Не вярвам това да е в името на околната среда и опазване на дърветата. В тези неща има някаква мистерия. Ако "този" не ги отсече" по тази причина, то "онзи" ше го направи по друга. Явно тук идеите са съвсем други и много по-дълбоки. Примерно....възникват въпроси като...къде и как ще се издават цифровите бележки, къде ще се съхраняват и кой ще има достъп до тях. Защото така става че всеки един да бъде проверяван освен за това какво е купил, но и с какво го е купил, къде и в колко часа го е направил. Така съвместно с други сървизи, вие сте на показ всяка една секунда и къде ви е личният живот? Ще Ви се броят калории, здравни застрахователи ще ви цуцат, защото не живеете така както те искат. Мнго по лесно ще ви се създава психо-портрет и ще се изучи вашият живот, така както и вие не го знаете. Магазините могат да пишат вашето име на входа когато пристигате, защото те ще знаят това и ще знаят за какво сте дошли, дори и вие да не знаете все още това. Да не говорим, че този който трябва и не трябва може да ви пресрещне по пътя и да ви стои 1000 неща, пък било то и хубави...примерно да ви върне ключовете от къщи, тези дето вие все още не знаете че сте ги загубили...абе ЧУДЕСА. Имаше един български филм, който се казваше: Светът е голям и спасение дебне от всякъде Те това ни чака нас, но.....първо във Франция!
Премахването на задължението за касова бележка и заменянето и с дигитална, изпращана по неаноимен път е част ит деанонимизацията, профилирането и персонализирането по процеса на CBDC и тоталитарния контрол. Правят го "за удобство" и "за планетата".. Кои ли им вярва вече. В колективния запад скоро ще я сърбат тая попара.
И как ще разбереш дали не са ти таксували нещо ,2 пъти, как ще върнеш вмирисания пилешки бут!!!!!!!!
А в България отдавна не се издават касови бележки...Изпреварили сме ги преди да са тръгнали...
в момента и в Германия,макар там касовите бележки да са задължителни от сравнително кратко време....Въпреки че ги издават задължително,в 90% от случаите питат искаш ли бележка,и ако кажеш "Не",директно я изхвърлят в коша...
В доста магазини ако се чекираш през приложение имаш дигитална, която можеш да импортираш в софтуер и всички сметки за разходи са още по-лесни и не губят време в преписване
Това е логично. Издаването на касова бележка за суми под 100, че дори под 1000 лв, за стоки, които нямат гаранция е пълна безсмислица и само и единствено в услуга на държавата при събирането на данъците. За фирмите е тотално разхищение, плащане за касов апарат, месечни абонаменти, плащане за хартия, водене на дневници. Брутални разходи, особено за малки бизнеси или за дребни търговци на някой пазар за зеленчуци примерно. Пълна глупост!
Именно, за малки суми хората хвърлят бележките в коша и е напълно безсмислено те да се издават. Но аз изисквам бележки, за да съм сигурен, че човекът на касата е чукнал точната сума, защото понякога стават грешки. Така или иначе наличието на електронен апарат за плащане е абсолютно задължително- банката трябва да има съответната информация.
Дали след като с това се намаляват разходите, цената на покупката ще поевтинее или на тези, които искат касов бон ще започне да им се начислява допълнителна сума и на какво основание - Повишен разход/екологична такса, при положение, че и сега този разход и еко вреди ги има.
Глупости ! Нищо не им се начислява ! На касата те питат дали искаш касова бележка, след като са вкарали в системата всички продукти, които купуваш. Но в България видях, че в ресторантите бързат да проготвят сметката, преди да са те питали дали ще плащаш с карта или в брой. И като кажеш, че ще платиш с карта , отиват и сменят бележката- нещо, което е недопустимо в Европа и Франция. Независимо как плащаш, бележката за сметката е една и съща. Но в Бг-то дори нямат културата да попитат първо клиента.