Фалитът на "Нортволт" хвърля сянка върху европейските амбиции в сектора на батериите за електромобили
Дълговете на дружеството възлизат на около 5,8 милиарда долара, сред големите губещи могат да се окажат "Фолсваген" и "Голдман сакс"
Обратно в новинатаКоментари - Фалитът на "Нортволт" хвърля сянка върху европейските амбиции в сектора на батериите за електромобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
Идиотията се спихва лека полека. Преди това обаче ще съсипят автомобилопроизводителите и вероятно ще ги лапнат за без пари.
Тези клетници изпапаха милиони, ако не и милиарди на ЕС, защото трябваше да са основен доставчик на батерии на европейските автомобилостроители, но се оказа, че няма кой да купува електрокарите и съответно батерии за тях.
Направена с финансистите на елита. Блек Рок, Вангард, Стейт стрийт, това са тези, които ви назначават младите глобални комсомолци и комунисти. Всичко е под ножа за да се централизира в техните ръчички. И за това ще ви хранят с хлебарки, ще ви правят капсули да се гътвате. И не е никва конспирация. Просто е лъжи през медии, агенции, научни институции 24/7. И да, те са зад проекта Украйна и опита да се срине Русия за да и се вземат ресурсите. Толкова е просто. И са просто нов етикет на вековна схема. За съжаление разделяй и владей, убивай и граби, лъжи и мажи не са нови неща. Спиране на процеса няма. Банкерите обслужващи клановете също си имат адженда. Климатични данъци, пълен контрол над паричните потоци, цензура, намаляне на населението, социален рейтинг (контрол над поведението), управление с ИИ (премахване на човешкият фактор), това ви се случва. Но вие сте забили глави в земята, чакате спасители, доверявате се на грабители и убийци, а керванът си върви и този път даже и кучета не лаят.
едно въпросче за който има мозък да го вдене.... в коеаните има буйове надводни и подводни за разни цели, от метрологична информация до следене за подводници... те са хиляди ... естедтвено се захранват от батерия... много от тях работят вече 50, 60 години.... как??? да подскажем... батерията не е литиева... има съвсем малко стронций... е да, радиоактивна е но е изолирана с олово.... ако електрокара не трябваше да се зарежа едно 10 години нямаше ли да се продава доста повече??
......А Китай доволно потрива ръце! И със 100% акциз са по-конкурентни. Как ще правите батерии в най скъпоплатената държава в света?
Растежът на търсенето на електромобили и съответно батерии за тях е доста по-бавен от желанието .... за желанията на продавчите е ясно, само дото снобите си накупиха тесли, по-дребните сноби други електрокарчета ама масата хора не щат да карат кола на батерийка и да чакат по 4 часа да се зарежда и то ако има къде та затва им спадат продажбите пък те горките се чудят.... пък досега не съм видял даже еди сноб да си е сменил теслата за по-нов модел или за дрго електрокарче... май вече и те не ги искат че то гъзарията не мори а мъчи
гледам вчра паркинга на един мол (няма да казвам къде ) 20 зареждачки за тесли всичките естествено заети а отстрани опшка от още 20 и повече тесли чакат да се освободи някоя.... бедата беше че ги ограничили на макс часа явно с идеята да не висят мног ами да сипят колкото да се приберат до вкъщи само дето народа си пазарува по 2 и повече часа и идва да си махне теслата та да освободи мястото.... и как тогава да си купя електрокарче?? не е да не мога, не е да не ми харесв как върви ама зареждането става проблем и колкото повече стават токова проблема става по голям...