Европейският отговор на Tesla - гигазаводът на Northvolt в Швеция, вече има договори за $30 млрд.

До 2023 г. капацитетът на завода за батерии ще достигне 60 гигаватчаса, за да се оборудват до 1 милион електромобила годишно

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каква е разликата между електрически батериии и електрически акумулатори?

Цената и субсидиите :) Иначе са еднакво неизползваеми за каквото ги мислят.

Не виждам в статията никаква конкретна информация за батериите, които ще се произвеждат. Най-вече ме интересувам енергиината им плътност, а не на последно място и брой цикли на които ще издържат. С други думи колко технологични ще са тези акумулатори?

Май има и принципна разлика?

"Батерия" е съвкупност от "единични" или "базови" елементи. Например 12-волтова акумулаторна батерия за автомобил се състои от 6 елемента, всеки с номинално напрежение 2 волта. Батериите на някои електромобили се състои от около 100 елемента, всеки с номинално напрежение около 3.6-3.7 волта. Други са съставени от коло 100 последователно свързани БАТЕРИИ, всяка с някакъв брой ПАРАЛЕЛНО свързани елементи. Така се получават батерии със стотици или хиляди елементи. В по-общ план, думата "батерия" има общо с думата "батарея", използвана в армейски контекст.

И къде сме ние и изобщо юга? Щастливи клиенти? Купувачи?

И как точно BMW, Fluence, Scania, Volkswagen и Volvo ще си поделят 1 000 000 батерии? Как това ще попречи на тесла да си произвежда сама и купува батерии, с които през 2022 ще произведе около милион и половина коли? Пълен смях е тази статия.

Тиквата що още не е в затвора?