Коментари - Еврокомисията одобри спасителния план на Берлин за "Луфтханза" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-накрая деденцето Тиле прозря, че няма изгода, ако Луфтханза фалира: Ако авиокомпанията фалира, ще си загуби акциите. Явно е с много напреднала склероза и е по-добре да се постави под запрещение.

"По-рано днес акциите на "Луфтханза" (Lufthansa) поскъпнаха днес" Днес, ДИР: днес думата на деня е днес!

С каква злоба, с какво задоволство оствиха в България да фалират български компании. Да си спомним за Jes Air, Balkan...

Лицемери. Двуличници. Нали трябваше пазарна икономика? Щом имат трудности, LH да си поемат писледствията, както много други нейни посестрими Защо държавата ще им дава толкова?

Германия и Франция управляват ЕС. Да видим как ще помогнат на другите авиокомпании, защото всички са еднакво засегнати.

Белким одобрят и Белене, че то 6 млрд да дадеш за авиокомпания...Ама техни са си правилата и те си решават по тях- политика се нарича това, а не политическа корупция. А на нас малките и серсемите- борба с корупцията.

Аматьори... Трябваше да го пуснат през ББР по схемата ПИБ :)

А не бе... няма да ги спасят... т'ва да не е БГА Балкан. В Луфтханса работят над 100 000 души... как няма да налеят... ще налеят не, а ми отатъка.

Ама последните 30 години ни набиваха в главите че пазарната икономика е всесилнаи държавата В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не трябва да се занимава с бизнеса. Двойни, тройни и петорни стандарти според как му изнася на по-силния в ЕС.

разказа какво се прави по време на война или епидемия, защото с Ковид 19 е война?

Следя с интерес тази симтоматична сага с акцент върху политико- корпоративното лицемерие. Значи ключовите моменти са, че държавата подкрепя милиардер, по начин да не изгуби водещото си влияние в компанията, дава му 9 милиарда срещу проформа обещание за съкращаване на 500 милиона и всичко това се прави с парите на данъкоплатеца, неговите гаранции и витиеватото одобрение на ЕК. Държавна помощ отвсякъде, бранеща влиянието на опредлени хора и маскирана като загриженост за работните места. Ако беше така, държавата трябваше да притисне онова милиардерчето, да му купи акциите и да стане реален собственик на мажоритарен дял. Сега си е далавера. Само дето далавераджиите са по-лустросани и с по-бели якички.

към държавната собственост. За да фалират по-бързо нали.

Не се напъвай. Не чаткаш. Фарлит не може да има, защото няма нормална държава, която да освободи хилади квалифицирани пилоти. Това е капитал. Въпросът е, дали се придобива реална собственост, защото компанията разполага с активи за много повече от 9 млрд. За да ти светне, само един А380 е половин милиард. Няма полети, няма ликвидност. Точно това се покрива. Утре ще има пак печалби. Немците знаят как се прави. Въпросът е кой ще получи активи на огромна стойност срещу тази инвестиция в акции. Е, няма да е държавата. В това е порочността, която превръща тази сделка в недопустима държавна помощ.

И тези наливат държавни пари в полуфалирала компания... идиоти.