Коментари - ЕС продал двойно повече електромобили за 2019 г., България на последно място | Бизнес.dir.bg
назад

ЕС продал двойно повече електромобили за 2019 г., България на последно място

Продажбите на дизелови автомобили в Общността са намалели с 13,9 процента до 4,65 милиона единици

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - ЕС продал двойно повече електромобили за 2019 г., България на последно място | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

България е на първо място по най-малко продадени електромобили.

Ама кажете колко са бонусите и държавната помощ за тези, които ги купуват тези колички! Идеята е заради пустите истерии на шведчето да си подпомагат с държавни помощи индустрията- нещо инак забранено. България още няма детска болница и не може да дава държавни помощи за тези мераклии за лесни пари. Това е политическа корупция в полза на определени бизнеси.

За БГ покупките на електрическите МПС сигурно 100% са само от Spark

Идеално! Скоро никой няма да купува дизел и цената ще падне наполовина. Между другото гледахте ли си новите касови бележки за гориво - реална цена на дизела 1.20 лв. Всичко друго го 2.27 акцизи, ддс-та и т.н.

Пълен ташшшаккк.с тия електромобили. За производството на батериите има много по вредни емисии,отколкото да караш на дизел или газ. Ама тези глупаци си знаят. Електромобили че електромобили.

То щото при производството на дизел, около рафинериите ухае на маргаритки и не цапа...

Българина кара Форд Фокус 15 годишен за 3000 евро, на газ разход 7 лв. на 100км и си сфирка, хем екологично хем без пари. Западно европееца се набутва с 60000Е за тенеке със съмнително качество, храни банки, сервизи и всичко по веригата и резултата пак същия , само дет се гърби 3 пъти повече, няма време за живот и внасят източноевропейци да им оправят жените. Айде мерси, не искам нов автомобил, аз искам да живея.

Да се чудиш що тия западноевропейци не бягат масово в България, а е обратно....

То такива, като теб с кочините при среща с крайпътно дърво обикновено се преселват в отвъдното, а не "балъците" с нови автомобили.

Като цяло народа е беден за тези нови коли а богатите тук купуват огромни тежки лимузини или спортни бегачки. И още една пречка - електромобил не може да се застрахова като такъв защото двигателят няма обем.

Не може да се застрахова? Май бъркаш

Другосий дизила да трови дицата фмахалата

ЕС продал ??? ЕС е купил !!! В ЕС са продадени!!! Кое е вярното?

Продажби в ЕС (т.е. първа регистрация) електрически изцяло - 290 923 хибриди - 465 026 (които са си по същество бензинови +- няколко километра без вредни емисии) дизелови - 4,65 милиона бензинови - 8,96 милиона