ЕС постигна сделка за зареждането на електромобили и за алтернативните горива
Гражданите вече няма да имат причина да се тревожат за това дали ще намерят къде да заредят, заяви шведският министър на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - ЕС постигна сделка за зареждането на електромобили и за алтернативните горива | Бизнес.dir.bg
Коментари
можете ли да ми кажете как и от къде се добива лития и кобалта за батериите? Колко е безопасно и кой точно го добива? Както и какъв точно е процеса на произвеждане на една авто-батерия, какви са вредните емисии от завода производител и къде са разположени тези заводи? Къде и как се съхраняват старите батерии по автоморгите? Имам и още няколко въпроса за после...
В момента активно се Насочват и лобират за проучвания , сондажи разработване и добив на залежите в океаните. Кой плувал с делфини плувал, рибата и без тва е натровена с тежки метали и микропластмаса така че нея съм я отписал вече :))
Съсипаха зеления преход. В България почти няма станции за безплатно зареждане на електромобили. Цената на електромобилите е много висока, в България няма субсидия за закупуване на електромобили, а за да стане изгодно карането на електромобил трябва да се изминат между 300 000 и 400 000 км при положение че зареждането с електроенергия е безплатно ( вече почти няма такива), в противен случай е по изгодно да се кара конвенционален автомобил на бензин, дизел или газ. В момента операторите на станции за зареждане на електромобили злоупотребяват с цени от порядъка на 0.90 лв./ кв. ч. при положение че държавата ги субсидира и им изплаща всичко над 0.25 лв/кв. ч. Сметката е проста със стария ми дизелов автомобил изминавам 1000 км. с едно зареждане 60 л. х 2.80 = 168лв. С електромобила изминавам 1000 км. с 3 зареждания 64 + 64 + 32 = 160 кв. ч. х 0.90 лв = 144 лв. Кое му е изгодното?
Май май ще трябва да събираме пари, което не е ясно ка ще стане при тая инфлация, за чисто нови коли през 2033та. Единственият шанс е тоя бъркоч ЕС да се разпадне или да го напуснем. Изроди сатанисти!
Какъв капан си залагат европейците! Това ще взриви ЕС! Ще може ли да се продават автомобили с ДВГ произведени в други страни на територията на ЕС? Ще имат ли предпази мита? А другите страни ще стоят и ще гледат. Нали ще настане иконимически катаклизъм. Какво ще ядат стотиците милиони хора изхрабващи се от петрол. Нали целия арабски свят ще колабира икономически без петрол. Това се отчита от ЕС , но не се говори. Какво ли ще стане?
те самите не си вярват. Просто разпространяват фишеци за баламите, за да създават хаос в главите на хората. Както колите с електрическите двигатели, така и с тези на водородна основа са химери от икономическа гледна точка. Екологическият „отпечатък“ на колите с двигатели с вътрешно горене е пъти по-добър.
Ето ви джендърското измъкване от собствено надробената каша: е-метан! В превод - останалите изброени са фантастика и неприложими, електрокари стават за количка тип "мама да отиде до детската градина и магазина". С добавянето тихомълком на е-метан означава, че всички двг мпс автоматично стават зелени, ако имат газ уредба за метан (CNG).. дали ще се използва е отделен въпрос ;) а дали метан или пропан бутан, ще видим като наближи 2035та... И колко Е ще има в метана.. зависи колко танкери са предплатени
Порше имат завод за такива горива, 10 кинта литъра излиза
"... в срещата, на която възнамерява да постави въпроса за компенсиране на скъпия газ в българското газохранилище "Чирен"..." - как така, кирчо и кокорчо казаха, че не руската газ (която после се оказа, че била пак руска, но през посредници) е най-евтината газ на света?!?