ЕС одобри допълнителните мита върху китайските електромобили
Въпреки че са приети, влизането им сила не е гарантирано, тъй като ЕК може да ги отмени, ако постигне споразумение с Китай, по каквото се водят преговори
Обратно в новинатаКоментари - ЕС одобри допълнителните мита върху китайските електромобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
Алоооо, Мониката Сергеевна Станишевская. Уъркталанта! Пак ли тинтири-минтири и тъпизми присъщи не за големи хора, а за 2-годишни деца? Айде малко по-сериозно по темата! Във всяка една капиталистическа кочина и най-вече в днешна колониална България, работа се намира само по два единствени възможни начина: 1). С връзки и с познанства - по американски му викат нетуъркинг; 2). С пари - като си платиш на безбройните безполезни посредници по веригата, наречени (Анти)Човешки ресурси; Кой да те извика на интервю, освен ако не си човек на човека или не си платиш като поп на поредната малоумна кифла/или педал с оскубани вежди, от (Анти)Човешките ресурси? Не случайно през последните над 20 години интересът към "професията" мениджър по (Анти)Човешките ресурси е толкова голям? Особено пък в САЩ, откъдето дойдоха всичките тези тъпи и малоумни неща и практики. Заставаш на входа и на изхода по веригата свързваща работодателя-робовладелец и безбройните роби, които идват да търсят работа срещу шепа трохи от робовладелеца, и започваш да ги дереш, скубеш и стрижеш тия роби с "комисионни", "такси" и прочее, или по-просто казано - рушвети, за "уреждане" работа на робите. И пей сърце - само за няколко години ставаш милионер/милионерка - от комисионни, рушвети и рушветки. Робовладелците-работодатели знаят прекрасно за тия мръсни практики, ама кво им пука, нали робите са точно за това - да бъдат лъгани, стригани, скубани, одирани живи, и най-вече да бъдат експлоатирани и ограбвани. "Професията" ЕйчАр е последното убежище и спасение за всички онези слабоумни, ниско образовани и ниско интелигентни твари с психически отклонения и без никаква квалификация, талант или заложби. Иначе казано - тотални некадърници, дето за никъв чеп не стават. Това е истината. Хахахахаха.
Тук целта е описана отдавна в Програма на ООН за 2030. Официално я има на сайта на ООН, така че няма нужда някой да почне с конспирации и т.н. Значи, искат въглеродни квоти на човек и следене всеки какво потребява. Затова и натискат за цифрово ид и да отпадне кешът- той не може да бъде следен. От там са квоти- 2 пътувания с нискотарифни за 3 години, 50гр месо на човек на седмица, 2 чифта дрехи на година, ограничение на километрите пробег с личен автомобил. Който мине квотите- може да купи от друг и да зареди или плаща глоби. Богатите са го измислили- те пари имат и в крайна сметка ще ти вдигнат хляба и ще имат за глобите. От там и ЕС забранява постепенно кеша, в момента промотира бързи преводи, преводи към телефонен номер и т.н.. По план е трябвало догодина да излезе дигитално евро, но са забавили проектирането на системите и затова е отложено. В него е заложено по цифрово ид да има в централната банка пълно досие с всички възможни плащания от всички сметки, карти и т.н. на човека и лимити по типове плащания да могат да се подават. Пише си го в проектната документация и проекта за директива това. В момента централните банки получават само номера на сметки или карти без връзка с човека. С цифровото евро всичко това отпада. Избиват и всички източници на храна извън корпорациите. Затова и правят безумия като в Англия гласуваното да се платят 22 милиарда за "инсталации за събиране на СО2 от атмосферата". Бяха направили сметка- 1 хектар на инсталация е равно на 2 хектара засадени дървета като ефект. Ама ще пазят природата, като убиват растения и животни и строят безумни инсталации, дето убиват природата. Защо ли? Просто земята на фермерите изчезва и става като в Китай- кажеш, че партията не е най-доброто, режат ти телефона и не можеш един хляб да купиш. Какво да се чудим защо искат да забранят евтини автомобили? Те не искат средния човек да кара автомобил. В Англия Стармър предложи вече с тази обосновка 0.19 паунда - 40ст на километър.
И? Китай отвърна на новите мита- отказа доставки на 500 000 тона свинско месо от Европа и подписа с Русия. ЕС все още има да разбират, че санкциите им все по-малко ще работят, защото санкционираните просто вече имат достатъчно силни икономики и други страни да им помагат. Няма как да държиш близо 140 страни със санкции и да чакаш те да се оставят зависими от теб. Ако пък си и 10% от населението на планетата и 5-10% от ресурсите й, убил си местното производство и си тотално зависим от внос, даже на основни храни, то ти санкционираш само себе си и се забиваш повече. Сложиха санкции на Русия. И? Пак карат нови коли, просто Китай купи местните заводи и наля да излизат Лада, Москвич и т.н. на кило. Суперите са пълни и то в пъти повече от западните. Хората реално не усещат грам санкции и Русия е с външен дълг 300 милиарда - 13% от БВП. В същото време Германия оскъпи тока яко, хората реват, че сметките са убийствени и няма за храна на края на месеца, дългът е 160% от БВП(6.6 трилиона при 4.5 БВП), закриват се заводи заради регулации, безумни квоти за ЕВ при липса на купувачи, съкращават се масово хора. И що това? За да се налагат европейски ценности на хора, които явно грам не искат тия ценности и искат да бъдат просто оставени да си следват техните религии, обичаи и т.н. Ако искаха да сменят властта, биха излезли сами масово без нужда от санкции, НПО да спонсорират опозиция и т.н.
Нали живеем в демокрация и пазарна икономика. Ако китайските автомобили наистина се чупят лесно, пазарът щеше да ги отхвърли, а ако ги отхвърли, защо тогава се утежнява тяхното разпространение?!? Хм?!
Все пак в Голем смех има някакво достойнство, признавам му го. Публикувал е 50 поста и използва само едно име. Мнозина от неговия отбор си измислят по ново име за всеки пост, уж има масовост на изразеното в постовете мнение.
Кво се правите бре русофили! вие нямате пари за кола на ваши години, камо ли за нова китайка
Само мита, а нямаме 1 производител ние, дето да прави адекватни ППС, не за гъзария, а за ходене от точка А до точка Б. Китайците имат точно това, и от това ги е страх тукашните производители. Само за пример, ако си вземете китайски електро велосипед, и европейски такъв, и ще видите за каква разлика говорим. Китайците всичко са измислили и са го направили почти скутер. Вече ми е с 20000км и няма грешка това животно. Тук имаме някакви хипарски "стартъпи" дето се опитват да продават лъскани ябълки на снобки особи.
за 35 хиляди евро ще си вземеш самолет като АВАТР! 86 кв батерия със 500 коня! От това ги е страх всоичките европедалии, които си продават някакво скапано пежо хибрид за 100 бона!
И ще се забиеш в първия стълб с тая купчина токсична китайска пластмаса :) хахахахахаха
даже не знаеш за какво иде реч, глупендер! АВАТР е на ниво волво, дори по-добро. карай си 40 годишния голф и не се обаждай глупако
Не карам коли 2-ра ръка, превз 7-8 години си купувам нова и продавам старата на някой копейкаджия като теб, дето даже после черпи и се хвали с нея, че била на реални километри и много запазена, уникат направо :) хахаххахахаахахахаха
караш, караш, купуваш си сладолед през 7-8 години муахаха глупендерите от дб и пп много знаете, но само да започне да се продават такива коли ако ще и 100 хилки да ги пуснат ще взема китайска за да забия пирон в ковчега на еврогеитеее
Дай и 200 хилки за китайски боклук ако ги имаш и се фукай с него по улиците, аз все някак ще го преживея това :) хахахахахахахахахахаха
Ти може и да го преживевеш в циганския квартал ама еврогейските автомобилни компании са капут муахахахах мед ми капе на сърцето, че ще мога с нещо да помогна за разпадането на евро концлагера
Виждам, че си добре запознат с живота в циганските махали, явно заедно родата ти живеете там :) хахахахахахахахахахаххаа Давай направо всичко, каквото имаш да инвестираш в китайското автомолбилостроене да го събориш най-после тоя ЕС :) хахахахахахахаххаа още от 1917- го чакат ушанките тоая запад да фалира, а то кво стана ? От тогава насам фалира единствено СССР и се разпадна :) хахахахахаххахха
До поста ти за коли втора употреба: ама тл лъжеш за километри те ли, бре? Значи няма причина да ти вярваме за каквото и да е било.
Не разбрах как е гасувала България.
ЕС все повече заприличва на концлагер ! Да , той и преди десетина години си беше такъв , нооооо ... с подобрен хранителен режим . Сега обаче е доста различно . След Кривите краставици , щастливите кокошки и най-вече ПИТАТЕЛНИТЕ Евробуболечки и червеи , тепърва ни очакват нови сюрпризи . А именно : РЕКЕТ върху Китайските промишлени стоки , които .... ъъъъъ отдавна прехвърлиха 90 процента от изобщо всичките такива . Няма да се учудя , ако дойде време да си вадим визи за Братска Русия , откъдето да си купуваме Автомобили , климатици , телевизори , компютри и смартфони , поради простата причина , че тук явно искат да ги направят НЕПРОДАВАЕМИ ! При Тошо поне си имахме Кореком , където макар и скъпичко , по втория начин все пак сио купувахме ВСИЧКО ( актуално и модерно за времето си ) Днес обаче такава опция явно НЯМА да има !!!
Сега внезапно ще се окаже, че стоките от ЕС не отговарят на китайските стандарти и ще им бъдат наложени забранителни мита в Китай. След това ЕС по стар навик ще почне да се оплаква как в Китай няма демокрация и свободен пазар.
Не дрънкай глупости. Китайците са производители! И копирачи! Мразените от теб ""еврогейци" не са глупави като теб. Те си пазят технологиите, особено новите и не ги дават с лека ръка на жълтурките. Това, че наводниха света с пластмасови боклуци, не означава, че са напреднали!
Кое точно от това, което съм написал мислиш, че са глупости? Това, че Китай ще въведе ответни мита срещу стоките от ЕС? Или това, че като видят китайските мита европейците веднага ще почнат да се оплакват и да обясняват как европейските мита са хубави, а китайските са недемократични и лошо? И забележи - никъде не бях използвал думата "еврогейци". Ти я употреби първи, значи явно наистина европейците са си изградили съответната репутация, щом даже техните почитатели, като теб, ги наричат "еврогейци".
Лишават ни от превилегията да притежаваме хубави бюджетни електро автомобили, нали трябва да се купуват недостъпните европейски.
Китайски и хубави ? :) хахахахахахахахахахахахаха сглобени с най-евтините и некачествени материали, ама иначе много хубави, а ? :) хахахаа
тъкмо - оригинални китайски резервни части. А сега плащаш в сервиза за оригинална, а те бутнали пак китайка
На вас изрожденците много ви се иска да държим границите на ЕС отворени за китайските боклуци. Но това е глобализъм, другари, а глобализмът винаги е лош. Нали така?
Има ревю на Зеекр 009 (Гийли, собственици на Волво/Лотус/Полстар) в Тубата. Цената на вана е 60 000 долара в Китай. Качеството е на ниво Ролс Ройс. Гледайте го. И живейте в заблудите на фашистите на Давос, които ви зануляват.
Подкрепям с 2 ръце ! Не може да се позволява на превозни средства, които не покриват никакви европейски критерии за безопасност да се движат по улиците ! Видяхме какво се случва с китайските електрически тротинетки !
Руските автомобили също трябва да бъдат забранени в ЕС ! Нямат елементарни предпазни системи, нямат дори АБС !
Глуп*к - нали се сещаш че като няма конкуренция европейските ще ти сложат цени от 100 бона нагоре... и като забранят ДВГ- тата ще гледаш кола през крив макарон. Да не говорим че ограничаването на конкуренцията автоматично води до падане на качеството освен покаването на цените...
Като те помете някой 4 колесен китайски боклук, понеже частите му са направени от най-евтината и токсична пластмаса и се разпада като го напече слънцето или няко руски тараласник, дето не може да спре за по-малко от 200 метра, понеже няма АБС друга песен ше запееш....
Не знам точно колко хора в България са катастрофирали с "американски" коли, но няма и мого катастрофирали с руски, по тая логика да те питам ти кой модел "Лада" караш ? :) хахахахахахахахахаххахаххаа