Електромобилите на българин влизат в конкуренция със световните марки
Компанията Sin Cars, базирана в България, планира дебюта си на фондовата борса у нас чрез новия BEAM пазар за растеж на МСП, обясни изпълнителният директор - инж. Росен Даскалов
Обратно в новинатаКоментари - Електромобилите на българин влизат в конкуренция със световните марки | Бизнес.dir.bg
Коментари
Малко плЪтена рикламка преди листването на борсата ли? Та и ДИРНИЧЕТАТА да намажат малко на филиията. Изобщо туй сайт ся на Гей Станишев ли е, на невестата Моника или на някоя друга банда ченгета?
От казаното разбирам, че много държи на Made in Germany да пише на колите му, въпреки, че ако започне да ги произвежда повечето неща ще са вероятно китайски. Ще ги сглобяват в България за по-евтино и ще ги карат в Германия за добавяне на някой елемент и за да могат да сложат заветното Made in Germany. Тарикатче е, спор няма. Научил се е от немските автопроизводители как се прави. И онея от дълги години така правят, а накрая качеството китайско. Нали не си мислите, че може да е конкурентен, ако произвежда колите си в Германия и особено в Мюнхен, където цените и заплатите са най-високи. Това е градът с най-висок стандарт в Германия. Фирми, като БМВ, Сименс и Бош се изнасят, защото им е скъпо, а тоя нашия там щял уж да ги прави. Аре не на мене тия!
"С много неща може да допринесе държавата. Например в Турция се произвежда електромобил, който е изцяло държавна изработка - страната осигури средства и финансиране, за да може тази индустрия да започне да се развива. Така че, ако искаме нещата да се случват, държавата трябва да се намеси сериозно, да изгради своя политика в тази посока." Държавата е лош стопанин. Това да не е комунизъм, че държавата да финансира сектори? Я да се оправяте всички псевдо демократи и капиталисти сами, каквато е сухата теория!
01 Авг. 2019 Общинската организация на ГЕРБ в Русе се обяви срещу новия си председател Росен Даскалов, определен от Изпълнителната комисия – висшият ръководен орган на партията.В нарочна декларация, отправена към партийния лидер Бойко Борисов и членовете на Изпълнителната комисия, от местната структура определят решението да им бъде натрапен Даскалов като нелегитимно, тъй като никога не е било подлагано на обсъждане и не е съгласувано с тях. 08 Авг. 2019 Напрежението в партийната организация на ГЕРБ в Русе ескалира в навечерието на решаващата конференция, на която ще бъдат направени номинации за кмет на дунавския град. Броженията и недоволството, които започнаха преди десетина дни, бяха предизвикани от решението на висшето партийно ръководство - Изпълнителната комисия, да отстрани досегашния общински шеф на ГЕРБ и кмет на Русе Пламен Стоилов. Той бе сменен на партийния пост от бизнесмена Росен Даскалов, а рокадата предизвика очаквания, че Даскалов ще е и кандидатът на ГЕРБ на местните избори в края на октомври. 02 Дек 2019 Бедрос Пехливанян смени Росен Даскалов начело на ГЕРБ-Русе. Бедрос Пехливанян е новият общински ръководител на русенската структура на ГЕРБ, стана ясно, след като изпълнителната комисия на партията е приела оставката на Росен Даскалов. 20 февруари 2020 Росен Даскалов: Планираме да излезем на борсата през април 2020. Кога очаквате да започнете производство и по колко електромобила ще правите? Имаме прототипа, трябва да протекат хомологациите и догодина (2021) по това време трябва вече да произвеждаме. 07 юли 2020 Г-н Нунев е един влиятелен човек в нашия град. Даскалов изпълнявал всичко стриктно и не знаел дали Пламен Нунев е кадрувал в Русе. Днес прокуратурата отново проведе разпити по делото за търговия с влияние срещу Пламен Бобоков. Този път под удара на въпросите застанаха и бившият общински ръководител на ПП ГЕРБ в Русе Росен Даскалов и премиерът Бойко Борисов. На този не бих му дал и патките да пасе. Какво остана да си купувам акции на великата му компания… Ако все пак някой иска да види какви „електромобили“ възнамерява да прави въпросният „визионер“ може да погледне в линка. Тата корпорейшън, мейд ин Булгари… https://youtu.be/JirQY7yvchQ
От целият карашик не разбрах кое е българското на колата? И второ: С какво облъчват " индженеритье" в русенския университет, че всички са с желание да творят, откривайки топлата вода?
Как са го оставили да позира в тая поза ?! Изтъпанчен като някой бай гей с надменна, самодоволна усмивка и излъчване от рода "Е па най-добрите са и това е! " :D
Па тебе даже не те изтъпанват и да позираш бе приятел, страхотен и уникален си! Незаобиколим фактор си, НОМЕР 1!!!
ами,той си е гейзер.жена му-(адвокат)го хвана на калъп с ездач.баща му-известен автомобилен състезател от миналото го изгони от фамилния бизнес от с. Басарбово (имат сервиз на bmw).сега разхожда разни девойки,за да не го разнасят хората,че обожава едноокия,с червената глава.като се отдели,направи свой сервиз за bmw.услугите с цени от космоса,качеството като от калайджийски катун.но,явно се надушил с някои шваби(често ходеше в германия на опреснителни курсове за обмяна на опит на сервизите на bmw) с неговата ориентация и така...
ами,той си е гейзер.жена му-(адвокат)го хвана на калъп с ездач.баща му-известен автомобилен състезател от миналото го изгони от фамилния бизнес от с. Басарбово (имат сервиз на bmw).сега разхожда разни девойки,за да не го разнасят хората,че обожава едноокия,с червената глава.като се отдели,направи свой сервиз за bmw.услугите с цени от космоса,качеството като от калайджийски катун.но,явно се надушил с някои шваби(често ходеше в германия на опреснителни курсове за обмяна на опит на сервизите на bmw) с неговата ориентация и така...
Чета коментарите и онемявам.... Заслужаваме не само Шоуто на Слави, а и кукленото даже....
Из сайта на тази велика компания, конкурент на Тесла.. (Те не са си направили сайта, тръгнали коли да сглобяват) Eco Friendly Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam…
Тоя не си намери място Та разработвал... Ей цървул ксто научиш разликата между разработва и краде тогава ми обяснявай за китайските си измислици и те крадени разбира се.
Досегашните коментари обясняват защо България е в такава позиция. Безнадеждно, съжалявам.
Имаше един ректор на ВМЕИ, който обясняваше как ще ги бием американците по коли. И правеше някакви модели с главно крадени конструкции. Казваше се Камен Веселинов. Чукаше някаква обществена жена Албена Вуцова, любовница на 15 тариката. Агентка на ДС. Та новият удари в земята комунистическата номенклатура по лъжи и тарикатлъци.
Bижтe мoятa тийн пyткa - WWW.BG17.CLUB
"Ева Майдел в Sin Cars: В България имаме потенциал да сме в челните места по иновации и технологии в ЕС" Надявам се да е станало ясно какво ни се рекламира. Иначе сме на последно място в ЕС, но на първо по биене на тъпана за номенклатурата.
"Това нещо ме прави горд българин. Продължаваме да работим за нашите автомобили!" Все пак на уточнението познава ли Пламен Бобоков, заяви: "Г-н Бобоков е един русенец, който като бизнесмен, сериозен, всички русенци познават - аз също познавам. Винаги е бил съпричастен към мотор-спортните ни деяния. Винаги е бил съпричастен и е помагал със спонсорски договори."
... Прехвалената му спортна кола е с тръбна конструкция от 19 век...хората вече 25 години ползват карбонов монокок!! Електричките му и те са тръби за оранжерии, акумулатори Монбат и криви стъклопластови панели...дизайна не го коментирам изобщо....абе жалка картина.... И като видиш колите на Харватите
Е, не може да правиш предизборна кампания с петна от пот под мишниците. Не може. То и автомобилите ти ще са същото.
Неуспелия кандидат кмет на Русе излъчен от Герб, който не успя да събере и 15% е решил да крънка пари по друг начин, а :)))
направо като с чушкопека и цървулите. първи и не надминати.хаха и по магистралите сме пхрви
А народа реве че били изгонили децата ни в чужбина, ей на, тоя ще не си направи фабриката в България?
Някога преди много години в София част от леко-товарният транспорт се състоеше от електрокари.Бяха два основни вида ,бордови и малък фургон.Бордовите разнасяха въглища ,дърва ,разни насипни товари ,предполагам до към 700-900 кг.Фургоните разнасяха основно хранителни продукти ,а някои и сладкарски изделия .За водача имаше оформена малка закрита кабинка.Всички институти и заводи имаха такъв вътрешно заводски транспорт, но тези елктрокари бяха или повдигачи или оформени като платформа.
Няма да се произвеждат в България.
след 200 реда пак счупия тъпомеря! и кво прайм ся? аве тъпи джурнал и издмисланеци пак ни гъбаркат! ЩО? ами за статия за ония??
Местен дерибей в Русе с родители от номенклатурата. Експлоатира всеки за жълти стотинки. Безмерно консомолско леке!