Брюксел налага допълнителни мита и китайските електрически коли стават още по-скъпи
Решението идва след провал на преговорите с управляващите в Пекин
Обратно в новинатаКоментари - Брюксел налага допълнителни мита и китайските електрически коли стават още по-скъпи | Бизнес.dir.bg
Коментари
Управляват ни болни мозъци. Този съюз става все по-вреден. Хем искат декарбонизация, хем слагат пречки пред електификацията. Цялата декарбонизация явно е, за да бъдат скубани хората колкото се може повече.
Ами от утре заводите в Китай на германските авомобилостроители да плащат тока и газа на европейски цени и 30% тарифа отгоре че много замърсяват.
Не бих се качил на китайски или руски автомобил, просто ценя живота и здравето си.
време е да не се продават машини за чиповете на насраните чинкове защото ги шиткат на путката
На някой му пука. Европейските автомобили умират. Електрически никой не иска. А купувачите търсят гаранция в днешно време на висока инфлация. Фолксваген е първата тотал щета, следват останалите. Кой каквото сам си направи
И като ги налага тези мита какво очаква да постигне? Заради Брюксел автомобилостроенето в Европа буксува. КАто наложат мита на Китай това как ще помогне на Фолксваген например? Така е когато безхаберни бюрократи се месят на пазара на коли!
35% мито не изглежда много пазарно. 20 хубаво, ама 35?Алчните компании в Германия трябва да ядат.
Неразбираемо е възмущението на задунайския планктон, след като сега тав. Си ще може да продава на воля колкото си ще електрокари на необятния руския пазар. За това бункерния ботоксен шебек, не само може да не иска никакви тарифи на "скъпия си приятел", ами да му ръга и бонус по една кофа газ на всеки продаден електрокар, като подарък от тав. Милер. :-))))))))))))))))))))))
И със вата и без вата често ме ебат в устата. Но когато е със вата ми се стича по брадата !
Нали сте демократични в Евро съюза или само когато ви изнася, боклуци! Нали изповядвате равестно през закона! Заврете си тея псевдо демократични ценности отзад!
Първата война която след ковида загубихме с китай бе икономическата......сега съюзо реагира по същио начин като миналио съюз.
Китайците ако ви сложат мита ? Мерцедес и БМВ нищо няма да продадат в Китай! Малоумници от ЕС!
Га си НЕКАДЪРЕН и ИЗОСТАНАЛ с модерните технологии, друга алтернатива освен данъци нямаш! Кой ще ги купува, като цената им е ТРОЙНА на двг модели от преди 5-6 години?!? Всеки къща ли има да зарежда на нощна за 2-3 лева?
Опит за отговор на Владо (нерегистриран) /2024-10-29 19:51:44/ За по разбираемо ще го обясня с пример: 1. Примерна цена на „електрокара“ от завода производител (в случая – Китай) е 40 000 лв. 2. Стандартно (в момента) мито – 10% - става 44 000 лв. 3. Предвидено ново мито - 35% (10% + 35% общо 45%) – става 58 000 лв. 4. И така, ако добавим и ДДС (20% върху всичко до тук) – става 69 600 лв. За да не разводнявам нещата умишлено не добавям транспортни разходи и печалба за търговеца! Т.е. формирана е (теоретична) КРАЙНА ЦЕНА за клиента от 69 600 лв. (40 000 лв. + 29 600 лв.) За разликата от 29 600 лв. (които отиват в хазната) се е „погрижила“ държавата, грижеща се за поданиците си (клиентите), които „безропотно и с удоволствие“ я плащат!!! Сега разбирате ли кой в края на краищата плаща масрафа?
Ама тези от Брюксел винаги съвсем случайно забравят да обяснят на хората къде отиват парите от митата от внос на стоки. 25% отиват в държавата където се внася стоката и 75% отива директно в бюджета на ЕС. Ето затова е този зор за тези мита да се вдигат, за да си пълнят бюджета на ЕС, че там положението не е добре. Всяка седмица нанякъде се събират я министри я някакви други и всички си ходят с правителствени самолети и изразходват огромни средства пари, вместо да си правят срещите онлайн.
Хак да им е на пекинските оризаядчета ...да върват да си продават субсидираните електро-бангии в БРИКС МРИКС в бедняшките страни от Юга ..ЮАР МЮАР..Египет Мегипет ..Етиопия Метиопия..в Бразилските фанели и прочие избушени треторазрядни кукундели ..нямат място на най големия платежоспособен Европазар !
Пазарът на Европа е малко под 13 млн коли, на САЩ и Канада е около 17.5 млн, а на Китай е около 22.5 млн. За миналата година европейския се е увеличил с около 0.5 млн, на САЩ и Канада е намалял, а в Китай се е увеличил с 25%
а ве бонак ..оризоядите живеят и се развиват от износ ..САЩ и Канада не са една държава за да ми ги сравняваш с Европазара ...Китай изнася най много за Запада ..там са плащачите ..а не при южните плебеи мераклии за НОВ Световен ред и Светло бУдеще...а Индия която също е голям развиващ и нарастващ пазар също не пускат аванта на оризоядите ..там дори ТИК ТОК е забранен !
Те с тези мита нали щесубсидираш бюрокрацията в ЕС, тези пари не отиват в държавните бюджети а отиват в брюксел за администрация и обиколки на министрите насам натам.
Правя проучване: Кой иска да живее в Китай? Който е за, да ми сложи минусче. И обратно.
Виж какво, има една картинка за Китай в главата ти и тя е изкривена. Може да благодариш на Урсула, посолството, медиите и евроатлантическите ти ценности.
Ха-ха! От +2:-2 оценките станаха +1:-3. Браво на Дир-модератора! Като в нашите избори.
В резултат на което Фолксваген затваря 3 фабрики, десетки хиляди работни места и 10% заплатите надолу (цитат от Евронюз). Китайския пазар е толкова голям, че малко да ги стиснат и ще изписукат. До скоро евро колите бяха без мита там но това май приключи. Вадят секирата за 2.5 литровите и нагоре. Истината е, че през последните 2-3 години двг-тата на легаси компаниите вече не се продават. Китайските марки ги изместиха грабвайки едни бързи 20% пазарен дял за същия този период от Германци, Японци, и тн. Доколкото разбрах списъка с ЕС стоки на дръвника тепърва са подготвя. Така че няма да е само авто индустрията.
Много добре. Някой трябва да сложи спирачки на прекомерното разрастване на автопарка. Никъде не е казано, че всеки трябва да има кола.
Не могат да са конкурентни. В Китай от скицата на дизайнера до поточната линия се стига за година. Това е непостижимо за западният свят. Нито имат инфраструктура нито нужните специалисти. Това са думи на европейски дизайнер работещ там. От там е логично за да оцелеят по някакъв начин, ще продават скъп боклук. Като ще си запазят договорите с Китай за производство на чарколяка. Да го духа потребителя и свободните пазари. Демокрация до дупка. Корпоратокрация до край.
Това е несъществена тема. Никой нормален човек не се занимава с електрички на батерии.
Китай развива най-дивия капитализъм с огромно разслоение на населението, стотици милиардери и страшна експлоатация на работниците. Опитът на Запада показва,че така се напредва бързо. После се сблъскваш челно с фактс, че само с експанзия не може вече да растеш и започва дълга стагнация. Виж Япония - тя е бъдещето на Китай. А Западът доогава вече ще е преминал към социализъм.
Опит за анализ. За това в Китай има средна класа. Отвори си тубата и зяпай турист блогърите и ела да ни кажеш пак. Тъпотията ви е безгранична. Главите ви са пълни с такава помия, че отказвате да я изкарате и да погледенете реално на нещата. Просия я разпаднахте, стана четвърта икономика в света и седма по индустриално производство. Не ми се мисли какво ще направите с Китай.
Каза. Лайнарката изпълни.
Този е СИО на БлекРок. От там идват всичките "благини" на затоплизма, феминизма, климатизма, джендеризма и тероризма. Хората от 5 трилиона активи, направиха пландемия за да стана 7, а след убиването на милион и половина укри и 100 000 палестинци е 11 трилиона. Вервайте още в ЕССР, НАТО, ООН и други платени организацийки.
Да сложи тарифи на всички части, които произвежда за Германските малоумници и всичко си идва по план. ВЕЛОКОЛЕЛЕТА. Схващате ли как ви меткат на шиша или трябва да хапнете от новите хлебарки?
Ако утре китайците кажат - спираме вноса на БМВ, Ауди и ФВ, гледай каква веселба ще настане. Не ще махнат санкциите ами ще им плащат да си внасят колите.
Целта е да караме скъпите западни боклуци чието качество е по лошо от китайските евтини ел коли , погледнете в тубата изложения на автомобили в Китай и ще видите истината .
количка с мащаб 1:18 струва 280-320 лв откъде накъде голамата струва 350-300 пъти повече.
Всъшност Китай крадат технпологии и скапват бизнеса по целия свят, Запада направи огромна грешка като ги финансира и индустрализира.
Вече могат и да не крадат. В много области са напред. Развиват най-дивия капитализъм с огромно разслоение на населението и стотици милиардери. Опитът на Запада показва,че така се напредва бързо. После се сблъскваш челно с фактс, че само с експанзия не може вече да растеш и започва дълга стагнация. Виж Япония - тя е бъдещето на Китай. А Западът доогава вече ще е преминал към социализъм.
Тия които слагат минуси да опитат да продадат някаква стока в Базар.бг. Хората там или подбиват цената на половина или си купувт евтино китайско менте. Това не само свързано с Базар.бг какво и друго да се сетите с който и да е бизнес е в това положение. Интелигенти хора, не икономисти, могат сами да видят че стоките от Китай са нереалистично на ниски цени.
Понякога си прав за някои неща! В случая частично. Да, крадат, но имат и иновации, не скапват, търгуват, защото няма конкуренция. Не става само с ЛГБТ и лъжи за бялото превъзходство. Обаче нещата са изпуснати и Китай е набрал скорост, няма алтернатива и ще се наложи или компромис или война? Вие кое предпочитате?
Е у завода на киро и киро домусите... идват наготово . Освен всичко в Ловеч винаги са се произвеждали мепесета със китайско качество.
Ха ха, европейските автомобилопроизводители, рязко ще загубят китайския пазар заради урсуса. Само 10% от пазара на електрокари владеели китайците, но видиш ли ти много пречели на алчните акционери на европейските производители да лапат огромни печалби... урсуса целенасочено скапва индустрията на ес - евала урсуске, ти ще сбъднеш пророчествата за ислямизиорана и изостанала европа.
се нарича. За защита на родното производство. В България е практикувано от Стамболов.
ЕС пак си подаде розовото дупе на Дракона, но с Урусла начело и подобни, няма друга латернатива май, това са тотални олигофрени. Те потъват, обаче се дръвчат на този със сламката, спасяването няма да е безсплатно, но другия вариант е по-лош.
Тия главоци нали знаят че 2 от 3 неща на пазара са китайски за какви се мислят тия мисири?!?
Какво означава "незаконни държавни субсидии"? Какво им е незаконното, щом са държавни? ЕС не субсидира ли селското стопанство, примерно?
Ако Китай 1 месец не прати нито един контейнер за ЕС. В ЕС и клечки за зъби не могат да си произвеждат и ще е чудо.
КНР субсидира проозводството на агрегати и модули за автомобили. Така е с всяка една индустрия. ЕС и в частност немците се къпеха в пари. Автомобилостроенето отчаено молеше загубеното ръловодство на ЕС да НЕ ГО ПРАВЯТ. Но, уви, не можеш да сбъркаш от къде е дошла фон дер Л...., така де! А отговора на Китай ще е спокоен, тих и ... брутален.
че още доста преди падането на Желязната Завеса именно много западни производители на автомобили (Волво, БМВ, Мерцедес, ФИАТ) са настоявали пред правителствата в техните държави да се ускори процесът по създаване на един вид по-сериозен "Европейски Съюз", макар и само в рамките на Западна Европа, за да не отидат да произвеждат в Китай. Повтарям - става въпрос за годините около 1970-1980-та. Понеже Западните правителства още тогава са били доста мудни (както и днес впрочем) във взимането на важни решения, не успяват да реагират навреме и големите концерни "прескачат" Европа и отиват да произвеждат евтино в Китай. Как Китай се възползва от това вече на всички ни е пределно ясно. Инфомарцията за това, което написах, изтича някъде около 1990-та/1991-ва при нахлуване на група екоактивисти в някакъв небостъргач на лобеистка компания във Франкфурт на Майн, където групата се сдобива с множество засекретена информация поради простия факт, че тогава никой от отговорниците на лобеистката организация не е предполагал, че може да има икономическо "връщане назад", т.е. че капитализмът така или иначе е победил завинаги и е без значение какво ще става оттам насетне.
Къде ше си продават кошниците?!? Или ще стане задължително да караме немска барака?!?
Медиите що не обясняват как действат всъщност митата, а само пропагандират малоумията на САЩ и Европа за митата срещу китайците, един вид правят мръсно на Китай? Да вземат да обяснят какво точно значи мито и КОЙ ГО ПЛАЩА НАКРАЯ.