Тръмп подписа с емира на Катар сделка за самолети на "Боинг" за $200 милиарда
Споразумението е за покупката на 160 до 210 летателни машини от американската компания
Обратно в новинатаКоментари - Тръмп подписа с емира на Катар сделка за самолети на "Боинг" за $200 милиарда | Бизнес.dir.bg
Коментари
Те тези Дрийм Лайнери не ги ли спряха от произвдство, заради многото катастрофи стях. Боинг го беше закъсал яко заради това.
Тези договори са добро пожелание. Колко самолета реално ще купят ще покаже времето, а до тогава Тръмп няма да го има вече. Самолет за над 1 милиард може да бъде само стелт. Най-скъпият пътнически Боинг е 300 милиона.
Да каже, как се получи така, че Ф35 и Ф16 ги целнаха ХУТИТЕ и едва се прибраха да кацнат? ТОВА Е ПО-ИНТЕРЕСНОТО. Всички индийски медии ги разнасят като чували с картофи. Предложили на Моди да му продадат Ф35, той казал ще си помисля. Изведнъж Палестина свали Рафал изтребител, ма явно през краварска медиина атака, щото се оказало, че някой "помогнал" с данни Палестинците. Да се сещаме ли кой? Индийците направили планирана атака отговор на терористичните акции на вечно обвързаните с англо-саксонците Палестинци, които им вършат черната работа от години. Въобще САЩ циганийте нямат край. И тоя калъф на Дийп Стейта, масончето нарцис е клоун та дрънка. Естествено, че Катар са им партия, нали докопаха на Сирия петрола. Ма тука играят цирк за пред медиите за пореден път. Дончо се здрависва с терориста Ал Джолани и свали санкциите. Ма с Асад не можеше тая раота. МЪРШИИИИ ДОЛНИ, СВЪРШВА ВИ ХЕГЕМОНИЯТА СЕЛСКА.
Операция под Краварско ръководство Моди благодари на Русия за помощ и каза, че С400 са се представили страхотно и ще поръча още от тях. А Руснаците са дали оферта за СУ57 от 50 милиона на самолет (ф35 е 80-125 с ограничения), интеграция с наличните ПВО системи, локално производство на части и помощ към Индийската програма за изтребител пето поколение. Краварника да си прави Бойнго Бойнго.
Доналд Тръмп е перфектният търговец, бизнесмен и милиардер, но не е ИСТОРИЧЕСКИ ДЪРЖАВНИК! Има поведение на граноман, фукльо, плямпало и лапацало !!! Поради това, никога няма да може да направи "АМЕРИКА ДЪ ФЪРСТ". Времето и е минало, така както на Египетските пирамиди и Римската импеия, но ще остави следа !!!
Само не разбрах какви точно самолети купуват саудитците.Един брой излиза на един милиард. Айде стига лъжи и пропаганда.
СРАВНЕТЕ Само един БОИНГ е построил повече самолети, отколкото криворъките ватенки в рашка и ссср взети заедно, през цялото си съществуване. Само един модел БОИНГ 737 се експлоатира толкова широко, че във всеки един момент във въздуха има средно 1200 самолета и на всеки 5 секунди в света един 737 излита и каца А Колко нещастни СУПЕРДЖЕТОВ -100 излитат едновременно? 1-2? Кой ще познае? Слава Богу че 99% от гражданските самолети в руската кочина са Боинг и Аербас, а не руски таралясници - поне хората остават живи.
БЕЗ АМЕРИКАНСКИ КОМПЛЕКТУВАЩИ , ТЕХНОЛОГИИ , ЕЛЕКТРОНИКА , ЧИПОВЕ, русия никога няма да има нормална авиация. ТОЗИ ПАДНАЛ Ту-22 Е ИСТОРИЯ от умрелия СССР . РУСИЯ НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ПРОИЗВЕЖДА повече ТОЗИ МОДЕЛ Смешно е да чуваме за космически сили – ВКС – те съществуват само на хартия, в реалния живот това е съветско ръждиво остаряло желязо, което технологично изостава. Като прочетете мурзилажа разработва - повече не си губете времето - Пълен провал с пътническите си самолети - единият подвижен крематориум - Суперджет-100 , от който в целият свят, който бе направил фатална грешка да го купи СЕ ОТКАЗАХА. - - Вторият МС-21, който зацикли поради липсата на вносни комплектовки и Американски крила от нанотехнологии ,,, Руската авиация ще остане на земята Почти 90% от пътническите полети в Русия се извършват със самолети западно производство. Санкциите обаче не ѝ позволяват да купува нови самолети и резервни части за старите. Могат ли да ги заменят и с какво? През следващите пет години руските авиокомпании ще се разделят с поне 200 западни пътнически самолета - около една трета от флота на Еърбъс и Боинг, който в момента наброява около 700 самолета. Те ще трябва да бъдат изведени от експлоатация, тъй като западните санкции срещу Русия правят невъзможни сложните ремонти
Къде ги видя тези американски комплектуващи бе малоумник? САЩ всичко внася и нищо не произвежда. Без руският титан нищо не могат да направят и понеже купиха менте титан от Китай астронавтите им се състариха докато ги върнат от МКС. Русия са единствената страна в света която си прави самолетите сама. Всичко вече е заменено на руско и вече ги пускат в серийно производство. А относно чиповете, самолетите могат да се управляват и с Ардуино Уан, а Русия произвежда чипове които се доста по-фобри от Ардуино. Освен това сега Русия произвежда тестово оборудване на което да си прави сама чиповете. За самолет чиповете дори и да са по скъпи в отношение към цялата стойност на самолета цената е нищожна Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
колко удобно -забраняваш това-онова на конкурента, санкции ала-бала и ти си продаваш на воля само твоите, не че са по-добри, просто си разкарал конкурента, и 1% собственици пълнят гушата, и като в спорта- уж заради война и бла бла а те руснаците обират всички медали и американците не могат да се доредят, а сега колко удобно санкции и айде медалите за сащ, ако пък руснак спечели му спретват разни допинг истории и му вземат медалите и виж ти следващия бил американец и служебно взима златния медал, хватки, а санкциите са да хванат икономиката на Русия тя да зависи от тях, техни фирми т.е 1% едри собственици да богатеят не че имат нещо по-добро от руското и китайското. Колко си кух, та не схващаш схемите.
Абе идиот, като те карат да купуваш насила как няма да е боинг най- много във въздуха - проста рецепта - монопол и изнудване, а пък в Русия вероятно тия са още от горби, освен това сащ държат разни патенти, забраняват нещо си на други, и какви ли не пречки, добре ли си да мислиш че руснаци и китайци нямат по-добри разработки за самолети, компютри и какво ли не, толко да си прост бива ли. Сащ отдавна са се внедрили в икономиките на десетки държави по света и ги държат така на къса каишка, колониално робство се казва.
Ганьо, гледай си кочинката. Тебе абсолютно нищо не те грее тази новина, та да се ппдмазваш на САЩ и да псуваш Русия.
Провал импортозамещения ОРКИТЕ РЕВАТ ЗА БОИНГ путин моли БОИНГ да се върне в Русия 04/12/2025 Руската Педерация остана без резервни части за самолети. РФ е построила 15 пъти ! по-малко самолети от планираните Към днешна дата са събрани само седем броя или 6,5% от плана. Докато путлер и пропаганда шумно говорят за «успехите на » заместването на вноса и обещават да прехвърлят половината от руския флот на самолети, произведени в РФ до края на десетилетието, СЕГА кремълските служители се опитват да използват подновени контакти със САЩ, за да се споразумеят за в. На конференция в Ню Делхи през март първият заместник-председател на Държавната дума Вячеслав Никонов каза, че би искал БОИНГ да се върне в Русия, за да актуализира своя авиационен флот и да осигури доставката на резервни части На свой ред първият вицепремиер Денис Мантуров обяви през февруари готовността на РФ да обмисли възможността БОИНГ да се завърне на руския пазар, ако корпорацията изрази такова желание. НО ПЪРВО Русия значително подкопа доверието на световната авиокомпания, като конфискува стотици наети самолети през 2022 г., което доведе до многомилиардни загуби за чуждестранни собственици И ЩЕ ТРЯБВА ДА ВРЪЩА ТЕЗИ ПАРИ. И ВТООРО Експертите добавят още, че Русия представлява само малка част от световния пазар на самолети и резервни части. Междувременно Боинг в момента има повече от 5500 поръчки за нови самолети и работи активно за увеличаване на производствените обеми. ДОРИ БОИНГ реши да се върне на руския пазар, отношенията му с Руската федерация ВЕЧЕ няма да бъдат същите като преди нахлуването на Русия в Украйна. През следващите пет години руските авиокомпании ще се разделят с поне 200 западни пътнически самолета - около една трета от флота на Еърбъс и Боинг, който в момента наброява около 700 самолета. Те ще трябва да бъдат изведени от експлоатация, тъй като западните санкции срещу Русия правят невъзможни сложните ремонти
После нека им е лошо на американците при управлението на Тръмп! 200 МИЛИАРДА! 200 МИЛИАРДА! Европа може само да сънува и си фантазира подобни сделки. Дали аджеба Байдън и Камала Харис щяха да постигнат такъв успех? При тях Америка само даваше, западняците и украинците я бяха взели за тяхната дойна крава. А сега при Тръмп вместо да дава милиарди, Америка ще взема стотици милиарди чиста печалба. Ще се осигурят и милиони работни места за американците. Кой не би искал да бъде американец сега?
Цената на един самолет излиза 1 250 000 000 (1,25 милиарда) долара?!? Тези да не са с включени ядрени ракети в тях?
Сметката не излиза-160 самолета за 200 милиарда долара. Нито един самолет на бойнг не струва милиард и 100 милиона бройката. Дори Бойнг 777 е на три пъти по-ниска цена, и то каталожен модел, преди отстъпките за клиента.
В други сайтове се говори,че самолетите струват реално 70 милиарда долара-и то каталожна цена. Практика е при голяма поръчка, а това е огромна поръчка да има отстъпка, но дори и без отстъпката 70 милиарда е цената. Купават самолетите за 200 милиарда, съмнението ,че е налице мега корупция е със страшна сила. Самолети за 70 милиарда ги купуват за 200 милиарда...
Са лидери в производство и нови технологии, обаче в гражданската авиация последните иновации са Руски. Не случайно почнаха да им пердашат санкции ФАЩ още рано рано. Китай е взел сериозна задача тотално да изолира САЩ икономически, като го превърне само в потребител. Не бих се учудил да чуем за джойнт венчър между Китай и Русия в гражданската авиация. Китайците още не са ок с двигателите. Въпреки, че се напъват от години. Така, че Бойнг за да се спаси не става само с поръчка. Реформа трябва, иновация и нещо което САЩ доказа, че не може с думичката РЕГУЛАЦИЯ. Не става само с вертикална оптимизация към печалба. Това не вдява имотният агент Тръмп.
Ма за изпълнението ще трябват Руски ресурси и Китайска обработка на минерали. ХАХАХАХАХАХ
Китай отказа поръчки на 179 Боинга преди десет дни заради митата. Катар прави голяма услуга на Тръмп и спасява Боинг от бърз фалит. Това са елементарни факти, които всеки журналист трябва да посочи в такъв материал, за да може читателя да запомни нещо от новината, а и да не е просто поредния лош машинен превод.
Загуби в операцията срещу Йемен бая пара. Да не говорим колко в геноцида на Сатаняху. Трябва да има някво пълнене на каса. Интересно обаче, дали сделката ще вдигне качеството на изработка на тия щайги Бойнг, щото там е мътна и кървава и трябва бая реформи. От цялата патаклама печели Еърбъс. Яко. Катар плащат, защото те са зад безхаберието в цялото меле. Тия мърши заедно с Ердоган дадоха възможност Сирия да бъде срината. Не случайно Масончето Ибрик на Изсрал Тръмп маха санкциите срещу Ал Кайда. НЕЩАТА СА СВЪРЗАНИ. За това му правят и подаръци самолети. Катар докопа петрола на Сирия. Руснаците по неведома пътека, явно изкомандвани от еврейското си лоби се оттеглиха настрани, нищо, че запазиха базата си.
Друг голям самолетостроител Русия , под санкции, се бият за поредно сринато със земята украинско село !
И не продават оръжия въобще. Разпадат се викаш. ХАХАХАХА. ТЪПАНАРЧЕ, СВО е операция. Даже намалиха рикрутмънта, щото имат в излишък хора. В СЪЩОТО ВРЕМЕ САЩ ГИ ОТПРАХА ХУТИТЕ. ХУТИТЕ. ХАХАХАХАХ