"Боинг" преименува модела "737 Max"
От компанията се отказват от наименованието "Max"
Обратно в новинатаКоментари - "Боинг" преименува модела "737 Max" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ще се опитам да запомня "737-8" за да не летя с тях. Но в свят със само два големи производителя на самолети май няма много избор. Ще клинчат ще лъжат и ще мажат и ще се опитат да ни го "набутат през гърлото" тоя самолет защото счетоводните сметки излизат с него ... Май е време за китайците да изкарат истински самолет . На първия китайски също не ща да летя също, но летци-изпитатели винаги ще има ...
Все пак да си признаем, което си е истина, ние европейците не умеем да правим хубави самолети. Нашите са абсолютен боклук. И затова добре, че са американците. Без тях нямаше днес да има тези масови пътувания по въздуха. Щяхме още да се люлеем в старите ръждясали корита през Ла Манша и през Атлантическия океан
Не сте прав колега! Европа е създала неверояни машини. Изключвам съветските обаче.
Ти изобщо знаеш ли нещо за европейските самолети?
Убеден съм, че дори и това, което знам не е достаъчно. Темата е всеобхватна, безкрайно интересна и не искам да я опорочвам с елементарно заяждане. Само ще допълня, че в Европа има гениални авиационни нации, създали военни и цивилни шедьоври, като започнем със скромната чешка Aero Ae-45 и завършим с британо-френския Concorde.
Въпросът не е към теб, което е очевидно за по-интелигентните от амеба. Но си прав за Конкордията, невероятно красиво гореше във въздуха като огнехвъргачка, след като руснаците им пробутаха фалшивка с отслабени резервоари и редуциран брой пренапомпани гуми, когато им крадоха чертежите на Ту-144.
Решили са проблема. Повече няма да пада
Ами добре. Занапред ще пътуваме само с американски самолети. Европесйките са боклук и не струват. Скоро ще отидат за старо желязо и в цял свят ще се лети само с американски машини. Просто Америка е нация техническа. Без нейните открития и изобретения светът нямаше да е същият. За което трябва да благодарим на американците.
Американската "нация" (в кавички, защото такава нация няма) е дала на света полуфабрикатите, потребителско-експлоататорското мислене, куп войни ... но техниката не им е сила. Ако не плащаха на европейци, азиатци и индийци, щяха да ходят до макдоналдс с каруците и с таралясници с карбуратори, защото за нещо по-съвременно не им стига акъла.
За нация на която "техниката не и е сила" е странно как всеки 5-ти граждански самолет, който лети в момента е Boeing.
Тъпако, нека поизброя нещата които са измислени в Америка: транзистор, диод, интегрална схема, процесор, компютър, монитор, телевизор, LCD-екран, лаптоп, хладилник, климатик, микровълнова,автоматична пералня, бойлер, тостер, миялна машина, сушилня, котлон, миксер, фритюрник, яйцеварка, прахосмукачка, телефон, GSM, калкулатор, дистанционно, грамофон, говорител, магнитофон, ел. крушка, електрическия вентилатор, асансъор, електрически двигател електрически мотриси, масовия автомобил, параход, самолет, хеликоптер, лазеритe 5 дневната работна седмица, Фотоволтаичната клетка и панели, операционната система, електронната книга-ебук, електронни и компютърни игри, ксерокса, лазерния принтер, Кока кола, KFC, Макдоналдс, кетчупа, ядрените реактори, памперсите, фулмастрите, химикалките, машата за коса, химическото чистене,писмейкърите, инфрачервените термометри, хемодиализата, прозрачните брекети, димните сензори, въздушните възглавници, сублимационното сушене, обезледяването на самолетите, конвеира, течно горивните ракети, безжичните дрелки, флексове и т.н. Това е света, в който живеем. Твърдения от една страмна, че американска нация нямало, от друга, че разчитат само на европейци, азиатци и индийци и от трета, че техниката не им е сила, може да бъдат написани само напълно малоумен идиот, подскачащ щастливо на руски анимации за оръжия за избиване.
Както и да го нарекат това е едно недоносче. Просто е сбъркан инженерно, двигателите са изнесени напред и са по-тежки, а те се опитват да балансират софтуерно, мани, мани...
Двигателите LEAP 1-B, които са на В737 МАХ тежат 2700кг парчето. A CFM-56-5C, които са на В737-NG тежат 3900кг парчето. Така, че първо проверете, после пишете! И може ли да ни обясните, как влияят на полета "по-тежките изнесени напред" двигатели!!??
Не ме разбрахте! Не искам мнението на журналисти. В пресата се появиха всякакви спекулации по проблемите на самолета. Щом FAA не го "пуска да лети" значи наистина има някакъв сериозен дефект. Обаче аз се интересувам конкретно от твърдението на колегата Otvorko и неговата "наука" за двигателите, аеродинамиката и самолетите "недоносчета", като цяло.
това ли измислиха великите меринджеи на боинг? не ме интересува как се казва, а дали е безопасен.
Яко! Нашия ББ има само да се учи. На въпросите за "чекмеджето" може да отговаря, аз имам само "долапчета" в къщи.