Коментари - Бивш министър: Шефовете на БДЖ са излъгали за реалното състояние в холдинга | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами нали си бил министар що не си оправил нещата ,много ги разбираме ама отстрани и акъл колкото искаш

БДЖ е пролетен полъх в сравнение с урагана БЕХ

Ами само вие сте им вярвали май...

Тези са от ГЕРБ. А всички знаят, че тези от ГЕРБ са ,,Калинки" и много лъжат!

Дайте БДЖ на Христо Стоичков или на Кубрат Пулев или на Деси Банова!

Дайте БДЖ на Христо Стоичков или на Кубрат Пулев или на Деси Банова!

БДЖ е мъртвец.Няма как да се съжеви.Там кадри с нужното образование не останаха ,само лица по шуробаджинашки завършили 3м.курсове , всички кандидати за пенсия от ТЕЛК.Даже и това са си подсигурили. Реално това не е от сега ,а от 30г.Съкратиха кадърните ,отнеха им всичко и сега този "политик"и той ще се упражнява без никакъв резултат.Съсипаха всичко ,БДЖ е огледало на липсващата държава."След одита ще излязат интересни неща"няма как мутафчиев и ти си един от крадците.

То цялото министерство на транспорта е в това състояние, а при по-задълбочено опознаване на действителността ще се окаже, че и цялата държава е на това положение!

Състоянието на БДЖ е такова, че почти всички влакове трябва незабавно да бъдат спрени поради лошото им техническо състояние. С години, а може би и с десетки години не се извършват предписаните прегледи и планови ремонти и почти целият подвижен състав (локомотиви, вагони и мотрисни влакове) не отговаря на основни изисквания за безопасност. Сигурен показател за това е ниското ниво на надеждност - ежедневно имаме закъснели, оставени и отменени влакове. Това е сигурен показател, че безопасността на жп превозите също не отговаря на основни изисквания. Вината на ръководството на БДЖ е в тотално изразходвания поначало висок ресурс на надеждност и съответно безопасност на този вид транспорт, заложен при проектирането му, производството му и предвиден да се поддържа на това ниво с подробно разписани правилници за неговата поддръжка и експлоатация. Единствената и основна причина за това състояние е, че Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен.