БДЖ въведе ново дигитално приложение
Клиентите на компанията може да проследяват местоположението на всички пътнически влакове
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ въведе ново дигитално приложение | Бизнес.dir.bg
Коментари
Аз от заглавието помислих, че работещите влакове в нашата страна са останали като на длан - има няма десетина бройки!
а означено ли е, къде летят камъни по влака и къде е най-вероятно за нападение с нож!? ..еб∃м ти и влака на ужасите. бегай.
Браво. Макар и бавно, откакто този с футболния отбор не е там, нещата потръгват. Чувам и за нови локомотиви. Само незная, защо порите от концесията на летището не отиват там, както беше обещано...
Бях на сайта, добре е направен. Пребоих 55 влака да се движат в момента в БГ. Може след време да се направи и подобрение. Например там, където има закъснение, то да се даде прогноза кога ще пристигне на следващите гари, а не да се дава разписанието. Успех!
релизирането на проекта Зелени коридори! Проект за милиарди но нашите не искат да го усвоят от ЕС. ЗАЩО? Нима е лошо да имаме скоростни влакове ???
А приложението като как се казва? Има ли го налично за краен потребител? За каква операционна система е? Общо взето, това е поредната половинчата статия/новина.
Това е добре, но защо няма вода във влаковете и сапуни да не говорим за дизенфектанти. Защо във международният влак от Румъния във влака има дървеници? Защо до 5 минути БДЖ не смята за закъсненеито на влака? Що за дивотия да си купиш билет от кондуктора плащаш двойна цена?
Всъщност това е супер проблем. И съм убеден, че много скоро ще го разберат. Проследяване в реално време на пътнически влакове е прекрасен инструмент за терористи. Бих казал - да не дава Господ!
първо си подобрете ж.п. инфраструктурата - пълна трагедия от всякъде .оборудването ви от преди 30 години .трасетата под всякаква критика .сгради да не говорим - и тогава правете нещо такова . ама там са явно комисионните , които някой хора оачакват с нетърпение , защото утре няма да са там на хранилката !
Неуважаеми редактори и прочее, Какво видяхте в коментара ми, та беше изтрит? Или това, че съвсем културно беше зададен въпрос и беше даден отговор, ви засяга егото? Изтрийте и този коментар де. Само ще покаже що за хора сте всъщност.
Браво , добре изглежда и е хубава идея. Поставили сте началото а от тук натам дано и да надграждате.
Идеята е добра. Друг е въпроса тези дето ползват БДЖ имат ли нужда от това и дали изобщо могат да ползват тази услуга. Примерно 70 годишна баба, която има телефон с бутони.