БДЖ и Алстом подписаха договор за ремонт на мотрисите

46 влака ще бъдат обновени така, че да могат да се използват поне още 10 години

Обратно в новината

Коментари - БДЖ и Алстом подписаха договор за ремонт на мотрисите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това добре, но защо трябваше да се стигне до тук? С години не се доставят заявените части за мотрисите и те престояват за ремонт, който спокойно можеше да бъде извършен навреме. Какво става, когато някоя мотриса се застои в очакване на ремонт? Превръща се в склад за резервни части и при по-дълъг престой е направо оглозгана. И кой е виновен за това? Присадените ръководители, като министър, зам. министър, управители и директорите под тях - всички те не разбират от железници и съответно управленските им решения са бездарни и катастрофални. Май наистина е дошло пак време да имаме министерство на железниците, управлявано от способен, умен и честен железничар. Само така ще може да се възродят Българските Държавни Железници и за това ще са необходими 10-15 години и то систематично и правилно управление. Защо ли? Защото почти не останаха тези железничари, които знаят как трябва да работи една нормална железница, а такива традиции се изграждат с години и то с десетки години.

Толкова много ремонти, толкова стотици милиони хвърчат :)

Япония е разположена на границата между 2 тектонски плочи и е сред страните с най-много и най-мощни земетресения. ....а пътуват с влак-стрела...

Само ,че виж на какви разстояния пътуват тези влакове ! От Токио до Киото е над 800 км и още 100 до Осака. . Нямах възможност да пътувам с тях , но им се полюбувах на гарата в Киото. 8 или 16 вагона , всички места заети , а тук къде да пътуват ? И колко ще са пътниците , за да има събиране пари от билети ? Там са 110 милиона, тук сме само малко над 6 милиона. И още нещо- коловозите са отделно от другите, а на перона ,където идват и заминават, трябва да си платиш такса , за да се качиш там !!! При всяко земетресение спират автоматично и не се движат докато не се отмени централно забраната. В тях се пътува само с предварително заявени места, забранено е хранен, пиене на алкохол и пушене в тях, както и няма правостоящи !!!

Ами Швейцария, как може? Да не са 100 милиона и те?

Швейцария все още няма собствени високоскоростни влакове. Френско-швейцарското сътрудничество TGV Lyria и немските линии ICE се простира в Швейцария, но предвид гъстия железопътен трафик, късите разстояния между швейцарските градове (поради малкия размер на страната) и често трудния терен, те не достигат скорост по-висока от 200 km / h (ICE3) или 160 km / h (TGV, ICE1, ICE2). Най-бързите швейцарски влакове са влаковете за накланяне ICN , експлоатирани от Швейцарските федерални железници от май 2000 г. Те могат да достигнат по-висока скорост от конвенционалните влакове в криво-интензивната швейцарска мрежа, но максималната скорост от 200 км / ч може да бъде достигната само в високоскоростни линии. Бившият консорциум Cisalpino , собственост на Швейцарските федерални железници иTrenitalia използва наклонени влакове Pendolino по две от своите международни линии. Тези влакове сега се експлоатират от Швейцарските федерални железници и Trenitalia. За да се справи с трансалпийските задръствания за товари и пътници по пътищата и железниците си, Швейцария стартира проектите Rail2000 и NRLA . Първият етап на проекта Rail2000, завършен през 2005 г., включва нов високоскоростен железопътен коловоз между Берн и Олтен с оперативна скорост от 200 км / ч. Проектът NRLA е изградил по-бързи железопътни коловози от север-юг през швейцарските Алпи, като е построил базови тунели на няколкостотин метра под нивото на старите тунели. 35-километровият базов тунел Lötschberg отвори врати през 2007 г., където влаковете New Pendolino вървят със скорост 250 km / h. 57 км основен тунел Готхард(Максимална скорост 250 км / ч) беше открита през 2016 г. Вторият етап на Rail2000 включва модернизиране на линии в кантон Вале (200 км / ч) и между Биел / Биен и Солотурн (200 км / ч). Началото на работата е планирано за 2012–2016 г

За някой неща не си прав, не само че може да се яде и пие,но дори има служители които минават с напитки и храна. Второ, не всички места са запазени, запазени са в т. Нар. Зелени вагони. Не съм видял да плащаш специална такса за перина, но до него не можеш да стигнеш без билет, защото бариерите са доста в началото на перините. Иначе, иживяването е страхотно. Токио стейшън до Киото, максимална скорост засечена с да Пи ЕС на телефона 282 км.ч.

Не е имало Савецка окупация там.... Американска е била... и не ги е управлявал Султан, а Шогун и не са имали кърджалии, а самураи... въобще... де се сравняваш....

Иди да живееш в Япония!

Преди няколко десетки години у нас имаше 6-7 действащи вагоноремонтни завода. Сега ще изнасяме влакове, да ни ги ремонтират евтино в чужбина. Честито!