Коментари - Байдън вдига двойно броя на пътническите полети между САЩ и Китай | Бизнес.dir.bg
назад

Байдън вдига двойно броя на пътническите полети между САЩ и Китай

И американските, и китайските въздушни превозвачи избягват да летят над Русия

Обратно в новината

Коментари - Байдън вдига двойно броя на пътническите полети между САЩ и Китай | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да не би да се получава емигрантска вълна към Китай от САЩ баси че те китайците ще станат 2 милиарда

Докато чаках пред изхода на пристигащите, излязоха пътниците от самолет от Китай. Невероятна картина: Целият самолет само с колежани. От едната страна в редица момичета, в другата момчета. Около 20 годишни. В униформи на колежа. Живи БИОРОБОТИ. Със съвършенни тела, еднакви по ръст, с излъчване на философи и жажда за живот. Както добре облечени и ненабиващи се персонално, така и предизвикващи възхищение всеки поотделно. Така че, Пешко, нямаш на представа какви млади хора са бъдещето на този Свят. Свят в който няма граници и забрани.

Не е така. Има безкрайно много полети между източна Азия ( Китай, Япония, Тайван ... ) и САЩ . Разстоянието е около 3000-4000 км до западното крайбрежие на Щатите. За справка Flight radar , по което и време да е.

Според байдъна, всеки, който е по-добре от американците, е лош :)

Китайските въздушни превозвачи от своя страна избягват руското въздушно пространство при полети от и до Съединените щати, посочва Ройтерс. Ми нормално е да не искат да летят над Русия и Европа и Атлантическия океан за да стигнат до сащ, след като могат да прелетят само над тихия океан и са там.

Не може, сертификацията на самолетите изисква да летят максимум на 300 км от най-близкото летище с цел при авария да има къде да кацне. Затова не летят направо.

Не е точно така. Според вас как летят самолетите до Хавай ? Или там само с кораби се превозват ? https://www.airlineroutemaps.com/maps/American_Airlines/Asia