България може да сътрудничи за производството на турския автомобил Togg
Анкара отчете, че обемът на турския износ към България продължава да се увеличава
Обратно в новинатаКоментари - България може да сътрудничи за производството на турския автомобил Togg | Бизнес.dir.bg
Коментари
Турците са сериозни производители! И пазарът им е огромен- това е шанс за нас да произвеждаме нещо с добавена стойност, а не да ни рекетират непрекъснато с шенгени, евра и прочие начини да ти смъкнат някой лев.
Ние пък се гордеем с нашата " развита автомобилна промишленост". безбройните автомивки
Преди двадесетина години някъде в Авганистан или Ирак,беше изпратен бг контингет който беше ангажиран с поддържане на хигиената на санитарните възли на нато войските, та такива специалисти сме ние
Турците, като видят колко са работливи и кадърни българите и втори работник няма да допуснат...
Турски коли, турска газ, турски петрол, турски курорти, турски ценности, истанбулски конвенции.... ЕВРОАТЛАНТИЗЪМ?!?!?! ЕВРОПА?!?! ЗАПАД?!?! къде са мерцедес,бмв,ауди.. кенефа, кенефа на Европа!
Балканкар правеше елмобили още в 1978г. Турците тогава откриваха дюнера. В ада да се пекат гробокопачите на БГ (всички ги знаят) жалко,че някои от тях са още живи и богати ,но и тях ще ги застигнат проклятията на народа.
Навремето бяхме 4-ти на световното по футбол,а после 20 г. не можем да помиришем световно....Айде стига с това "ама навремето'...Какво значение има кога сме били измисляли нещо си,а другите са яли доматите с колове....Абе чукундур, в Турция с 500% инфлация живеят по спокойно и добре от "европейска" България.....А това няма да продължи така и като се озаптят пак ще им дишаме прахта,а такива като тебе ще си спомнят какво сме били правили преди 40 г......
На България ще бъде поверена една от най-високотехнологичните и отговорни операции - инсталирането на чистачките. Във връзка с възникващата необходимост от висококвалифицирани кадри Технически университет - София разкрива нови специалности: "Инженер-монтажник на лявата чистачка" и "Инженер-монтажник на дясната такава". Предвижда се бъдещите инженер-монтажници след дипломирането и преди да постъпят на работа да преминават през разширени интензивни квалификационни курсове в автомобилни заводи в Германия, Италия, Франция, Швеция, Япония, Южна Корея и САЩ.
Искаме от електромобилите на Кики. Според неговите фенове се зареждали с дизел. Те такива искаме.
В България ще поставяме само последната буква от емблемата .
Нали сме в ЕС каде са немските заводи каде са френски ?? Няма нищо !!! 20 г едно голяма нищо ! Ебаха ни в гъзъ !!! Ние за тях сме руски !!! Не си ли го набихте в кухите лейки !!!
Навремето,през 90-те, Ахмед Доган беше казал една приказка- "Пътят на България минава през Бисфора".Тогава цялата бг общност,разни питриоти,националсти и за съжаление по голямата част от бг народа скочиха на тези думи-как така,пътят на Бг е Европа и сащ,какво да правим при бившите си "поробители". След 25 г. какво излиза-нито европата ни бръсне,а тея отвъд окена просто не ни вземат за стотинка,а единствените,с които може да се направи нещо,реално, излиза че са ни "лошите и изостанали" комшии на югоиизток.......
Еничаря си остава такъв доживот ... Ха сега да видим отрицателното търговско салдо какво ще го правим! ... Нищо, естествено!
Защо, бе! Кирето нали взе парите за магистрали и ги даде на една фалирала германска фирма дето уж щяха да правят електромобили в България? Де ги тия пари? Както виждате не питам Корнелия къде отиват ония 10 милиарда на година, дето уж ГЕРБ ги крадяха? Извода е един - или ГЕРБ не са крали по 10 милиарда на година или сега ги крадат хората на президента.
Най-после по производство на електроавтомобили ще бъдем на първо място ако не в света, поне на Балканския полуостров , разбира се сега само на хартия . Ама нема страшно - доселга имаме самолети на хартия, сега се говори за АЕЦ на хартия . Какво още може да произвеждаме на хартия ?
Затвориха и хартиения завод в Мизия така че и на хартия е съмнително :)))
и тоалетната хартия вече е вносна, затова се носи една лека смрад в България ...ЗА българските дупета трябва здрава жилава тоалетна хартия , произведена в България, вносната е за меки, нежни , розови д...., обути в дантелени слипове ...
Усещате ли как ни предърпват отново 140г по късно Турция ??? Отново влизаме в орбитата на Турция !!!
Като ги сложат тези лед светлини, та голямата работа, само пречат на останалите участници в движението.
България има право само да съдружничи но не и да произвежда, от както започна демокрацията в България не се прави нищо освен да сътрудничим.
Хаха, мравката и слона. Македонци ще направим българи. После и турци ще направим отново българи и т.н.
Преди 33 години ние бяхме на тяхното място. Водеща страна със икономика, здравеопазване и много добро образувание. Сега сме на първо място по смъртност и демографски срив според цру.
Да ама тогава българите 'избягаха' в Турция и сега в България никой не иска да работи, иска политик да става.
В България се сглобяваха Рено и Фиат, но след намесата на СССР сглобявахме само Москвич :))) Мотори,мотопеди,мотокари и т.н.
Имахме завод и за Ровер Маестро, ама познай кой го прецака - наследниците на същите български политици, които прецакаха производството на Булгаррено, защото клаузите на договора с Рено бяха ясни - 'не може да подбивате цените на Рено на външни пазари'.
Имахме голям опит в електрокарите. А от електрокарите до електрическите леки коли е една крачка, която обаче не направихме.
Относно Рено, към репликата на "глупости" - ние никога не сме произвеждали толкова коли, че да подбиваме цена на пазари. Напротив: сглобяването, не"производството" на Рено в България приключи, в момента, в който едно сглобено у нас рено се изравни по стойност с едно произведено във Франция. В България работата, която във Франция се върши от един човек при нас я вършеха двама и половина.
45 години комънизъм.. прераснал в демокрация по съвеЦки образец... запада искаше само да се възползва... и българските комунисти бяха приети за демократи... реално породадоха БЪлгария 2 пъти - един път на Маскве, един път на Запада... и ботуша си остана... просто вече не стрелят по границите...
Може, как да не може. Болтовете за джанките си мисля че можем да ги правим тук