Коментари - България и Турция най-близо до завода на Фолксваген | Бизнес.dir.bg
Коментари
Няма как да дойдат в БГ, тука комунистите след 1989 си присвоиха/приватизираха заводите, и поради това, че хал хабер си нямаха от управлението им в капиталистическа среда и изгониха каймака от работниците в чужбина. А и образованието ни тука произвежда инженери все още за комунистически тип предприятия. Може би това не важи само за ИТ сектора, за това и този сектор е единствения процъфтяващ в БГ.
Другари, стискайте палци за Турция!! Само не в България, че ще е голям успех за българите. В това сме най-силни - подривна дейност, диверсии, саботаж на всички успехи на врага.
По Тошево време произвеждахме "Булгаррено" - пропаднахме от далавери под носа на французите !! Румънците и днес си произвеждат своята"Дачия", турците също са с автомобилна промишленост !! Какво направи Малкия - голем "Мук" от Ловеч с "Great Wall" от Китай ?! Провал отново !! И като прибавим и факта, че турците са безброй в Германия, съм убеден, че "Volkswagen" няма никога да се настани в БГ !! Това са предизборни "фишеци" на управляващите !!
Имаме и други примери на опити за автомобилостроене, завършили с фиаско: "Москвич" и по-късно модела "Алеко" в Ловеч (не че по начало това не бяха много недомислени т.нар. автомобили); "Ровър Маестро" във Варна (сглобявахме модел, морално остарял и спрян от производство преди повече от 10 години).
Само предизборен пушек а и държава на която народа чака само някоя искра като в Габрово за да се саморазправи с тези които го подложиха на невиждан геноцит за цялата ни многовековна история.
този завод за какво им е нужен в държава с 6 млн. население. На тях такъв пазар от цигани не им е нужен . Ще избераст Турция много ясно щото са 15 пъти повече от нас и хората имат пари. Този завод няма само да експортира коли а ще разчита също и на вътрешния пазар . Нас даже и като вариант не ни разглеждат нищо че лъжат от правителството че имаме шанс .
швабите ни нямат доверие по скоро Сърбия или Румъния
Що не си го държат този завод в просперираща, европейска, освободена от руски ботуш Украйна? Ако решат завода да е в България, това ще е политическо, а не икономическо решение. Не останаха млади хора извън малцинствата в държавата. Циганите ли ще работят или чиновниците?
Не подценявайте турците. Имат много добро образование, насочено към прктиката. Знаят чужди езици и четат много. Произвеждат всичко - добре развито селско стопанство, машиностроене, автомобилостроене, самолетострене. Техните медици са на много високо ниво. Поне 30 - 40 милиона висококвалифицирана работна ръка. А пък в България трябва да разчитаме вече на циганския етнос - в строителството работят, дори качествено.
Защо някой наивници тук де заблуждават ,за това че сме член на ЕС и ВАГ ще ни предпочете ,за тях е много по изгодно да инвестират в места където няма огромните регулации и изисквания на ЕС и където могат да се договарят с местните власти без шапката на Брюксел ,самият факт ,че отвориха завод в Мексико е достатъчно красноречив и като прибавим към това ,че Турция а и Сърбия имат голям опит в автомобилостроенето е ясно къде ще отиде завода.
при султана е най- добре- върви към фалит, права на човека- забрави- таман за немците...
А оставащите 1862,96 лева ще ги похарчи за стоки и услуги, за продажбата и производството на които доставчиците ще бъдат обложени с корпоративен данък, дивидент и т.н.
Ето една проста и нагледна сметка: Работодател може да си позволи разход за работно място от 3,570 лева (и 60 стотинки). Данъци, които плаща работодателят: 1. Обществено осигуряване: 327.60 лева 2. Здравно осигуряване: 144 лева 3. Задължително пенсионно осигуряване: 84 лева 4. Трудова злополука и професионална болест: 15 лева Общо данъци, платени от работодателя: 570,60 лева За работника остава брутна заплата 3000 лева. Данъци, които плаща работникът: 5. Обществено осигуряване: 251,40 лева 6. Здравно осигуряване: 96 лева 7. Задължително пенсионно осигуряване: 66 лева 8. Данък общ доход (10%): 258,66 лева За работника остава нетна заплата: 2327,94 лева Т.е. при разход за работодателя от 3570,60 лева работника получава в сметката си 2327,94 лева. Държавата взема 1242,66 лева, или 34.8% от парите, които работодателят е готов да плати на работника. И това става, преди работникът да получи и една стотинка в банковата си сметка. Дотук свършихме само с директните данъци. Освен тях има и косвени: 9. Работникът, след като си получи нетната заплата, плаща 20% ДДС на всички стоки и услуги, т.е. дава на бюджета още 465,58 лева под формата на ДДС. 10. Няма да слагаме в сметката другите данъци като акцизи върху цигарите, бензина и алкохола, мита, местни данъци и такси и т.н. Накратко: Работодателят плаща: 3570,60 лева Работникът (след като си е платил директните данъци и ДДС) остава със: 1862,96 лева В държавния бюджет влизат: 1708,24 лева. Ефективният данък на всяка брутна заплата до 3000 лева в България е 47,8%. 47,8%, БЕЗ ДА БРОИМ акцизи, мита и местни данъци и такси.
Знаете ли, че Северна Корея има собствен автомобил? Това между другото. А ние, според мень нямаме кой знае какъв шанс. Въпреки напрежението с Турция, може да е тя с евентуална договорка за мигрантите. Може и да е Сърбия, за да й се подаде кокала да се забърза към ЕС. А после Германия да е първа на сръбския пазар и за още други бизнеси, като например селското стопанство, енергетиката, банките, търговията с хранителни стоки. Точно както у нас. А ние, ние какво? Всичко сме дали вече, винаги наведени пред Германия, винаги в очакване. Пазарът ни вече е наситен. Докато в Сърбия нивата още не е разорана напълно. Така че аз залагам за там. Ще видим.
От концерна казаха, че са им неоходими 5000 човека работна ръка! От къде ще се събере тази работна сила (без цветнокожи разбира се!)? Ако им е без значение дали ще произвеждат в страна член на ЕС и аз да съм ще предпочета Турция! Хората колкото и да са икономически зле към дннешна дата, поне имат опит с автомобилостроенето: там се произвежда Рено, Тойота, Мерцедес, Хюндай, Пежо, Ситроен и други! Турция в момента е на челно място в Европа по производство на автомобили!
Турция няма да бъде никога член на ЕС , а светът се капсулира и бизнесът трябва да остане в ЕС. Тук имаме предимство. Но в последните дни всеки плюе и клепа всеки за имоти и какво ли не ( а всъщност и ние и политиците ни са бедняци по евро стандартите ) , а такова самоунищожително племе отблъсква. Помнете едно: Протеста си ще изразявате на избори. Ако не гласувате ще мълчите. Мислете много , гласувайте, но после ще бъдете зад Правителството и няма да се клепате един друг пред света.
Немците били впечатлени от децата в немската детска градина и казали че ще чакат да станат на 25 години и тогава ще открият завода у нас(евентуално).
Тук няма работна ръка дори само за един такъв завод. Турция има освен това там са и други произовдители на автомобили.
Стискам палци да строят тук в БГ,но се съмнявам малко.Ако бизнес климата беше по приветлив тук ,Ние сме по добрият избор при всички положения.
Ако изберат Турция, това ще е брутално унижение за държава от ЕС. Ако изберат Турция, нека всички да са наясно какъв е бизнес климатът тук.
То оправия за българина - тарикат няма! Ако е в България ще реве, че са дошли да го експлоатират! Ако не е в България - ще реве, че другите държави са къде къде, а ние сме корумпирани, крадливи и какво ли още не! Истината според мен е, че ако правителството успее и от Фолксваген изберат България, това ще доведе до поне 10% увеличение на БВП и хиляди нови работни места не само в завода, но и в съпътстващите производства, които ще изникнат покрай него, което пък е възможност за предприемчивите и находчивите!
Завода няма да е в БГ. Хората си го казаха,че в момента тук е мутренска държава от 90– те години. Корупцията е зад всеки ъгъл.
Защо всеки ден ни занимавате с една и съща "новина". Ако целта е да се покаже колко "привлекателна" е българската икономика при ГЕРБ ясно. Иначе и на малките деца е ясно че у нас няма нито място нито персонал за такъв завод, но пък изобилства от чиновници желаещи да изкарат някой лев от подкупи.
Ако германците търсят корумпирана държава с корумпирани институции, България е правилния избор.
Това е провокация на соросоидите и рептилите! Разбира се, че ще има завод за класни и стилни Москвичи, а не за някви немски автомобилчета. Всичко руско е велико и щом Путин каже, догодина ще произвеждаме и телепортиращи устроийства и летящи чинии.
Ако президентът е успял да убеди немския си колега, разговаряйки с него на родния му език, може и да се получи нещо. Но ако в решението надделеят имотните скандали или че министър подтиква към подправяне на документ, няма на какво да се надяваме. Едва ли сърдечните прегръдки на премиера имат значение. Немците са практичен народ и на емоции не вярват.
Ауди, демек пак Фолксваген направиха завод в Мексико...А това е една много уредена държава. Нито има престъпност, нито корупция....Такива фирми не се плашат от корупция. Даже и Курнела да беше на власт, пак трудно щеше да извлачи нещо..
Бацето сега бие тъпана ама утре като изберат Турция гък няма да каже и да обясни че никой не иска да инвестира в Б-я. Беззаконие и корупция.
Ще дават ли немски заплати?
Ако политиците ни бяха полуидиоти, а не пълни такива дилема нямаше да има -дали да е в Турция или в България. Щеше вече да се строи у нас. И не защото някой от нашите мутри рекетира Фолксваген - не. Просто идеята си нямат как се водят преговори с такава компания. Много искат завода на Фолксваген да е у нас, но не знаят как да ги прикоткат. И в Африка не им се е случвало на Фолксваген да се срещат с толкова прости хора за да преговарят.
От четирите възможни държави ние сме най малко вероятната за завод на ВАГ ,румънците също отпадат защото са френски протекторат и германците няма да си мешат шапките с тях ,октават Сърбия и Турция със сериозен опит в автомобилостроенето ,респективно подготвени кадри ,бази и т.н. освен това и двете държави имат сериозни лобита и не малко население живеещо в Германия още от гастарбайтенските времена ,така ,че според мен мача е вече свирен ,само чакаме да обявят победителя .
Сърбия и Турция се водят рискови от политическа гледна точка държави. Не е много ясно какво ще е бъдещето. Ние сме с най-добри шансове, които от бога премиера на българи и ромеи и правителството на негово височество пилеят здраво. Шансовете ни са толкова големи, че е възможно дори и той да не успее да ги провали.
Сърбия дори не е в ЕС, а това определено бърка швабите... иначе си прав за работната ръка, която в България е кът...и не знам от къде ще си намеряр достатъчно читав персонал...
Нищо чудно Бойко пак да излезе прав. Като всеки път.
Пловдив е най-подходящ. Има кадри за подобно производство.
Къде са тия кадри бе ? Ползвам на 5 HR агенции услугите и пак не мога да си намеря свестни работници ! Дойдат, поработят 2 месеца и хоп като дойд елятото забегнат в UK да берат ягоди или да мият чиний !
За какво им е на Фолксваген да инвестират в най- корумпираната държава в ЕС с 80 % дебилно население ? Освен ако точно това искат.
Логиката е желязна ! За 800 лв нема да работим, като търкам талони с кафето ще забогатея ! ...Стига глупости ! Изтегли си кредит !
Амиии бъркаш съ! Ние сме в списъка колкото да се имитира конкуренция - никой не мисли сериозно да се загроби в циганизирана, корумпирана и лумпенизирана държавица от третия бананов европейски свят /важи и за западната ни съседка/! На папката с проекта за завод пише: "Салам алейкум, аркадашлар!"
Това бою ли го каза ? От него могат да излезнат само такива фантасмагории , патологичен лъжец и мечтател .
Близо ли сме?!? Къде е?!? Проспах ли го?!? Отминахме ли го вече,а?!? Да не би да сме били близо до него по пътя обратно от Турция, а, комши!?!
От Пазарджик съм,"Костал"- Германия има голям завод за електрооборудване за всички марки автомобили.1200 души персонал,работни заплати 650 -800лв,безплатна храна.Голямо текучество,много брак.Двусменен и трисменен режим на работа.Правете изводи за конвейрно и роботизирано производство на автомобили,където човек трябва да е като швейцарски часовник и технически грамотен.
пич, прави извода - конвейрно атоматизирано прозиводство - няма нужда от теб :) заплатите по 300 ще бъдат, щот освен от някой да чисти няма нужда от други хора. мхмм (2-3) инженери трябват, ама те и дустанционно могат да работят от китай
Българина просто няма самочувствие за 2 ст. и тези коментари го доказват...щом Сърбия е фаворит във вашите очи , за какво да говорим. Отделно от това е мързелив - 700 лв заплата и 100лв за храна в Мездра малко ли са ?! А хич ? В МОЛ-а в Мездра ли ще си харчиш заплатата от 2000 лв ?! Ходи ставай роб в Гърция тогава, а не в Мездра...
България и Турция най-близо до завода на Фолксваген
Сърбия е отпаднала от надпреварата за гигантската инвестиция
Обратно в новината