Бъдещето на електромобилността: Председателят на УС на Автомобилен клъстер Емануил Фунтукис пред Dir.bg
Предизвикателствата пред декарбонизацията, конкуренцията с Китай и предимствата на българския автомобилен сектор
Обратно в новинатаКоментари - Бъдещето на електромобилността: Председателят на УС на Автомобилен клъстер Емануил Фунтукис пред Dir.bg | Бизнес.dir.bg
Коментари
Габриелова беше много запозната с клъстерите и зелените иновации пък сега хич не се чува.
разните зелени и червенозелени партийки успяха да наложат тия догми че електромобилите били решението... от една страна - да се затварят АЕЦ от друга - да сме се качвали на електромобили за които ток щял да дойде от вятъра и от слънчевите панели.... личи се че в тия партии има масово хора, които не са завършили нищо повече от средно образование и даже е трудно да си представим как и него са завършили. Пример: Аналена Бербок, видна предствителка на зелените и прочута с тъпотиите които ръси. Заради такива като нея в момента Германия внася ток от Франция (от френски АЕЦ) и от Норвегия. Вятърът го има най-вече в главите на тези гении на мисълта, но оттам няма как да черпим енергия.... тя дори и сега Германия не може да задоволи нуждите си от електричество - та какво остава ако всичко живо мине на електромобили, както ненормалниците от Брюксел планират...
В момента Франция има работещи 56 ядрени реактора в 18 атомни електроцентрали. В Швабия - нула. Френският шансон е любим в цял свят, всеки опит за песен на швабски избива към проклет боен марш. Френците имат 100 вида любов, дойчовците обичат само своя фюрааа. Дали е Адолф, дали е Ангела, Аналена, няма значение. Стадото знае само едно: арбайт, арбайт, арбайт.
ви преподава български език? Каква е тази измислена дума "електромобилността"!? Също като по времето на комунизма с "камионостроенето".
Клъстер, мъстер, зъстър.. Що тъй ЕС се огказа от тоталното ликвидиране на ДВГ-тата? Че и озеленяването поотложи, щото с митата от Тръмпчото зеленото към кюлотеното прелива.. В най-щастливата страна, в най-новата в Европа АЕЦ от три блока сал един вече дава ток. Преди седмица втора турбина даде фира. И токо е с 60% по-малко. Щастливите финландци са помолени да си спрат електричките.. И да тръгват с ДВГ-тата.
С един резервоар на дизеловия ми автомобил изминавам разстоянието Пловдив-Варна и обратно, като след това ми остава гориво за поне още 100-150км. Зареждането на горивото заедно с плащането на касата става за по-малко от 10 минути. Когато електромобилите станат поне толкова недеждни и аз ще си купя, но преди това да се случи твърдо не !