"Автоваз" възобновява производството на "Лада"

Доскоро компанията бе част от групата на френската "Рено", но впоследствие отново бе национализирана от руските власти

Обратно в новината

Коментари - "Автоваз" възобновява производството на "Лада" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всички автомобилни производители закъсаха здраво за чипове и части. Заради Запад-налите Санкции срещу Русия, бяха Разкъсани всички логистични вериги на доставки на материали и метали за производството на коли. Производството на Запада за къса дълбоко, нови коли са Ограничени силно, оттам старите коли ги няма на пазара и цените и хвръкнаха нагоре. САЩ и ЕС Санкционира Русия, САЩ и ние в ЕС ядем дървото от Санкциите... Идиоти

Я отидете и си купете една Тойота. Има ли Тойоти- няма. Поръчвате сега, получавате я в средата на 2023г! То даже дачии няма!

Москвич кога?

На върба както и при Лада.

Вече започнаха "Москвич се връща на поточните линии след изтеглянето на Renault от Русия май 16, 2022"

Предлагам на всички копейки в България да помогнат на Лада в този труден за нея момент. Нека всеки путлерист да направи първа вноска и да чака 15 - 20 години за да я получи.

Защо производството е "ограничено" ? Преди чакахме по 10 години, а сега по колко? Вече съм на опашката от снощи, че като отворят тази сутрин да направя вноска и да съм напред в списъка. Само се притеснявам да не ми поискат вноската в рубли .........

Няма проблем да плащаме в рубли ... нали така казват мурзилките у нас. Аз имам една неизползвана вноска от 1976 г. дали ще мога да взема лада с нея...???

Тя ладата дали ще може да минава натовските държави

Напред към миналото, по руски ... Лада Гранта е от времето преди Рено да получат мажоритарен дял. Лада Гранта е онова, което Путин се опита да запали около половин час и не тръгваше и не тръгваше. Пълен боклук е, някаква уж модернизирана 2107 с леко заоблени форми. И сега какво, все едно сме 80-те, няма въздушни възглавници, няма съвременни колани, няма ABS на спирачките, да не говорим за системи от последните 20 години. Като сложим и традиционното руско "високо качество", направо става трагична работата.

Не разбирам усърдието ти да ни убеждаваш, че Ладата е боклук...? Споко, пич. Всички сме наясно с това.:))) Положителната новина е, че с производството на Лада рушняците си ускоряват фалита!:)))) Тоест не им трябват санкции, сами ще се довършат!:)))))

И Лада гранта няма да произвеждат дълго, всичките поточни линии не се сервизират. Не успяват да внасят елементарни неща, като болтове. Оказва се, че в Русия няма производство на качествени стомани.

Максим Белявски: Руската икономика стене под санкциите, зависима до 100% от Запада 0 5183 07.06.2022 Максим Белявски: Руската икономика стене под санкциите, зависима до 100% от Запада Максим Белявски Санкциите все по-осезаемо свиват руската икономика и влошават живота на руснаците. Наложеният „Блекаут“ (затъмнение) води до прекъсване на електроснабдяването в енергийната индустрия, когато в резултат на системни аварии има масово изключване на потребителите от доставката на електроенергия и природен газ. Досега руснаците бяха свикнали с информационното затъмнение, но сега то се разпростира върху много отрасли при това под формата на дефицит, който не може да се компенсира. Причината са санкциите срещу Русия и спирането на доставките на компоненти за съответната техника. Въгледобива Цялата наличност на минно-транспортна техника на Русия е на 90% зависима от американски, японски и полски производители и доставчици. Става дума за пробивна техника, дизелови локомотиви за подземен добив, ролови багери и товарачи. Всяко от тези устройства се нуждае от рутинна поддръжка, за да съществува и относително безопасно ниво на работа. Тъй като доставката на оборудване е спряна като част от санкциите, наложени на Руската федерация от Запада, мощностите на руското производство скоростно намаляват. Например през април 2022 г. в Руската федерация е регистриран рекорден спад на добива на въглища – над 10%. В резултат на това намалява извозването заради проблеми с железопътната инфраструктура. Кремълската пропаганда се опитва да успокои населението с обяснения, че е възможно заместване на вноса на оборудване с вътрешно производство. Това е абсурд поне по три причини. Първо, всички руски машиностроителни заводи, специализирани в производството на оборудване за въгледобивни предприятия, са затворени заради липса на внос на елементи и възли. Второ, руската икономическа общност не е в състояние да възстанови хиляди чертежи за стотици устройства и след това да ги пусне в собствено производство: това ще отнеме поне три години. Трето, оборудването за добив на въглища е уникално, а основните компоненти са трудни за унифициране дори от остроумни китайски производители. Предвид това Русия очаква нов спад в добива на въглища, спиране на мините и увеличаване на смъртните случаи при работа поради работата с дефектно и нискокачествено оборудване. Нефт и газ Тежки проблеми налягат също петролния и газовия сектор на Русия. На първо място, руската икономика е принудена да спре разработването на офшорни находища в Арктика и да отложи въвеждането в експлоатация на инфраструктурата на проекта Сахалин-2 с годишен корабен капацитет от 28 милиарда кубически метра втечнен газ. Трудни времена очакват Русия по отношение на работата на магистралните газопроводи - в близко бъдеще оборудването за ремонт на тръбопроводи ще започне да дефектира и за излиза от строя. Подаването на газ ще спре. Тоест през следващите два месеца ще се извършват принудителни реманти със спиране на транспорта на газ. Причината е: британската производствена компания спря доставките на резервни части и оборудване за Руската федерация след варварската атака на Русия срещу Украйна. Невъзможно е бързо да се усвои производството на подобно руско оборудване. По този начин се извършва заместване на вноса и се предприема само едно: уволнение на чуждестранните специалисти, повечето от които вече си тръгнаха сами… Руската енергийна система Първите повреди в системите за автоматизация вече са факт. Защото оборудването от тази категория е 100% вносни единици, които Русия не е в състояние да произведе самостоятелно. Аналози също ще бъдат трудни за намиране, включително от Китай. Следващият срив ще е с трансформаторните блокове, които не могат да бъдат заменени или ремонтирани. Невероятно е, че дори изолационна хартия, която също използва, е внос. Трудни времена очакват ядрено-индустриалния комплекс. Вече започват да спират 3D принтерите поради липсата на метални прахове за тяхната работа. И ред други последици. Като цяло, още през май 2022 г. се увеличиха авариите в руската енергийна система: десетки енергийни компании на Руската федерация отложиха стотици ремонти за неопределен период от време поради липса на необходими материали, както и на експерти, които да ги извършат. Санкциите вече оказват осезателно влияние върху сривовете в енергийния сектор на Русия. Последиците ще са за години напред. Максим Белявски, Център „Разумков“ Препоръчай Сподели Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни. Donate now VisaMastercardVisa-electronMaestroPayPalEpay Ads / Реклама ЗА НАС | КОНТАКТИ | РЕКЛАМА © FROG NEWS. Всички права запазени. Десктоп версия ✖ ad 1418

Всичко това за което бърбориш се произвежда в Китай брато И има аналог на всичко та дори е много по качествено и по евтино Не сме 90 година пич В момента китайската икономика е номер едво в света и напредва брутално и технологично и иновативно и както искаш така….. Сащ са номер две и бъдещето им хич не е розово особено ако най големите потребители като ситай индия пакистан и цяла латинска америка спрат да изчисляват всичко в кухия долар….

Ура, ще чакаме пак по 20 години за Лааадааа

Следват "Мосвич", "Запорожец" и "Волга" ;-)

За ЗаЗ-ката ще трябва да почакат - запорожието още не е тяхно :D

Извадихме от складовете каквото има. Сделахме тука една колица. Купувайте докато има.

Пак ли нова Лада ве? За кой път вече???

има вече окомплектовка на липсващите системи от китайски производител. Глонасс е руският еквивалент на GPS и си работи отлично на тяхна територия, а и по света. Руските самолети са оборудвани с него, защото на американската мрежа вяра нямат.

Западът загуби пазар, колкото Германия и Франция взети заедно. Стагнация и уволнения . Да пускат завесите и нищо Западно да не се купува. Гледам преди два месеца, показват Лада в болницата, в Благоевград! Лимка. Мисля, че беше 2104.

Ти населението ли броиш или парите им?

С 200 лв месечна заплата в раша много са изгубили няма що

Лада е страхотна кола! Да си пускат производството и изхвърлят всички западни коли. И без това качеството им падна. Пък в крайна сметка това е само купчина ламарини. Да се придвижиш от точка А до точка Б.

Нещо не ги видях на автосалона в Интерекспо-то. Или бъркам?

Очи пълни ръце празни . И какво си купи .

Сложих ти плюс! Купувай, купувай народе ЛАДИ! Тъй де, толкоз много коли има, по-малко-по-лесно ще се кара, по-малко замърсяване! Тъй че купувайте ЛАДИ - много няма ги карате - ама ще сте РУСИЯНИ ! хахаха :-) Ерата Путин ще свърши, кой си мисли, че даже нова ЛАДА след 1-2-3 години ще има поддръжка?!? хахаха :-)

Лада, то что надо!

Пак ще почнат с това, дето са чули от бащите и дядовците си с Ладата и Москвича. Естествено никой не зацепва, че най-разпространеният и достъпен автомобил по нашите пътища е Дачия. Същата колица като това дето са е руско:) 10 000 санкции и постоянно се търсят работници в Руските предприятия. А тука има 20 процента ХайТи роби средно ниво и всички останали са шофери на баничарки и маникюристки. Страшна икономика имаме.

Лада и Дачия наистина имаха някои общи части, както Шкода има с Фолксваген. Лада Гранта обаче е от времето преди Рено да получат мажоритарен дял. Лада Гранта е онова, което Путин се опита да запали около половин час и не тръгваше и не тръгваше. Пълен боклук е, някаква уж модернизирана 2107 с леко заоблени форми. И сега какво, все едно сме 80-те, няма въздушни възглавници, няма съвременни колани, няма ABS на спирачките, да не говорим за системи от последните 20 години.

Лада, то при надо!

Дагестанците био-роботи и украинското жито не са безкрайни.... После Накъде?

80% спад е тежък удар.... Но, чета, че постигат успехи на фронта

Украинците по бързо ще вдигнат Мрия от тия руски инженери.... Лада звучи зле... И днес ядове за кремълската хунта

Ако е евтина ще си купя една

Виж да не е сглобена в понеделник.... Все пак виж в багажника да няма украинско жито

Ами мисля, че Лада X-Ray беше към 8000евро. Не беше лоша оферта за нова кола. Но така е, Руснаци (и украинци!) карат нови коли, ние тука им се подиграваме.

Да пуснат пак 7-цата със заводска газова за 15 бона. Ще сцепят пазара.

Седмицата! Последна версия на патента на Фиат от1959...

е, й? ако ще и от 1895 да е. Гарантирано е по-надеждна кола от 80% от новите боклуци на пазара в момента.

Такава кола не може да бъде внесена в ЕС. И в Сърбия не може. Ще си я караш в Русия.

Те и Епъл не ще могат да вкарат кьорав телефон в ЕС през 2024г. ако не минат на къф то кабел им заповядат от ЕС.

Рено не си ли тръгнаха сами!?!

Рено не искаха, но бяха принудени, да си продадат дела в Русия. Въпреки принудата, са си оставили право да си го откупят обратно до 6 години (ако им разрешат). Пазара в Русия е огромен. Никой не иска да го изгуби.

Пазара в рассията ИЗОБЩЕ НЕ Е ОГРОМЕН !!! Новите продажби са някъде около половин милион общо на всички марки. За сравнение в САЩ се продават по 15 милиона . Да, около 30 пъти повече нови коли при два пъти повече население за САЩ

Да я направят като Мерцедес 190 няма да могат да насмогнат .

Щото си мислиш, че руснаците погат да постигнат качеството на 190ката ли? Какво те наведе на тая мисъл? :)))

И как ще стане това?

Ще си купя една нова Ладичка. Спирам със западните боклуци

Купи, купи и еднопосочен за рускаъа кочина да не забравиш. И чемодана да напълниш с кремвирши.

Русия във война, със санкции и без ресурс успя за 2 месеца да възобнови автомобило -строенето. Ние, без война, във Европейският съюз успяхме да изгоним два производителя на коли завинаги: Rover и GreatWall. VW ни заобиколиха отдалече. Не че нещо... ама сме по-тъпи от руснаците.

Ти специално си уникално тъп. Запиши се за ЛАДА, че да си я получиш след 20 години тоя барутник.

Ти кажи къде ни е завода за гуми? Завода за дизелови двигатели? Те цървулите по магазините са от Сърбия, гумените ботушит са от Италия в нашата цъфтяща Родина.

Лада бе любим автомобил на поколения българи. И пак ще бъде.

Лада беше една от малкото изобщо достъпни коли за поколения българи. Иначе - пълен боклук, мразен от същото това поколение и в червата.

Продали били по-малко коли. Да, ама са си техни!

Гази тъпунгерите са повечето коментиращи. Типични тролове платени от разни като Отровено общество.

Е, безплатните си личите. За без пари толкоз, дето се вика... :)))

..каква чудесна новина за китайските производители! ЕС им подари огромен пазар.

Със здраве да си карат китайските каруци.

Само дето нямат пари и за китайски таралясници!

Някой си Копейкин от Варна си купил първата Ладьоша. Платил я с гъза си.

То до сега не прилича на кола тая каруца, а без Рено ще се върнат в каменната ера. От руснак тъпак не може да очакваш чудеса. Искам пълна и тотална изолация на блядовете. Да, се редят на опашка за квас и руските си барутници. Нова берлинска, пардон, Донецка стена и като на маймуните в зоопарка ще им хвърляме хляб. Да им го туря на нещастниците прости.

Защо въобще ви е грижа за ABS - давайте без спирачки, без волан и без дръжки на вратите - стига капиталистически луксове!

И без двигатель другарю, и без двигатель!

Ей сега ще видите какво е това автомобил ! Руснаците като изхвърлят изостаналите технологии на Рено и ги заместят със собствени руски ! Ще си продавате мерцедесите, аудитата и беемветата за да си купите лади и москвичи ама няма да има ! Само руският народ ще може да се погали с тези уникални по рода си автомобили !

А Запорожец когда?

АЕЦ Запорожие

Купил себе Ладу, один раз опозорился, потом привыкаеш

Рашистите се върнаха в 1968 г.:)))

Защо се грижиш за руснаците и Русия? Няма как да разбереш Русия дори още два живота да имаш. Я ми кажи колко автомобила произвежда България? Не те питам колко български автомобила, дори по патент колко произвежда България? Ще те светна по челото, извинявай, че така кънти, отзад е празно! Всико проектираш върху нашия живот и опитност. Но след 24-ти февруари има такова сплотяване в руското общество, им да ти зайде. У нас ще има 5 милиона бягащи във всички посоки. А там 140 милиона застанаха зад правителството и армията.

А ти защо сравняваш Русия с малка България?

Я кажи колко млн. души се обединиха срещу Русия по целия свят

Ти на Ладата автомобил ли викаш.

Защото ака решат да надигнат глаз против - Сибир е голям и има място за всички инакомислещи.

Там им е мястото,за 21-ви век ше почакат век-два....

Джип УАЗ Вкарва го на всички западни паркетници

И вътре мирише на … парфюм, бензин и изгорели газове!

В Абу Даби продават g класите за да си купят УАЗ

Тези алкохолизирани блядове никога няма да се научат на дизайн

негър квичи неистово

тсралясник освен чушкопек

Могат да се возят на ракети "Сармат" :), както до скоро ядоха танкове

на Козяшки черни керестета

Аз се возя на Лексус

Какво стана със лимузината Зил на Путкин, защо пак мина на Мерцедес?

това е император, не е селски кмет

Правите ли разлика между национализация и купуване?

Важно е да се харчи русофобската пропаганда.

Заводът е "купен" за 1 рубла. Това си е чиста национализация, откъдето и да го погледнеш...

Ами на кой ще продавате ве руски таралясници, запада не ги иска ладите, а крепостните пари нямат?

Започна се със злобните и злонамерни коментари. Пичове и птички, комунизма си замина. Отдавна и безвъзвратно! Може още 100 години да се извинявате с него, но това няма да ви реши житейските проблеми! Нито сиренето вече е сирене, нито Русия е СССР, нито тази лада ще е като старите лади.

Аз искам ЗИЛ.

За периферията на периферията на европа, само 15 годишни голфове с пернишка регистрация за тебе ;-)

Винаги ще останат между 19 и 20 век.

Щом ти си казал, пренаписваме историята тогава. Първият човек в космоса е излетял 1871г и е бил руснак ;-)

Внимавайте с коментарите, от dir.ru трият антируските.

На кратко правят Лада от 1980 г с фейслифт на ламарините. Бъдещето е в миналото.

Затова е "класик". Щото няма АБС и въздушни възглавници. :))) Скоро и до манивела и карбуратор ще опрат. Нови олд таймъри ще произвеждат. :))

Е и какво от това, бензин нали има