АПИ изпълни заръката на премиера и спешно смени шефа на Националното тол управление
Новият стар директор инж. Олег Асенов е професор по Компютърни мрежи и комуникации и доктор на науките
Обратно в новинатаКоментари - АПИ изпълни заръката на премиера и спешно смени шефа на Националното тол управление | Бизнес.dir.bg
Коментари
Може би сега подробно ще обясни за онова новото Ауди, което му бяха дали едни хора ... или май му трябва още кеш за палат във Въглевци .... Наш човек как да не го уреди Т. Дончев!
Инженер от Габрово, барал компютри в Търновския...Разбира от мрежи колкот посредствен ланаджия... Скрийте тая част от биографията, че е по-скоро срамно.
Е па точно този Олег измисли чутовната глупост хората сами и безконтролно да запишат данните на хартиената си винетки в някакъв онлайн регистър, по който щяха да следят на кой кога му изтича винетката и да го глобят по-лесно. И понеже всеки пишеше каквото му скимне (а то контрол явно не беше замислен), чичо Олег се оплака по телевизора, че хората не са съвестни и попълват глупости, та водената от него структура АПИ не можели да разчитат на тази уж електронна система.
От НАЦИД и МОН да направят проверка/справка как човек с такава наукометрия е станал професор и дн (голям доктор).
Абе умен е. Преподавал ми е. Това е най-добрия преподавател по компютърни мрежи който съм имал. От мрежи разбира и то много. От пътна инфраструктура какво разбира не знам. Предполагам са го извикали, защото ТОЛ системата е една голяма комютърна мрежа.
вероятно е добър в мержите но тук говорим за специфична система и за мениджърски пост голямото постижение на този кадър беше че от винетки се събираха 2 пъти повече пари отколкото от таксите на камионите
Връщат се старите, доказани калинки на гроб. Мафията вече не се крие. Ще се краде явно и нагло, докато българите, като сварени жаби слушат глупостите на тиквата.
АПИ да вземе да си поддържа пътищата и поне да запълват дупките по магистралите, а някой ден пък може и да доживеем нормални отбивки за почивка. Първостепенните пътища вече и на децата е ясно, че са опасни за каране. Важно е обаче да се събират такси за несъществуващо качество. А не трябва ли всички да си изпратим сметките от сервизите за ремонт на окачването от дупките и неадекватните ремонти, директно за осребряване в АПИ? В другите държави плащаш пътен данък или винетка на сходни цени, но там има асфалтови пътища, на които колата не се поклаща даже, а тук има калдъръм с дупки !
Роска, ако ти определяш къде какво да се назначи и стане - що са ни министри, председатели на агенции и на управителни и надзорни съвети? Достатъчни са няколко секретарки да пишат заповеди и да ги изпращат за изпълнение.
АПИ е мафиотска агенция , самия премиер го потвръждава официално , уволнява хора защото не крадели достатъчно от народа , но никой не уволнява за това че се карде от парите на данъкоплатците когато се строят пътища !!!! Надигайте се хора време е за Революция !!!!